Mannen en koken :-)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 13:04

Botervlieg"]
[quote="Maarten schreef:
Uhuh... that's me!! Haha! Ik heb al wat lekkere etenswaren in de planning Party!! (inclusief vegetarisch, hoewel ik zelf graag van veeeeeel vlees houd Haha! )


Frusty Let op: 7/6 in de ochtend alle wegen ri. Mantinge verstopt met speekselende Kwijl files, iedereen - met uitsluitend VOORWAARTS in de smulkop - spullen voor snuffelmarkt vergeten...
Iedereen die zich aangemeld heeft dan, hè. Rest gaat hond in pot aantreffen (b'tje carnivoor gaat hier evengoed voor)(behalve als het die ouwe van Mac zelf is Haha! )

Geef je OP, dus! (foor geen spijt te krijgen? )

(doe ik het een beetje leuk zo, T@nj@ ?)
[/quote]

Haha, ik lig nog steeds onder mijn stoel!
Maar je doet het goed hoor, ik zal zelf waarschijnlijk een van de grootste afnemers van MacMaarten worden en ik ben een ontzettende vlees eter! Ik ga ook niet ontbijten de 7e Juni!

Even weer on topic, mijn vriend kan ook best goed koken, helaas is hij niet vaak thuis maar als hij thuis is dan koken we samen of hij kookt alleen.
Geen dingen die je in een kookboek vind maar gewoon zo van ik doe maar wat. Als ik dat doe is het niet te eten Misselijk maar als hij het doet is het zooooo ontzettend lekker!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 15:47

Tallie1979 schreef:
Je kan iig supergoed barbeknoeien!! De rest heb ik nog niet mogen meemaken Haha!


Nou, Tallie, uitgelezen kans om jouw mond op 7/6 weer een feestje te laten vieren! Haha! }>

(jaja, alwéér zo'n onbedoelde vertaling van je onderschrift! Haha! )