Wat te doen met vriend die overal aan moet zitten?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 15:54

kojack schreef:
Ja zoals de titel al zegt, niet handtastelijk bij mensen hoor !
Mijn vriend heeft iets waardoor hij overal aan moet zitten in winkels. 8 van de 10 keer sloopt ie het ook nog !
Laatst waren we in de apotheek ik moet bij voorbaat al zeggen 'nergens aanzitten' 'doe je handen in je zak' !
Laatst waren we in de ruitersportzaak, er hing een mooie fronriem een kettinkje zeg maar, nou Niels moest er aan zitten, ging er vervolgens aan trekken en dat ding dus doormidden ! Hij wilde kijken hoe stevig het was Haha! uhh niet dus !
Wat moet ik hier nou mee?
Ik lijk net zo'n politieagent met 'doe je handen in je zakken'
Mijn vriend is trouwens 26 Haha!


Heb jij ook een zweepje boven je bed hangen? Haha! en handboeien in je nacht kastje? Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 16:04

Mannen zijn een soort van kindertraining Knipoog na zo'n kerel ben je er klaar voor en dan het uiterst belangrijke voorwaarschuwende; "kijken met je ogen en niet met je handjes" *LOL*

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 17:52

Je hebt ook van die schokhalsbandje voor honden, is dat een optie? Extreme duivel Haha!

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 18:05

Ik zie het al helemaal voor me dat jij in die oester ligt en hij door dat kleine gaatje kijkt om te zeggen dat hij weer wat gesloopt heeft. Echt waar super komisch

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 18:24

SuperSnel"]
[quote="kojack schreef:
Ja zoals de titel al zegt, niet handtastelijk bij mensen hoor !
Mijn vriend heeft iets waardoor hij overal aan moet zitten in winkels. 8 van de 10 keer sloopt ie het ook nog !
Laatst waren we in de apotheek ik moet bij voorbaat al zeggen 'nergens aanzitten' 'doe je handen in je zak' !
Laatst waren we in de ruitersportzaak, er hing een mooie fronriem een kettinkje zeg maar, nou Niels moest er aan zitten, ging er vervolgens aan trekken en dat ding dus doormidden ! Hij wilde kijken hoe stevig het was Haha! uhh niet dus !
Wat moet ik hier nou mee?
Ik lijk net zo'n politieagent met 'doe je handen in je zakken'
Mijn vriend is trouwens 26 Haha!


Heb jij ook een zweepje boven je bed hangen? Haha! en handboeien in je nacht kastje? Haha!
[/quote]

Uhh ja die hebben we wel maar dat is weer een ander verhaal ! Haha!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 00:29

Het was weer raak hoor !
We hadden van de buurman een soort maaiding geleend om de tuin te maaien. Nou niels dus even kijken hoe het werk, hij keek ernaar en dat ding deed het gewoon niet meer ! Mijn moeder en ik stonden te gieren van het lachen in de keuken ! Dit stelde hij niet echt op prijs

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 00:43

Ik moet ook altijd overal aanzitten...
Geen idee wat het is... Knipoog

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 07:46

hahahahahahahahahaha oh wat heerlijk Haha!
Ik meot ook overal aanzitten, maar echt kijken hoe het werkt? Nee. Gewoon even vasthouden. Er gaat ook "nooit" wat stuk.

Mijn vader is wel zo, die had laatst zijn gereedschapskist mee!! ik schaamde me kapot, ging alleen maar een discman kopen... Scheve mond

Weetje wat die man mij ook eens geflikt heeft? Lopen we in de Toys'r'us, en hij komt ineens met een zak spek aanwandelen: "wil je ook een spekkie?" ik: "ja graag" en ik pak spek, lopen we dus de heletijd, dat wij in de winkel zijn, spek te eten. Komen we bij de kassa, weetje wat hij doet? Legt hij die lege spekjeszak op de balie, wat bleek nou, kwam die zak met spekken uit die winkel.. ik schaamde dood... Scheve mond

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 11:05

Maar hij heeft die zak wel betaald? Das wel netjes. Als ik in een supermarkt ben en ik heb dorst maak ik ook eeen flesje drinken open hoor ! Ik betaal hem dan wel hoor.
Niels haalt weleens andere taferelen uit in de supermarkt Lips are sealed

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 11:11

hahaha verteeeeeel Haha!
mijn vader wou eens een zak snoep pakken, maar die zat vast, en hij gaf er dus een RUK aan, en kgggggggggg tiktiktik al die snoepjes over de vloer... Van de winkelbaas hebben we hem neit hoeven betalen Haha!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 11:19

Laatst lagen er van die halve prijs stickertjes bij het vlees, je raad het al ons vlees was voor de halve prijs Haha!. Ik wist het dus niet totdat hij een smerige grijns op zijn bek had bij het afrekenen. Ik vond dit eigenlijk niet zo leuk van hem ! Volgens hem was het vlees te duur en kon de AH het makkelijk hebben ! Haha!