Doel van dit forum

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

BartVB
Eigenaar

Doel van dit forum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-03 09:33

Ik neem aan dat de meeste mensen dit topic al wel gezien hebben:

[VvdD] EXTRA KANKER IN HOOFD DORINE ERG SLECHT

Verdrietig

Het stemde me er blij om te zien dat ik meteen nadat dit topic geplaatst werd een aantal PB's binnen kreeg van mensen met ideeen wat we voor Dorine zouden kunnen doen. Aangezien ik nu al een aantal ideeen binnen heb en het coordineren van al die acties via PB bijna niet te doen is, is dit forum opgericht.

Dorine en niet ingelogde gebruikers kunnen dit forum niet zien, het zou dan ook fijn zijn als men het buiten dit forum niet over [DA] zou willen hebben. Het lijkt me namelijk het leukst als we de acties nog een verrassing kunnen houden voor haar.

Ik heb al een aantal erg leuke ideeen gehoord, het lijkt me het handigst als de mensen die met die ideeen kwamen deze zelf even uit zouden willen leggen. Meer ideeen zijn natuurlijk ook welkom!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een slechte paashaas" - Loesje

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten