Ok, ik ben in een zeikbui, maar toch :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ChislaƮne

Berichten: 213
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Katlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 21:06

sorry, maar ik vind dit stom gezeik Tong uitsteken maarja, wie ben ik? Haha! sorry, ben beetje stoned Schijnheilig

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-03 22:41

Ik erger me aan die tjuh dingen enzo. Ik weet dat ik dat ook gedaan heb, en ik praat nu op MSN zelfs niet meer zo. Het probleem is: Ik typ zo snel, dat ik soms echt van die rotfoutjes heb. De laatste tijd, nadat ik mijn berichtje heb getypt, kijk ik hem wel even na, maar soms kijk ik toch over die foutjes heen...

Eigenlijk zou er een spellingscontrole moeten komen op de berichtenfunctie, en de woorden die niet volgens het ABN kloppen, worden uit de tekst gezeefd als er niks aan gedaan wordt, en dan krijg je halve zinnen... Eigen schuld dikke bult... Haha! toch? (de fouten worden wel aangegeven, zodat je er wat aan kunt doen he Haha!)

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:37

grr ik ben blij dat er iemand over begint, het is werkelijk zo irritant!
De helft begrijp ik niet of moet ik 3 maal lezen om het te volgen.
Beetje lui ook we hebben niet voor niets nederlands leren schrijven toch? ach spellinsfouten alla maar die rare woorden vind ik nergens op slaan.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 22:09

Hier zijn al zoveel topics over geweest, maar uiteindelijk liep het elke keer met een sisser af had ik zo het idee.

Ik ben zeer voor een goede spellingschecker/ bannen/ slotjes smijten e.d. wanneer een topic is verziekt met msn-taal.

Een doodnormale spelfout is menselijk, gebeurt iedereen, maar woorden expres fout typen daar kan ik echt niet tegen.

o| grrr Haha!

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 08:49

He gelukkig ik dacht dat ik de enige was die zich hier aan ergerde. Ja ik vind echt dat er wat aan moet gebeuren, het staat zo dom om zo te schrijven.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 09:05

AmyII schreef:
Ik erger me aan die tjuh dingen enzo. Ik weet dat ik dat ook gedaan heb, en ik praat nu op MSN zelfs niet meer zo. Het probleem is: Ik typ zo snel, dat ik soms echt van die rotfoutjes heb. De laatste tijd, nadat ik mijn berichtje heb getypt, kijk ik hem wel even na, maar soms kijk ik toch over die foutjes heen...

Eigenlijk zou er een spellingscontrole moeten komen op de berichtenfunctie, en de woorden die niet volgens het ABN kloppen, worden uit de tekst gezeefd als er niks aan gedaan wordt, en dan krijg je halve zinnen... Eigen schuld dikke bult... Haha! toch? (de fouten worden wel aangegeven, zodat je er wat aan kunt doen he Haha!)


Die kleine foutjes heb ik ook wel eens. Daar heb ik ook geen moeite mee. Alleen het bewust zo gaan schrijven. De zgn. turbotaal of zo? Ik weet het niet. Ik krijg de indruk dat mensen die zo schrijven niet al te intelligent zijn. Ze doen zich in ieder geval niet zo voor. Verward En het lijkt me toch dat je als mens serieus genomen wilt worden.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 12:41

Ik vind het ook maar irritant, over 10 jaar gebruikt iedereen alleen nog maar msn taal joh Knipoog
Wat ik soms ook wel eens irritant vind, zijn van die lange verhalen zonder alinea's en duidelijke punten. Even snel lezen zit er dan niet in