Ik heb in het verleden ongeveer een jaar geheel zelfstandig gewoond, en dat ging, tja, niet zo goed

Ik zit me daarom af te vragen of het nu niet een optie is om begleid zelfstandig te wonen.
Maar ik wil écht geen verplichte koffie-uurtjes, opstaanscontroles etc. Nou heb ik begrepen dat er mogelijkheden bestaan van gewoon een zelfstandig appartement (dus ook niks delen) maar wel voldoende mogelijkheid om terug te vallen op hulp/begeleidingen bij dingen als huishouden, financien etc. Dus op míjn hulpvraag en niet opgedrongen

Ik zou graag willen weten of mensen hier ervaring mee hebben.
Ander probleempje is dat ik een hondje meeneem vanuit mijn relatie, dat MOET dus toegestaan zijn. Hondje gaat pertinent niet weg (is al op leeftijd) en kan wegens niet al te makkelijk karakter ook niet zomaar bij familie ofzo blijven. Hondje gaat dus met mij mee, ik ga met hondje mee. Daar valt niet over te discussieren

Mocht iemand nog zéér betaalbare woonruimte in Zwolle of directe omgeving weten waar ik mét hondje welkom ben, dan hoor ik dat ook heel graag, ook als dat niet begeleid is