algemeen gironummer

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sarabande

algemeen gironummer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 12:57

Kan er een algemeen Dorine gironummer geopend worden waar de verschillnede ideeen van bekostigd kunnen worden. Ik vind het geamkkelijker om in een keer geld te storten en dan bv erbij zetten voor rozen, wedstrijd, thermae??

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 14:16

Dat kan denk ik wel, moet er een paar mensen samen op hun naam zetten. Ik denk dat je alleen uit moet kijken dat het allemaal niet uit de hand gaat lopen.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 16:21

Het is de bedoeling dat er nu alleen ideeen gespuid (sp?) worden, als we een berg ideeen hebben selecteren we de beste/haalbare ideeen en die werken we verder uit. Als het zover is komt er ook een rekeningnummer...

Eerst zorgen dat we weten wat we gaan doen voor we geld gaan storten e.d. Haha! En niet alles dat tot nu toe op dit forum geroepen is, is haalbaar..

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een slechte paashaas" - Loesje

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 17:32

OK dan wachten we rustig af als ik iets kan doen hoor/zie ik het wel. Misschien knapt Dorine ook weer iets op als de chemo stopt en kan ze dan over een weekje of twee weer iets meer aan.

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie