Digi van de aldi, kopen of niet?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 12:12

Voor de prijs zijn de foto's heel mooi. Beijk die deuk-foto ook maar eens. Misschien moet ik de volgende keer ook maar in de rij gaan liggen. Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 15:28

Tessebes schreef:

Dat klopt idd, Medion in het merk van Aldi. Die camera is eigenlijk van Jenoptik. Hij is vergelijkbaar met een Samsung, maar dan met B-keuslens, een goedkoper omhulsel en batterijen die na verloop van tijd na ongeveer 20 foto's leeg zijn. Verward


Tessebes, het is het omhulsel van een Minolta en de lens van Sony, dus ik snap niet hoe je daarbij komt?
Ik heb net 76 foto's genomen en allemaal teruggekeken en ik heb nog 2/3 van de capaciteit van de batterijen. Dus je verhaaltje klopt niet helemaal ... ik ben tot nu toe erg tevreden.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 15:43

Fitzroy"]
[quote="Tessebes schreef:

Dat klopt idd, Medion in het merk van Aldi. Die camera is eigenlijk van Jenoptik. Hij is vergelijkbaar met een Samsung, maar dan met B-keuslens, een goedkoper omhulsel en batterijen die na verloop van tijd na ongeveer 20 foto's leeg zijn. Verward


Tessebes, het is het omhulsel van een Minolta en de lens van Sony, dus ik snap niet hoe je daarbij komt?
Ik heb net 76 foto's genomen en allemaal teruggekeken en ik heb nog 2/3 van de capaciteit van de batterijen. Dus je verhaaltje klopt niet helemaal ... ik ben tot nu toe erg tevreden.
[/quote]

Don't shoot the messenger!
Gooi het maar eens door de zoekmachine, ik heb meerdere malen deze klachten gelezen. Ook las ik dat de sluitertijd zo traag was.

Dat van die batterijen is pas na verloop van tijd, als ze uitgeput raken.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-03 16:34

Dat is met alle batterijen zo, vooral volledig de batterij leeg gebruiken en dan pas terug opladen ... en ze gaan nu eenmaal niet eeuwig mee. De sector moet ook leven hé Knipoog

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Astrid_Brann, Astridhorse, Bielsje, Bnet, carin0903, Carowl, ChiVet, cissy, Dammie, Enzo_Ollie, Evito_06, Exorcizamus, F_Orumster, Fenders, Ginny135, HarmanyL, Karmandi, Laj1, Lipstick, Liselot, LvA, ManonGrr, Maren, Nalonyda, ogidni, Sannens, savieralover, Siebel, Sita_xx, Sourire, spookyskippy, supervon78, Walkure en 64 bezoekers