Rekeningnummer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Rekeningnummer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 11:19

Is er al een rekeningnummer bekend waar het geld op gestort kan worden?


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:20

Nope. We wachten eerst nog even tot er duidelijk is wat we precies gaan doen Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:22

Geld is niet de oplossing tot alles.
Eerst een goed en haalbaar initiatief, voor alle partijen. Dat geld komt er daarna wel, daar heb ik alle vertrouwen in.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:23

Misschien is het slim om eerst te kijken hoeveel iedereen wil geven en dan te kijken wat we gaan doen!

Ik ben bereid hulp te geven en 20 euro.
Helaas kan ik niet meer missen maar ik wil haar toch steunen waar ik kan.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:29

Natuurlijk ben ik ook bereid om een bedrag te geven!
Het is misschien het handigst als iemand zich bereid zou verklaren om tzt als "pennigmeester" te fungeren. Het geld wordt daar dan heen gestort en diegene verdeeld het dan voor de dingen waar voor gekozen is!
Ik zou op zich best bereid zijn om dat te doen, maar omdat ik niet in Ned. woon, is dat niet echt praktisch Scheve mond !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:30

Ik bied me aan als penningmeester.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:42

Misschien is het wel verstandig om gewoon alvast in te gaan zamelen?
Dan is er tenminste al geld binnen en zijn eventuele plannen sneller te realiseren. Bovendien is het altijd maar afwachten of er echt zoveel gestort word als mensen beloven.
Mocht er wat overblijven kan dit altijd aan een goed doel gegeven worden??

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:45

IMO is het beter als er iig een beetje een doel is. Een goed doel is een goeie Haha!

Of ja, als ik mezelf een beetje ken... Als er iets concreets is ben ik over het algemeen bereid een stuk meer te storten dan voor iets 'vaags'. En 'zoveel storten als je kan missen' is natuurlijk ook niet helemaal reeel.

Anyway. Het duurt toch een aantal dagen voor die overboekingen binnen zijn. Misschien toch verstandiger om even te wachten tot er wat ideeen gekozen zijn? Dat hoeft niet meer dan een paar dagen te duren, zeker niet met het tempo waarin ideeen nu binnen komen Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:46

Ik denk dat dat voor de meeste mensen wel geldt, dat er meer gestort wordt voor een concreet doel. Dus ik denk dat er het best nog even gewacht kan worden met storten, totdat er min of meer een doel is gevonden.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:51

Ik vind het prima hoor, maar het Goede doel is natuurlijk bekend en dat is Dorine
Ik ben er van overtuigd dat er een goed plan zal worden bedacht!!
Ik wil ook wel een taak op me nemen, bijv een speciale rekening openen voor deze actie oid....
Laatst bijgewerkt door obsession op 28-05-03 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 11:52

Als we nou eens zo veel mogelijk bij elkaar kunnen krijgen, en dan op het moment dat we Dorine van dit forum laten weten, dan haar een "cheque" geven met het bedrag wat we hebben. (je weet wel, zo'n cheque als ze op tv altijd krijgen, kun je makkelijk zelf maken)

Dorine weet vast wel een goed doel waar ze het geld graag aan wil geven...

Druif_01

Berichten: 8834
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:23

dat is ook een goed idee van maudje. Dan kan ze zelf bepalen waar ze het geld aan besteed.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:18

Voor het idee van maudje is wat te zeggen. SP heeft heel veel steun van haar gehad in slechte tijden en een vriend van SP is een vriend van mij. Daarom zal ik ook bijdrage leveren om haar leed te verzachten.

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 21:43

Maudje schreef:
Als we nou eens zo veel mogelijk bij elkaar kunnen krijgen, en dan op het moment dat we Dorine van dit forum laten weten, dan haar een "cheque" geven met het bedrag wat we hebben. (je weet wel, zo'n cheque als ze op tv altijd krijgen, kun je makkelijk zelf maken)

Dorine weet vast wel een goed doel waar ze het geld graag aan wil geven...


Ik dacht juist dat we met het ingezamelde geld wat voor haar (en Peter natuurlijk!) wilden doen ?!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 11:11

Sterre"]
[quote="Maudje schreef:
Als we nou eens zo veel mogelijk bij elkaar kunnen krijgen, en dan op het moment dat we Dorine van dit forum laten weten, dan haar een "cheque" geven met het bedrag wat we hebben. (je weet wel, zo'n cheque als ze op tv altijd krijgen, kun je makkelijk zelf maken)

Dorine weet vast wel een goed doel waar ze het geld graag aan wil geven...


Ik dacht juist dat we met het ingezamelde geld wat voor haar (en Peter natuurlijk!) wilden doen ?!
[/quote]

Ik kan mee er iets bij voorstellen dat ze het niet voor zichzelf zou willen houden, maar omdat zij kanker heeft het misschien aan bijvoorbeeld de kankerstichting of zo wil doneren....

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 11:53

Misschien Maudje, maar de bokkers maken het over voor Dorine, dus het lijkt me een beter idee om er iets van te doen, maar wat?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, x_spekkie_x en 71 bezoekers