Gedver, verkrachter op de hei bij H'sum

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 18:04

Wees maar voorzichtig..... ik hoop dat ze hem snel te pakken hebben!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 18:20

Klopt ik heb vanmorgen Opsporing Verzocht gezien en er waren nogal wat gevallen in die omgeving...
Een meisje kon de verkrachting voorkomen door hard te bijten, te schoppen, enz. Maargoed, dan moet je maar net mazzel hebben.
Voorzichtig doen dus, zweep mee, en je ogen goed de kost geven.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 18:25

Gadver wat eng zeg! Kijken jullie goed uit?? Scheve mond

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 18:44

he bah Bloos
ben blij dat ik daar niet echt in de buurt kom!

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:32

heel goed uitkijken!!

ik horode het ook, dacht ook meteen aan jou Margreet.. en ga idd maar met de auto is veiliger

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:57

Bah, pas goed op jezelf Margreet!

Door dit soort verhalen krijg ik ook wel de kriebels, ik fiets ook elke dag over vrij verlaten bospaadjes naar mijn paard..... Scheve mond

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:02

Griezelig zeg, ik hoop dat ze die man/jongen snel grijpen Scheve mond

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:04

Summertje schreef:
Griezelig zeg, ik hoop dat ze die man/jongen snel grijpen Scheve mond


Jah ik ook! *LOL* Tis niet echt prettig. Mn beste vriendin woont ook aan die hei, moet ik ook langs als ik naar haar toe ga.... Bloos

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:19

't Is gisteren in Opsporing Verzocht geweest en er zijn al 80 tips binnengekomen, las ik vanmorgen in de Metro. Hopelijk wordt deze creep snel opgepakt.

mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:28

Karin schreef:
't Is gisteren in Opsporing Verzocht geweest en er zijn al 80 tips binnengekomen, las ik vanmorgen in de Metro. Hopelijk wordt deze creep snel opgepakt.


Waarschijnlijk woont hij in de buurt, hij kan dus bijna niet anoniem blijven.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 09:46

Je zou bijna geneigd zijn om de kop van die gozer uit te printen en de hei er mee te behangen, maar daar zijn in Nederland natuurlijk weer allerlei rare privacy regels voor.

In de jachthaven van Naarden is een tijdje een kerel actief geweest die boten openbrak, daar een nachtje sliep, de drank opzoop, het toilet volscheet en de spullen van waarde meenam. Ook fijn om te weten als je 's avonds laat uit je werk daar over het terrein naar je auto loopt Uiteindelijk was er iemand die een afbeelding had van die gozer en de haven behangen had met "gezocht" briefjes. Moest op last van de politie weggehaald worden

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:49

Hoe naar het ook is, ik geloof niet dat ik daarom niet meer op dat pad zou rijden. Misschien dat ik er niet meer zou fietsen, maar wat kunnen ze je te paard nou maken?
Knappe vent die bij mijn vos in de buurt komt Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:51

Sjuimpje schreef:
Hoe naar het ook is, ik geloof niet dat ik daarom niet meer op dat pad zou rijden. Misschien dat ik er niet meer zou fietsen, maar wat kunnen ze je te paard nou maken?
Knappe vent die bij mijn vos in de buurt komt Haha!


Ja precies, Marca heeft ook een los rechter achterbeen........ Extreme duivel

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 10:05

Nee deze jongen is op de fiets. Meisje van mijn school, is door hem aangerand vorig jaar november. Hij is zo'n jaar of 17. En helemaal niet zo groot. Bizar, wat een creap. Je bent echt sick en gefrustreerd als je zulke dingen doet!!!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 10:06

Sjuimpje schreef:
Hoe naar het ook is, ik geloof niet dat ik daarom niet meer op dat pad zou rijden. Misschien dat ik er niet meer zou fietsen, maar wat kunnen ze je te paard nou maken?
Knappe vent die bij mijn vos in de buurt komt Haha!


Genoeg!!! Ik ben wel eens van mn paard afgetrokken hoor door een kerel! Zonder dat je het in de gaten hebt stond ie achter me. Is allemaal goed gekomen want er kwamen mensen aan en ik was samen met een vriendin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:28

Flinke dressuurzweep mee bij een buitenritje..........

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 12:34

Mijn vos schrikt in het bos al van een vallend blaadje dus ik kan me neit voorstellen dat er iemand in zijn buurt kan komen zonder dat hij het ziet, hij is in het bos ook bang van vreemde mensen en zowiezo al eenkennig, verder kan ik hem nauwelijks laten stappen in het bos.
Ik galoppeer daarom voornamelijk met af en toe een drafje er tussendoor. Met zweep rijden is op dit paard geen optie Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 16:29

sjonge jonge zeg, Je bent wel vogelvrij als vrouw zijnde. het lijkt afghanistan wel hier! Echt belachelijk. Al die agressie van mannen naar vrouwen toe die ik hier lees. gelukkig bevind je je op een paard: je hebt 4 benen tot je beschikking. als je wilt ben je zo weg. Dat is een geluk. Daarom ga ik in mijn eentje rustig te paard daar waar ik te voet niet zou gaan.

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 19:49

ehm..ik hoorde dat ie niet alleen daar op de hei is maar ook in spanderswoud en crailose hei ofzo!
is dat waar? daar fiets ik namelijk altijd alleen door heen Scheve mond

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 19:58

Hei is Hei toch? Hij liep eerst op de gebed zonder end, das een heel lang fietspad tussen Hilversum en Bussum. Hij is ookal gezien op de Horneboegse heide, dus in de buurt van het vliegveld en Loosdrecht. Maar hij heeft ook al iemand verkracht bij Laren op de hei, bij la place zeg maar. Of bij de stal van Ati Sanders/Spijker als dat je wat zegt.

Die kerel zit dus overal op afgelegen stukjes..... Gewoon oppassen!!! Ik heb aan mn sleutels zo'n alarm ding, als je daar de pin uitrekt gaat hij HEEEEEL HARD piepen. Wie weet helpt dat. Wat ik ook wel raar vind is dat alle verkrachtingen overdag zijn gebeurt, en niet tijdens schemer of donker...

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 20:01

Desiree schreef:
sjonge jonge zeg, Je bent wel vogelvrij als vrouw zijnde. het lijkt afghanistan wel hier! Echt belachelijk. Al die agressie van mannen naar vrouwen toe die ik hier lees. gelukkig bevind je je op een paard: je hebt 4 benen tot je beschikking. als je wilt ben je zo weg. Dat is een geluk. Daarom ga ik in mijn eentje rustig te paard daar waar ik te voet niet zou gaan.


Nee, ik fiets ook vaak over de hei naar de paarden..... Scheve mond
Anders moet ik heel erg omfietsen. Dus ik zit juist niet op een paard op de hei maar op mn fiets. Het paard is net zadelmak dus daar de hei mee over lijkt me ook niet zo verstandig.

lecoco
Berichten: 294
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 16:30

wat een engert Misselijk

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-03 16:34

Ik zal je vertellen dat als ik hem tegen kom dan gaat hij snel een andere hobbie zoeken.........echt waar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-03 08:56

Ken nog iemand Gijsenkim, mij moet hij ook niet tegenkomen, want ik grijp het zaakje vast en draai het 180 graden om, kijken of ie nog zo'n zin heeft!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-03 09:06

Die gozer bewerkt vrouwen blijkbaar ook met een mes. Daar kun je weinig tegen beginnen denk ik. Met een mes tussen je ribben gaat het allemaal niet zo best meer....
Zweep mee, ogen open en zoveel mogelijk met de auto.