komen deze series terug op tv en wanneer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 22:45

Karin schreef:
*grinnik* Kiwi als ponyboekenkenner? Knipoog

Kun je beter even een nieuw topic over starten, anders gaat het zo door elkaar lopen. Knipoog

En ik zal eens even hard nadenken - en bij m'n ouders thuis in de boekenkast kijken, daar liggen al mijn paardenboeken van vroeger. De naam 'Melissa' komt me niet echt bekend voor...


Misschien was het ook niet Melissa (en waarschijnlijk ook oorspronkelijk zweeds dus iets helemaal anders). Maar goed, ik zal idd niet teveel of topic gaan hier.


Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 22:53

AmyII schreef:
enneum... cold feet


Als je 'Cold feet' mist, vind je 'Cut it' (di. av. BBC1) misschien wat. Tikkie pittiger. Van de nieuwe serie zijn inmiddels 2 afl. geweest, maar je pikt de draad snel genoeg op.

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 09:39

annegti schreef:
Nog langer geleden: Een serie met een schimmeltje dat Polly heette!!!
Heb ik ook helemaal gebiologeerd naar zitten kijken!!! En kwaad dat ik werd als mijn broer dan met zijn tengels aan de tv zat!!! Kon hem dan wel wurgen....


POllie is een lieve paard................. ben dat deuntje nooit vergeten! En dan was er nog iets met een paard dat Misty heette.

James Herriot BLIJF ik een van de aller leukste series vinden waar ik echt voor ga zitten.

De hond is de betere mens

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 09:47

Desiree"]
[quote="annegti schreef:
Nog langer geleden: Een serie met een schimmeltje dat Polly heette!!!
Heb ik ook helemaal gebiologeerd naar zitten kijken!!! En kwaad dat ik werd als mijn broer dan met zijn tengels aan de tv zat!!! Kon hem dan wel wurgen....


POllie is een lieve paard................. ben dat deuntje nooit vergeten! En dan was er nog iets met een paard dat Misty heette.

James Herriot BLIJF ik een van de aller leukste series vinden waar ik echt voor ga zitten.
[/quote]


Was polly niet een vosje??? een van origine Spaanse serie was dat toch, tenminste het was in Spanje gefilmd.. dat begon toch dat je die pony door de straatjes zag rennen?

Ik heb vroeger alle afleveringen van Q en Q gekeken, en veel later Sisters, dat zou ik nog wel eens willen zien.

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 10:05

nee, het was echt een witte pony. En daarna was er op elke manege wel een witte pony te vinden die polly heette.

De hond is de betere mens

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 10:12

Ah, komt dat daar vandaan? Het viel mij in de jaren 80 ook al op hoe veel witte pony's met de naam Polly er rondliepen, dit verklaart een boel.

De naam Misty komt mij ook bekend voor, daar kende ik er ook een paar van, voornamelijk grijs en eentje ervan tegenover mijn school. Ging ik elke middag langs, tot afgrijzen van mijn leraar (4e klas basisschool was dat), die vond paarden 'gevaarlijk en onbetrouwbaar'. Jaren later kocht hij een Fjord voor zijn zoon en dochter, en hij ging er uiteindelijk zelf mee mennen. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, djinnie, DWitzel, Facebook, Hanneke_68, Hollyleaves, hortensia, Jane808, Jara, juval, lanouska, lovemyhorse1, MaiMai, meintje, novaaaasje, perdjes, Poety, purny, Selina, Sneeuwmaan, Tink89, Verara en 165 bezoekers