Het sneeuwt hier (Drenthe) al weer een poosje heel hard! En er ligt ook al een aardig pakje!
Vannacht iets van -15 ofzo?
Melia
Geplaatst: 18-12-09 16:22
Gaat zeker snel nu met 'al die sneeuw' . Het is hier nog steeds droog .
Fenna_s
Geplaatst: 18-12-09 16:26
Het sneeuwt hier de hele dag al.. Vanacht -15 ja.
annastasia
Geplaatst: 18-12-09 16:27
en ook hier sneeuwt het al weer 1 - 1,5 uur. We hebben net even gebeld naar een kennis uit het naastgelegen dorp. Hij rijdt op de strooiwagen.
- Hallo met xxxx - Ik kom eraan
Dus hij wist al precies waar het over ging. Gisteravond heeft de melkauto hier vastgezeten, en de buurman en ik vanmorgen met de auto. Er wordt hier neit gestrooid oid. Dus nu kwam hij even de laan strooien. We hadden zelf al met de kraan de dikste hoop sneeuw weggehaald.
diana1
Geplaatst: 18-12-09 16:28
Hier ook dikke sneeuwvlokken sinds een uurtje. Vandaag al meerdere buitjes maar nu is het weer serieus aan het sneeuwen. In de buurt van Loppersum.
zie net op buienradar dat het er niet naaruit ziet dat er hier nog sneeuw komt vandaag (gelukkig) kan ik vanavond eindelijk weer rijden...moeten wel met de trailer, echt dom want de manege is maar 10 min stappen vanaf ons huis..maar we kunnnen de oprit niet eens af..dus ja, je moet wat
Muzefee
Geplaatst: 18-12-09 16:33
Hihi, bedankt. Pas weer nieuwe camera, dus mij hoor je niet klagen.
Als er nog mensen zijn die een reis aandurven... Ik wil best wel mensen ontvangen met honden morgenmiddag hier.
quintusgl
Geplaatst: 18-12-09 16:34
Muzefee, kan je niet eens foto's bij mij kmen maken........gaaf hoor! Hier ook sneeuw. (waarom moet er trouwens alweer een nieuw topic...........is toch pas bij 500 pagina's? Niet dat het niet gezellig is hoor....
ik hoop toch dat ze bij ons niet komen strooien je kunt nou zoo moor in de straat spelen en gekdoen met de buurtjes
_SteR_
Geplaatst: 18-12-09 16:46
Ik verwacht ook nog een pakketje, maar hier is de TNT/DHL bus al 2 dagen niet gezien. Vast vertraging door het weer, groot gelijk, in onze straat hoeven ze nu niet te komen..
hier in nb geen sneeuw vandaag denk ik... ze geven voor zondag weer kans op veel sneeuw in heel het land
Anoniem
Geplaatst: 18-12-09 16:50
Mijn oudje in de sneeuw, ze heeft zich toch even uitgeleefd!
Mijn andere pony ook, maar dan anders.
De schrik zit er goed in, ze kwam er op eigen krachten uit. Ben meteen gaan stappen, meteen mensen met meer verstand dan ik erbij gehaald maar het leek allemaal mee te vallen. Maar goed in de gaten houden dus...