Gedichtenbundel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 22:16

Helaas, ik zou zo snel niets weten, maar zal het er dit weekend eens met m´n schoonvader over hebben, die weet meestal wel wat Knipoog !

Ik heb nog een voorstel:
Is het misschien een idee , als sommige mensen Cerise willen tekenen/schilderen als ilustratie voor de gedichten bundel ?!
Dat lijkt me ook erg leuk, steeds hetzelfde paard, getekend/-schilderd door verschillende mensen met verschillende stylen!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 01:13

IMO verliest het boekje wel een heeeeeeele hoop van z'n charme als er reclame in komt te staan Verward

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 06:15

Dat vind ik ook bart, dan is het veel minder mooi. Is er nog een andere oplossing?

Sterre, wat een leuk idee! Maar dat moet dan best snel gemaakt worden...Dat kan misschien ook wel, want iedereen maakt maar 1 of 2 tekeningen/schilderijen en dat is niet zoveel werk.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 09:13

Ik denk ook niet dat we meerdere bedrijven of instellingen moeten hebben. Ik heb er ook al over na zitten denken en ik kan eigenlijk geen bedrijf bedenken die erbij past. Enig instelling zou de Kankerbestrijding zijn. Die kunnen we m.i. best benaderen, als zij het boekje ook willen verkopen blijft het idee van het boekje goed bewaard. En dat verhoogt de oplage wellicht weer en dat drukt de prijs weer...
Zal ik anders een mail naar ze sturen namens bokt? Met de vraag of ze hierin geïnteresseerd zijn?

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 09:27

Laui! schreef:
Ik denk ook niet dat we meerdere bedrijven of instellingen moeten hebben. Ik heb er ook al over na zitten denken en ik kan eigenlijk geen bedrijf bedenken die erbij past. Enig instelling zou de Kankerbestrijding zijn. Die kunnen we m.i. best benaderen, als zij het boekje ook willen verkopen blijft het idee van het boekje goed bewaard. En dat verhoogt de oplage wellicht weer en dat drukt de prijs weer...
Zal ik anders een mail naar ze sturen namens bokt? Met de vraag of ze hierin geïnteresseerd zijn?

Dit lijkt mij een heel erg goed plan!
Zo kunnen we ook nog wat voor de kankerstichting doen en niet alleen voor Dorine maar dus ook tegen haar nare ziekte!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 18:53

Ik hoop dat de Nederlandse Kankerbestrijding daar geld voor heeft Scheve mond maar het zou natuurlijk wel mooi zijn!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 19:12

He, wat een goed idee!!

Kinta schreef:
Ik hoop dat de Nederlandse Kankerbestrijding daar geld voor heeft Scheve mond maar het zou natuurlijk wel mooi zijn!


Als het goed is, krijgen ze voor de verkoop van het boekje weer (meer !!) geld terug!