goede uitslag bioptie van dierenarts

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dribbelkont

goede uitslag bioptie van dierenarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-03 18:55

Onze kater Max is vorige week woensdag naar de dierenarts geweest en hebben ze een bioptie bij hem gedaan omdat we dachten dan hij een tumor tussen de ogen had . Huilen
Maar ze belde vrijdagavond dat de bioptie goed nieuw had.Hij had geen tumor maar gewoon een ontsteking op het hoofd.
Hij is nu de helft minder dik en gaat weer goed met hem . Haha!
Gelukkig hoeven we hem nog niet te verlaten en dat hij nu nog even wat langer bij ons mag blijven want hij is al 13 maar we hebben hem nog maar 3 jaar dus eigenlijks veel te kort maar dat weet je vantevoren dat je een oude kat uit het asiel haald.En daar ben ik nogsteeds blij om ondanks de vele kosten van de dierenatrs. Lachen
Max we houden heel veel van je en je mag lekker nog even bij ons op bed koessen. Gaaaap

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 20:26

dan heeft dat beestje toch nog wel een flinke koppijn gehad, met die ontsteking. Nog wel een geluk dat dit over gaat, dat valt met kanker nog sterk te bezien namelijk.

De hond is de betere mens

sharir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 17:06

gelukkig maar... wel een rare plek tussen de ogen....

Vasco nog altijd mis ik je
Peline mijn nieuwe topper

Gast7521

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 19:41

Gelukkig! Rare plek? Valt wel mee, is een plek waar ze nog wel eens klappen van een andere kat kunnen krijgen Haha! en als daar een ontstekinkje bij komt, heb je binnen de kortste keren een flink abces...

Fijn dat het helemaal goedkomt met Max!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie