Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik vind het bespottelijk dat iemand ook maar op dat idéé komt. De overheid straft, en de overheid bepaald je strafmaat. Dan hoeft niet de hele wereld zich te bemoeien met jouw straf. Want grote kans dat zoiemand gelynched wordt en ik vind dat als je dat soort briefjes in de bus stopt bij iemand dat ze je voor het gerecht moeten slepen voor smaad.
Authentic schreef:Voor de man in kwestie misschien niet grappig, maar als ik kinderen zou hebben zou ik heel graag willen weten wie in de omgeving al eerder grenzen heeft overschreden wat dat betreft. En natuurlijk zijn er anderen waarvan je 't dan niet weet omdat zij nog niks hebben uitgevoerd en kan je zoiets nooit helemaal voorkomen. Maar toch.
Authentic schreef:Voor de man in kwestie misschien niet grappig, maar als ik kinderen zou hebben zou ik heel graag willen weten wie in de omgeving al eerder grenzen heeft overschreden wat dat betreft. En natuurlijk zijn er anderen waarvan je 't dan niet weet omdat zij nog niks hebben uitgevoerd en kan je zoiets nooit helemaal voorkomen. Maar toch.
Gabrie80 schreef:Bij mijn moeder in de straat woont ook een pedofiel.
Ik heb een zusje van 12 en zelf 2 kleine kinderen.
Ik laat ze rustig bij mijn moeder achter,
maar mocht er ooit iets gebeuren weet ik wel wie ik hebben moet!