Opa en oma 50 jaar getrouwd ideetje?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Opa en oma 50 jaar getrouwd ideetje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 10:24

We willen wat gaan doen met de familie (24 personen). Opa is al 82 kan dus niet abseilen enzo Lachen dus dachten we aan een tochtje over de vecht en dan eten in Oudzuilen alleen dat pakt er duur uit minimaal 65 euro per persoon.. ahum erg veel voor een boottochtje van 2 uur.
Dat komt omdat we in vreeland opstappen dan naar oud zuilen varen en dan met de bus terug moeten naar Vreeland.
Hebben jullie misschien een ander idee of tips hoe we het boottochtje goedkoper kunnen krijgen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 10:28

Terug zwemmen ipv met de bus? Haha!

Kan de boot niet een rondje varen ofzo?
Of anders een boottochtje op zo'n boot waarop je ook kunt eten, misschien is dat wat minder prijzig?

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 10:52

De pannenkoekenboot in Rhenen?
Een artiest inhuren? (in goedkoop zaaltje, van buurthuis bijv.)
Een huifkartocht door Soest?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 15:48

Hebben ze bij jou in de buurt geen thema restaurants? Wij hebben iets dergelijks gedaan toen mijn opa en oma 25 jaar getrouwd waren (ja, ze hebben elkaar pas later in hun leven ontmoet).
We waren ook met een man of 30 geloof ik. 's Middags allerlei oud Hollandse spelletjes gespeeld (oa. beugelen, maar ook allerlei bordspelen). Tussendoor werd de barbeque opgestookt. Voordeel hiervan was dat je niet de hele tijd hoefde te blijven zitten, maar ook wat kon rondlopen. Op die manier spreek je iedereen, en niet alleen degene die naast je zit...

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 18:45

-Misschien is een huifkartocht iets?-Een autopuzzeltocht opa& oma natuurlijk als passagiers! -Heeft er niet een van die 24 mensen een grote tuin Cool ,waar je een soort van tuinfeest kunt geven inclusief rode loper en lekkere stoelen voor het bruidspaar.-Ga uiteten soms is dat al meer dan genoeg voor oudere mensen.-Vraag ze eens wat ze zelf echt heel leuk zouden vinden, opa kan diep in zijn hart juist wel eens in zijn leven geabseild willen hebben.Sorry flauw grapje. Tong uitsteken

Je zegt dat het te duur werd per persoon,het is veel geld dat ben ik met je eens,maar besef je wel dat het misschien de laatste keer dat jullie dit vieren kan zijn?
Ik bedoel mensen met die leeftijd leven echt bij de dag,mijn vader stierf 4 dagen na zijn 41ste trouwdag Verdrietig en achteraf gezien zou ik nu zeggen had ik maar......................................[beetje vaag verwoord misschien,hoop dat je het snapt]