Update voor de geinteresseerden *ben het spuugzat*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 20:59

ja meid ik begrijp hoe je je voelt
ik ben ook erg snel moe trouwens
maar meis ook hier kom je doorheen en op een dag zul je terug kijken en dankbaar zijn voor wat je eruit geleerd hebt,ookal is dat een schrale troost voor nu,ik weet hoe je je voelt en als je het even niet ziet zitten dan pb of bel je me maar hoor!kuskus

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:16

Maar het probleem is dat de combinatie van klachten (zoals je misschien al hebt gezien, bij heel veel dingen terug komen), je moet er dus eigenlijk maar per toeval achterkomen wat er nou met je aan de hand is precies. En daarnaast, niet geschoten is altijd mis, mij lijkt het een goed idee dat ze nu eerst ook even een bezoekje brengt aan de psycholoog want ik denk eigenlijk ook wel dat het in die hoek ligt....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-03 22:33

Ik ga zowiezo die psycholoog bezoeken, al denken mijn ouders dat ik gek ben dat ik dat doe. *zucht* Ik probeerde ze duidelijk te maken dat ik van de Arbo-arts er juist uitmoest, weg van thuis, maar ja, dat is volgens hen geen 'Boktvrienden' opzoeken.... Boos!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:38

Snap echt niet wat het probleem daarmee is... maargoed.. dan gaan we gewoon een keer lekker naar de dierentuin zoals je nog altijd wil doen Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 22:46

Tuurlijk kan het ook dat het wel in je hoofd zitten, en het kan natuurlijk geen kwaad om een keer met een psycholoog te gaan praten. Ik wil alleen maar zeggen dat er meerder oorzaken kunnen zijn.
Mijn moeder werd ook al door de huisarts naar een psycholoog e.d. gestuurd, bleek fybromialgie te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 23:51

Jurga schreef:
Ik ga zowiezo die psycholoog bezoeken, al denken mijn ouders dat ik gek ben dat ik dat doe. *zucht* Ik probeerde ze duidelijk te maken dat ik van de Arbo-arts er juist uitmoest, weg van thuis, maar ja, dat is volgens hen geen 'Boktvrienden' opzoeken.... Boos!


Als je doet wat de arbo-arts zegt, dan is de kans groot dat je inderdaad boktvrienden op gaat zoek, dat klopt Haha!. Dan ben je weg en dan doe je iets leuks, daar is toch niks op tegen?

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-03 03:52

Haha verplicht op bezoek bij bokkers.Nou das nog eens een recept joh Haha!
Laat je tussendoor niet gek maken.Heb je even geen puf meer,doe dan even lekker niks.Leg je er even bij neer dat je steeds iets moet laten wat je juist graag zou willen doen.Ga naderhand als je het wel weer aan kan opnieuw je lijstje af van bezoekjes aan dokters en mensen die je eventueel kunnen helpen.
Het punt is dat je een hele hoop kwaaltjes hebt en als je daar enorm over gaat lopen piekeren komen er nog meer kwaaljes bij.Dan heb ik het over,stress,overspannen,snauwen naar mensen,sjago,minderwaardigheid,enz.
tja en daar zit je nu ook weer niet op te wachten.
Maak gerust afspraken tot je eruit bent wat het nu precies is wat je hebt,maar leg het ook op zijn tijd even weg,en doe eens heel wat anders.
Bij dit soort dingen is het heel belangrijk dat je jezelf niet verliest!
Ik hoop voor je dat het niet al te lang zal duren voordat je iets meer weet.
Je hebt nu al een hele hoop tips gehad en ik zou zeggen werkt het een niet probeer dan het ander eens,niet geschoten is altijd mis,maar doe het wel op jouw eigen tempo!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-03 08:41

Ik zou graag de deur uitgaan en mensen opzoeken, maar het probleem is, dat het van mijn ouders niet mag. Die hebben al zoveel te zeuren over Bokt en meetingen. Ze zien gewoon niet in dat dit soort dingen mijn gedachten even ergens anders op richten, dat ik erg graag onder de mensen ben, ze zien niet wat het voor mij betekent.
Ik word dus soort van gedwongen thuis te blijven, waar ik me niet lekker voel momenteel, ik wil eruit, uit het gezeur en het onbegrip. Maar dat dat er is, zijn zij het weer niet mee eens. Ik heb niets te klagen, dus mag daar ook niet over zeuren.
De arbo-arts vroeg me al of het niet verstandig was uit huis te gaan, zodat ik zelf kon bepalen wat ik doe enzo, maar dat wil ik helemaal nog niet. Ik ben best gek op mijn ouders, al zijn ze momenteel moeilijk aan het doen, ben gek op de plaats waar ik woon, bij mijn paardjes en ten derde, ik heb het geld niet en wil echt nog niet helemaal alles zelf moeten doen op dit moment. Ik zou dat nog minder trekken.