Wat te doen met irritante ex?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 23:19

SuperPepeijn"]
[quote="Kusia schreef:
Wat moet ik doen?
je er niet zo druk om maken. laat 'm lekker bellen een heel hartelijk opnemen. Lachen
[/quote]

En dan Verward Hem gedag zeggen en weer ophangen, zodat je er nooit van afkomt. Ik ben kan je niet volgen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 23:23

opgekeerde psychologie supersnel Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 00:17

Nou, als die types het echt te bont maken, dan stuur ik dus gewoon even iemand langs om voor eens en voor altijd uit te leggen dat het niet gewenst is. Soms, heel soms is dat nodig.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 16:07

Mijn collega'tje wordt ook door haar ex lastiggevallen op haar mobiel. We hebben op een gegeven moment de politie gebeld maar die doen er niets aan. Ze doen pas wat als je bedreigt ben en dat ook kunt bewijzen. Zelf heb ik een aantal keren de telefoon van haar opgenomen en ben ook een aantal keren door hem flink uitgescholden en bedreigt.
Volgens mij kan je er niet echt veel aan doen, dat idee van Lovely vind ik op zich wel goed, maar dan kan hij weer zeggen dat ie door jou bedreigt wordt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 16:11

wat je ook kan doen als hij belt: opnemen en een flinke boer of scheet laten. Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 17:12

Nathalie1981 schreef:
Volgens mij kan je er niet echt veel aan doen, dat idee van Lovely vind ik op zich wel goed, maar dan kan hij weer zeggen dat ie door jou bedreigt wordt.


Nee joh, je moet niemand bedreigen of opzettelijk pijn doen ofzo, je moet ze de situatie gewoon een keertje heel duidelijk uitleggen, dat is meestal voldoende. Dat kan gewoon zonder iemand te bedreigen hoor, echt waar Knipoog.
Iemand uitschelden kan ook als intimidatie opgevat worden hoor.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 17:14

Of de buurman-met-erg-lage-en-imponerende-stem laten opnemen en zeggen dat hij hier niet van gediend is, dat hij sinds kort dit telefoonnummer heeft en telkens voor de vorige eigenaar van het nr gebeld wordt.
Helpt *spreekt uit ervaring* Haha!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 18:17

Desiree schreef:
wat je ook kan doen als hij belt: opnemen en een flinke boer of scheet laten. Extreme duivel

HAHAHA!!! Haha!
Maar zo goed kan ik mijn lichaam helaas niet besturen