Moet ikhet haar vader vertellen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 21:59

Goed zo dat is verstandig Sakkia,hou je maar bezig met andere dingen.
Toch wil ik dit nog even kwijt; bezorgd zijn om je medemens is wel een hele mooie eigenschap hoor! Ach gut

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-03 22:04

Ben gister met haar aan het skeeleren geweest en hetis ook wel een aardig meisje, maar.......ze verzet zich enorm tegen dingen.
Nou heb ik zo iets van oke je stoot je kop maar en je zoekt het maar uit. Als er wat is kan je bij me komen, maar ik ga je problemen niet oplossen dat moet je zelf maar doen ndaar wordt je hard van.

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-03 22:21

Precies je hebt het helemaal door!
Iedereen leert met vallen en opstaan,dus ook hier zal dat meisje weer wat van leren! En ach misschien komt ze toch nog goed terecht.
Ik was ook best een barrel,en ben nu toch ook netjes getrouwd en doe aan huisje, boompje, beestje. Dus maak je niet al te veel zorgen om dat meisje....................................

En dan nog wat,ik neem aan dat jullie onder het skeeleren gepraat hebben,wie weet heb jij dingen gezegt waardoor ze toch gaat nadenken over hoe ze op het moment doet.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 08:55

Jezus amsterdam is niet een sloppenwijk van New-York zeg. Je doet net alsof ze om middernacht in dr eentje een rondje door de bijlmer gaat lopen. Eminem zal op zijn concert best ruig doen. Maar het publiek staat in de arena keurig tussen sterke hekken in en de vakken zijn nooit vol. Het gedram wat je vaak op tv en dergelijke ziet zijn alleen de 1e zes rijen met mensen. Zo'n vak is altijd heel erg groot en en voor het grootste gedeelte leeg. Maar mensen gaan zich tegen het podium opduwen terwijl dit helemaal niet hoeft. Als ze zitplaatsen heeft is er helemaal niks aan de hand. Laat haar lekker doen wat ze wil en ga je vooral niet met het 'respectprobleem' t.o.v haar ouders bemoeien. Krijg je zelf alleen maar gezeik mee. En waar ligt gijpsenkerk?? In Amsterdam kan je idd je fiets niet zonder slot zetten maar verder is het een hele leuke stad hoor. Ook voor meisjes van 14.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 09:00

Het gaat niet om het concert het gaat erom dat een meisje van 14 dan nog een keer midden in de nacht terug moet naar haar woonplaats......Bij dat concert gaat het wel goed maar daarna..........

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-03 10:23

Als ik zoiets perse zou willen toen ik 14 was, dan was m'n vader waarschijnlijk met me mee gegaan Haha!

Juist door het stiekem moeten doen van dingen ontstaan de problemen, ik denk dat zo'n meisje misschien wel beter af zou zijn met ouders die haar iets meer loslaten, maar wel sturen. Als ze dit gewoon thuis zou kunnen bespreken, dan was er misschien wel iets te regelen met bijvoorbeeld ophalen na afloop. Nu ze het stiekem moet doen weten haar ouders niet waar ze is als er iets mis gaat.
Ik mocht al heel snel heel veel qua uitgaan etc., als ik maar even liet weten waar ik was en met wie en hoe ik naar huis zou komen (niet alleen!!), dan was het al snel goed. Als je weet dat je ouders daar niet zo moeilijk over doen, dan vertel je ook gewoon wat je gaat doen, dat hoeft er niks stiekem.
Niet weten waar je kind uithangt omdat ze alles stiekem doet lijkt me zoveel erger dan weten in welke kroeg je kind hangt.

Al zijn er natuurlijk ook kinderen die niet met zo'n vrijheid om kunnen gaan en totaal ontsporen. Ik ben iig blij dat ik losgelaten ben, dat heeft denk ik juist een heleboel problemen voorkomen.


Ik zou m'n vingers niet branden aan deze kwestie. Wacht maar rustig af wat er gebeurt, waarschijnlijk gaat het gewoon goed en komt ze veilig thuis. Het probleem dat zij heeft met haar ouders is niet jouw probleem.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-03 11:25

Ze heeft het ook wel verteld, maar ze mocht niet. Ze weten dus wel dat ze het graag wil maar ze hebben simpelweg nee gezegd.
En ze wordt ook wel erg vrijgelaten hoor. Gaat drie keer in de week naar het jeugdhonk en dan zaterdag gewoon tot een uur of 1 a 2. Nou dan vind ik ook dat je veel mag. Ik mocht het ook, maar ik moest wel altijd met een groep naar huis lopen en niet aleen en dat deed ik altijd braaf.
En toen ik een keer stiekum toch in de kroeg was geweest, vroeg mijn moeder de volgende morgen of het gezellig was in de kroeg??

En we hebben we gepraat maar verder niet echt daar meer over. Ja ze had wel alweer ruzie met haar vader om iets heel erg stoms, maar goed ik hou me er nu maar verder buiten.