Koud is het inderdaad niet buiten, maar wel glad. Zal wat worden als ik morgen ochtend om half 7 op het fietsje naar mijn werk moet. En toch vind ik sneeuw leuk en wil ik nog meer!
Het was zojuist pas -2. Viel reuze mee met kou! Vandaag heerlijk weer geweest met blauwe lucht en zonnetje
annastasia
Geplaatst: 06-01-10 00:36
het was hier net spekglad. Vanmiddag dooi gehad, daarna weer wat lichte sneeuw en net -3. + dat de wegen spekglad waren. De doorgaande grote weg was goed te doen, maar zodra je van de grote weg afdraait....
zap
Geplaatst: 06-01-10 00:37
jeej een nieuw topic
Heerlijk weer hier, lekker geschaatst ! Het is hier nu -3.
mardjai
Geplaatst: 06-01-10 00:51
Hier de hele dag gedooid, geen sneeuwvolkjes of druppels gezien (gelukkig) en nu is het -2 volgens de termometer in de tuin
ik lig nog in bed maar volgens mij sit heel koud buiten! mn raam staat open en dr komt een hele koude wind langs! en ik hoor buiten allemaal mensen de autos krabben XD
Hier valt het wel mee hoe koud het is, maar heb net wel gelezen dat de zout voorraad op begint te raken bij sommige gemeentes hier in het Noorden. Hoop dat ze snel nieuwe kunnen fixen
Hier hebben ze ook geen zout meer. Vannacht is er nog wel een vers laagje sneeuw gevallen. Maar daaronder ligt dus echt aangevroren prut. Heb wel heerlijke gevoerde laarzen gekocht, nu mag er een pak vallen.
Debski
Geplaatst: 06-01-10 08:33
Hier, regio Den Haag, nog droog maar ze verwachten wel weer sneeuw vandaag. Hoop het toch echt niet. Heb er dinsdag 2.5 uur over gedaan om thuis te komen met de auto. Terwijl ik hier normaal in de spits een half uur over doe.....
Heb een blond vraagje... op buienradar staan min en max temperaturen per dag, maar is dan de -14 die bij vrijdag staat in de nacht van donderdag op vrijdag, of van vrijdag op zaterdag? Ik kom er niet meer op
ik was vanmorge om kwart over 6 de deur al uit richting school.. moet een eindje reizen.. maar had t echt erg koud! en word er onderand een beetje gestoord van..want we kunnen bij mij op stal niet rijden al 3 weken lang niet.. en moet dus binnekort maar naar de manege in de buurt gaan om te rijden. en overal ondeweg was t lekker glad..:S gleed toen ik t tuinhek uit was al 2 x waarvan 1 x al bijna gevloerd was :p
Ingmar_
Geplaatst: 06-01-10 10:05
Ik meld me ook!
Hier is het euhmn.. *doet gordijn opzij* vast heel koud en de aangevroren sneeuw is weer een stuk verder weg! Volgens het KNMI is het -3 en het sneeuwt niet Er zit trouwens wel heel veel sneeuw boven de Noordzee, maar niet in de buurt van Vlissingen
iefke
Geplaatst: 06-01-10 10:08
Koud, maar geen nieuwe sneeuw. Hopelijk houden we dat zo!