Leef elke dag alsof het je laatste is!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 14:54

The_man schreef:
In dat geval, ga ik de hele avond achter de computer zitten, om te zorgen dat jullie Bokkers mij noooooooooooit meer vergeten!


Geloof dat je al aardig goed bezig ben, in zo'n korte tijd zoveel berichtjes posten...

Wel grappig weer n "man" dr bij op bokt!


AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 15:05

ik vind het ook wel cool, want er zijn vééééél meiden Haha! op bokt *LOL*

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 15:36

ja, that's the spirit!

Ff denken, wat zal ik doen... dat wil je niet weten Knipoog

keep your head up

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 15:44

Als je weet dat het je laatste dag is, dan nee. Als ik zou weten of een bepaalde dag mijn laatste zou zijn, dan zou ik vrienden en kennissen opbellen om de dingen te zeggen die ik ze nog wil vertellen.
Als je er "Pluk de dag" mee bedoelt, dan ja Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 21:37

Romkabouter schreef:
Als je weet dat het je laatste dag is, dan nee. Als ik zou weten of een bepaalde dag mijn laatste zou zijn, dan zou ik vrienden en kennissen opbellen om de dingen te zeggen die ik ze nog wil vertellen.
Als je er "Pluk de dag" mee bedoelt, dan ja Lachen


DAT is nou juist zo jammer Romkabouter, dat het je laatste dag zou moeten zijn om dat te doen. Je zou geen dingen onbesproken moeten laten alsof het zo vanzelfsprekend is dat je er morgen toch ook nog bent. Dat is voor niemand zeker namelijk en daar heb ik ervaring mee Verdrietig
Dus bel die vrienden, nu het nog kan. Ook zij kunnen er morgen niet meer zijn!

Trouwens het motto van dit topic staat in mijn onderschrift Knipoog

If your feet smell and your nose runs - you're built upside down.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 22:21

Ik heb zelf geen dingen die ik perse besproken wil hebben met mijn vrienden. Maar als ik in de wetenschap zou zijn dat het mijn laatste dag was, zou ik nog afscheid kunnen nemen. Daar doelde ik op. Lijkt me erg onpraktisch om elke dag afscheid te moeten nemen van je vrienden en kennissen Scheve mond
Ik leef trouwens wel in de veronderstelling dat ik er morgen nog ben. Niet dat dat vanzelfsprekend is, maar het zou me juist ontzettend remmen als ik de hele tijd er maar vanuit zou gaan dat het mijn laatste dag wel eens zou kunnen zijn. Ik vind het motto van dit topic juist daardoor een erg negatieve levensnstelling. Maar dat is slechts een andere gedachtengang over dezelfde woorden Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annabel, Annienke, Binck8, BingBot, Elitedeux, fohadie, furious, GoogleAdsense, haffiefreak, HELder, idion, Jive03, Lauke, Ptl4ever, Roosch, Sigge, sollair310, wiifke, Zebrastreep en 55 bezoekers