Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zag laatst bij Top Gear weer dat ze in Japan keurige rijtjes hebben waar je in moet gaan staan wachten om de trein in te kunnen. Zouden ze hier ook moeten doen (moeten de treinen wel steeds op dezelfde plek stoppen dus dat wordt nog ingewikkeld) want dat gedrang om de trein ín te komen, maar ook om er úit te mogen. Je hebt soms nog net plek om in het midden van een groepje mensen uit te stappen, terwijl ik, zeker nu het glad is en ik momenteel niet zo makkelijk loop, toch graag even een steuntje heb.
Unwritten schreef:Zelfde met in en uit stappen, alleen zijn het bij mij ook veel jongeren, en dan echt van die typische (mijn excuses voor eventuele vooroordelen) hardcore nike air max types, die zich dwars door iedereen heen de trein in willen.. waarom? Omdat ze bang zijn niet te kunnen zitten.
Ik draag ook Nike Air MAx, maar ga wel staan voor de ouderen die ons land hebben opgebouwd na WOII...
) en een lekker dik piloten bomber aan. Heeft vreselijk respect voor de ouderen in ons land en bied graag zijn plaats aan, alleen mensen lopen met een boog om hem heen vanwege zijn uiterlijk en kleding
De laatste 3 keer dat dat gebeurde in Utrecht waren het helaas dat soort types.. ik ken er gelukkig ook genoeg die wel normaal doen.
Je lijkt echt veel op mij

Niwla schreef:Aan de andere kant mogen veel buschauffeurs ook wel een lesje 'omgaan met passagiers' volgen.
Breezke schreef:Ik ben het ook met je eens.
Ik reis zelf ook met de trein(Valkenburg naar Maastricht) en meestal zit de trein bomvol.
Laatst was er nog een mevrouw tegen de 40? die toch maar klaagde over te weinig zitplekken.
Ik had een plaatsje en vrij veel tassen bij me,sorry maar toen ben ik gewoon blijven zitten.
Iemand die er kerngezond uitziet kan naar mijn mening staan,ik betaal niet voor niets 70 euro per maand voor de trein.
?