Nou ja ik heb gewoon iets wat me dwars zit sommige vinden het misschien onzin maar toch.
Kijk ik ben 15 wordt pas in november 16 maar zit al in 4 Havo (heb in belgie op school gezeten schooljaren anders ect.) maar al mijn vriendinnen worden binnekort als 16 mogen dan uit drinken nu ook al (helemaal niet veel maar mogen het ook) en dan ik ik mag het echt niet voor ik 16 ben ook niet uit. Binnekort ook themafeest voor bovenbouw en ja natuurlijk drinkt iedereen dan maar ik kan het wel doen en wil ook wel proeven maar voel me dan weer zo schuldig aangezien ik mijn ouders heb beloofd niks te drinken. En de laatste tijd merk ik dat het veel vaker dat we het daar over hebben enzo en dan voel ik me gewoon minder fijn omdat ik het gewoon nog niet mag en ik wil ook wel graag uit (ben ook echt niet het type dat zich helemaal klem gaat zuipen aangezien ik ook niet alles lust). Ik haat het eigenlijk deze leeftijd van 15 naar 16( ben zelf erg onzeker over mezelf dus dat helpt ook niet altijd echt). Iemand tips of advies zou welkom zijn