Hoe beschouwen jullie de bokkers?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 16:43

Ik zie het als kennissen en heb onderscheid in goede en slechte kennissen. De meesten zijn goede kennissen. Ik vind het wel heel leuk om mensen te leren kennen en hoe kan je ze nou beter leren kennen dan via bokt?

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 18:33

Mike schreef:
Ik heb alleen maar kenissen Tong uitsteken

Oh ja... En Joost, dat is een HELE HELE HEEEEELE goede vriend! }>


Heb jij wat goed te maken ofzo? Tong uitsteken Haha!

Ik ben langzamerhand een aantal mensen die ik via bokt heb leren kennen wel als vrienden gaan beschouwen. Verder een leuke groep goede bekenden, met wie ik niet zo heel veel contact heb maar met meetings toch altijd wel gezellig is Lachen

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 18:52

haha Haha! misschien byv.. net als mensen die bij je op school zitten ofzo.. als er iets met ze is leef je toch met ze mee enz.. Ach gut

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 03:45

ik zie sommige bokkers als (internet) vrienden, en ik ga marinke een keertje meeten dus misschien wordt dat wel een echte vriendin. de meeste bokkers die ik als vrienden zie, zitten ook op een ander forum. Maarja ik zit hier nog niet zo lang, dus ik denk niet dat veel mensen mij kennen?

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 09:48

Naz schreef:
Heb jij wat goed te maken ofzo? Tong uitsteken Haha!


Jullie denken dat het positief is, maar het is juist heel negatief! Haha!

dutchy_

Berichten: 4304
Geregistreerd: 04-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 09:54

ik sommige, die ik persoonlijk ken, als vrienden en andere gewoon als mensen van internet! ofzo denk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 09:58

Pff
sommige ken je wat beter doordat je er met chat of zo
Maar wanneer is iemand een vriend(in)?

Bij mij niet zo snel.

Ik plaats bokkers onder kennissen
Leuke kennisen, gewone kennisen en een paar waar ik nooit de behoefte aan zou hebben om ze irl te zien Lachen

prompter

Berichten: 11098
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 10:10

De paar Bokkers die ik in het echt ken, zijn hele fijne mensen, die wil ik wel vaker zien.
Met een aantal Bokkers heb ik leuke PB's uitgewisseld, die zou ik ooit nog wel eens willen ontmoeten.
Van sommige Bokkers lees ik de berichten graag, en met anderen zou ik nooit wat te maken willen hebben.....

Net zo divers als in het "echte leven" dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 10:25

Ik ben het geheel met promptertje eens. Ik ken een aantal bokkers waar ik goed mee overweg kan, maar dat zullen die zelf ook wel weten Knipoog Er zijn er ook een aantal waar ik vaak wel de berichtjes van lees, omdat ik die een beetje ken, dwz ontmoet, of mee gebabbeld.
Maar verder zie ik bokkers als een hoop mensen waar leuke en minder leuke tussen zitten, maar de meeste hebben wel dezelfde overeenkomst, de liefde voor beesten en dan in het bijzonder paarden. I
Ik denk niet dat er bokkers zijn die ik alleen via bokt zou ontmoeten om die als vrienden te beschouwen, daarvoor ken je ze toch niet echt voor, dat moet in mijn ogen in het echt om dat te kunnen weten.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 10:35

Ik moet eerlijk zeggen dat er naast de paarden weinig tijd blijft om een vriendenkring te onderhouden. Bokt, en vooral de mensen die ik op DVT meetings heb leren kennen, betekenen heel veel voor me. Ik hoop niet dat ze het me kwalijk nemen, maar de uiteindelijk stap naar "vriend" of "vriendin" is dan toch nog even verder dan dat.

En wat XoNo al zei: je hebt er gradaties in. Mensen van het internet, kennissen en goede kennissen.

In ieder geval is bokt voor mij een stuk minder anoniem dan menig ander forum of chat.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 19:54

De mensen die ik via internet heb leren kennen en als vrienden ben gaan beschouwen (zo veel zijn dat er overigens niet) zijn ook stuk voor stuk mensen die ik inmiddels IRL ken en regelmatig zie. Is voor mij ook een voorwaarde: ik kan geen vrienden worden met iemand die ik niet IRL ken, en ik kan me dan ook niet voorstellen dat mensen verliefd worden op iemand die ze nog nooit IRL hebben gezien... Haha!