Gezocht: de vuile rat die zijn poten niet thuis kon houden!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Gezocht: de vuile rat die zijn poten niet thuis kon houden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-09 01:41

ik ben echt zo zwaar laaiend...
er lopen gewoon halvegare van de pot gerukte idioten rond in dit land, die zó sneu zijn dat ze andermans spullen moeten vernielen!...

Ik had de dag doorgebracht bij m'n vriend, en wilde daarnet naar huis rijden, loop naar m'n auto, niks aan de hand :) rijdt goed :j
parkeer ik hem thuis, loop langs de neus naar de deur.. jahoor
een of andere randdebiel heeft met watervaste stift!! op mijn auto geschreven!!!
welke idioot doet nu zoiets?...

Ik ben student, heb een paard, en sinds 3kwartjaar mijn lieve bloembol, mijn bolleke :+:
mijn lieve kleine seat marbella'tje die mij trouw overal heen hobbelt door weer en wind!
Ik werk extra en spaar minder om het beestje op de weg te houden en te gebruiken, maar hey! Het is wel míjn bolleke!
En dan... dan haalt iemand het in zijn botte rotkop om op míjn bolleke te gaan schrijven!?..
;(

't stomste van al? ben er nog van geschrokken ook... morgenavond even kijken of er op meerdere plekken op geschreven is.. :\

arme bollie :(:)
Afbeelding

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 01:44

tip; neem een whiteboard marker en ga met die stift over het watervaste, dan veeg je het watervaste daarna zo eraf...

blijft wel dat het gewoon achterlijk is om op andermans auto te kliederen... Maar wees blij dat het geen grafitie is :P

je hebt wel echt een giga schattige auto!! Ze waren gewoon jaloers denk ik...
Laatst bijgewerkt door Casca op 12-12-09 01:45, in het totaal 1 keer bewerkt

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 01:45

Jee zeg, nee ik snap niet waar die gestoorden vandaan blijven komen :n
Wat hebben ze eigenlijk op je auto geschreven?
Want als ze van die vulgaire dingen erop schrijven zou ik echt nóg laaiender worden :(

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 01:45

Randdebielen.... :=

Sterkte met je bollie. :(:)

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 01:46

idd wat een deb**len !! :( ik zie eigelijk niet waar er op is gekliedderd of kijk ik er nu overheen ?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-09 01:48

ik neem morgen alcoholdoekjes van mijn werk mee, daarmee krijg ik permanent marker ook altijd van de whiteboards af.. hopelijk werkt dat..
weet niet of het uitmaakt, kan er vanaf gisteravond al op zitten...

wat er op mijn voorlamp stond kon ik zogauw niet lezen, was iets om mijn marbellie af te zeiken iig, want er stond marbella
dacht eerst nog dat 1 van m'n stickers los was gekomen en over m'n lamp hing.. maar het was dus tekst..
weet ook niet of er verder op de auto nog wat staat, behalve dus op 't licht..

echt als ik de dader te pakken krijg! er zijn in mijn omgeving wel een aantal sneue mensen die dus sneu genoeg zijn om zoiets uit te halen.. ik denk dat ze dan voortgesleept mogen worden door m'n bolleke ofzo..
't is een lelijk autootje, een oud ding, maar hey, wel hetgeen waar ík voor werk en trots op ben...
bleh.. zit er nog van te janken ook..

de foto is van eerder (juli) dit jaar, maar als plaatje, hoe schattig mijn bol is ;)

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 01:48

Damariis schreef:
idd wat een deb**len !! :( ik zie eigelijk niet waar er op is gekliedderd of kijk ik er nu overheen ?

Het is vanavond gebeurd, de foto in het topic is naar mijn inzien toch echt op klaarlichte dag gemaakt :D .

Heel erg sneu voor je, ts. Misschien helpt de tip die hierboven beschreven staat! Ik hoop het voor je, het is echt een onwijs schattig bakkie die je hebt! :9

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 01:50

ooh oke .. hijs idd leuk :D

maar echt wat een debielen :S

wij hadden hier een paar jaar geleden van die meloten rond lopen die het leuk vonden om de `lichtere` auto`s op de kop te leggen .. moet een hele groep zijn geweest .. met 2 man red je het denk niet ..

mirror666

Re: Gezocht: de vuile rat die zijn poten niet thuis kon houden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-09 01:52

believe me... dat lukt ze met de mijne wel..
daarom wil ik hem ook al niet achterop de parkeerplaats hebben.. daar is een vijver..
toch van de zotte dat je daar zo over moet gaan nadenken!? :\
ik ga proberen te slapen, om 6u gaat de wekker morgen weer...
grmbl..

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 01:54

doe je goed meid want zulke mensen lopen er ook rond ... en dan is je auto`tje helemaal erg beschadigd .. hopelijk krijg je de teksten er nog af !!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 02:46

Waar is de schade dan? Zie helemaal niets :)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 02:58

zoals je kunt lezen is dit 'gewoon' een foto van de auto. Aangezien ze er vanavond achter kwam kan ze nooit een foto bij daglicht hebben gemaakt he ;)

Verder: wat een schofterige idioten, ze moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven! Ik heb ook wel eens gehoord van iemand die een schattig peugje 106 ralleye had met van die stickers eerop, hebben de buurt kinderen ook tekeningen gemaakt, ja gekrast dan in de lak. Die dachten kennelijk dat het een kleurplaat was :n
Hoop dat je het eraf krijgt!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 03:07

Lekker is dat..

Wat ook vaak helpt, nagellak remover. Daarmee kreeg ik watervaste stift van mn houten bedstuk af :+

Wát een leuke auto :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 03:11

nagellak remover haalt waarschijnlijk meer dan alleen de watervaste stift van je auto

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 03:30

:o
Oeps, ja dat weet ik niet, heb daar geen ervaring mee. :P Dan zou ik het maar niet proberen hihi.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 03:32

Ga je aangifte doen?

Ik zou dat wel doen. Misschien doet de dader het vaker en kan hij gepakt worden...

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 06:19

haal een flesje sticker verwijderaar bij de bouwmarkt, dit is op oliebasis. voorzichtig met een zachte doek poetsen, hiermee gaat het eraf. hierna de behandelde stukken in de autowas zetten. het gaat ook met cleaner voor autolak, te krijgen bij de autospeciaalzaak of halfords. dit is een polijstmiddel voor doffe lak. na gebruik de auto in de was zetten. werkt gegarandeerd. succes met je neppe fiat :+ . (ben zelf groot fiat fan)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-09 09:03

@ilovejah97; aangifte heb ik over zitten denken.. maar aan de andere kant.. geen cameras op het parkeerterrein (anders ging ik maandag wel vragen aan de beheerder of ik mocht kijken := ) en de buurt staat nou niet zo super bekend.. dus gaan ze de dader vinden?...
neem vanavond alcoholdoekjes mee, en anders autolakreiniger, volgens mij hebben we die thuis staan.. straks ook kijken of ik nog meer kan ontdekken, of dat ze aan m'n bloemen hebben gezeten ofzo...

@westernappie; als mensen vragen watvoor auto ik heb roep ik altijd ''fiat panda'' dat kennen ze wel, bij seat marbella word je aangestaard alsof je wat engs zegt :)) en verder zijn ze hetzelfde toch? onderdelen staat telkens ''seat-fiat'' op namelijk :))

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 09:13

powersponsjes bij de action vandaan geven ook een goed resultaat. Wij hebben laatst van iemand een kinder opoefiets gekregen en daar hadden ze met een oranje spuitbus op gespoten. Met die powersponsjes hebben we hem zo goed als schoon gekregen.

behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Laatst bijgewerkt door YvonneV op 12-12-09 09:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Marieke_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 09:19

Randdebielen lopen er rond.. Arm toetje van je..

wij hebben een parkeergarage bij ons appartement en blijkbaar is niets leuker dan je in laten sluiten, autoraampjes in tikken en op motorkappen woorden krassen zoals l.u.l. en meer 3 letterige woorden voor geslachtsdelen.. Echt te triest.

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 09:25

Weet je zeker dat het watervaste stift is?
Straks schaf je allemaal dure verwijderaarspul aan en blijkt een sopje voldoende te zijn... ;)

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 09:36

jeetje wat gemeen maar wel een leuke auto!

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 10:04

Aangifte doen vind ik ook wel een beetje overdreven. Misschien kan je het wel melden bij de wijkagent daar in de buurt. Dan kunnen ze het in de gaten houden.

Heel vervelend en echt super asociaal, maar gelukkkig kan je het er vast nog wel afhalen met een sopje of inderdaad met een alcohol doekje, kijk wel uit dat er geen lak mee afkomt.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 10:08

Tja als iedereen denkt dat aangifte doen te ver gaat en er ondertussen al wel een stuk of 10 auto's beklad zijn; je weet het niet he? Ik zou mooi aangifte doen, kan nooit kwaad :)

Hopelijk valt de 'schade' een beetje mee, schattige wagen!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-09 10:11

Zeker wel aangifte doen. Stel je voor dat dir een splinternieuwe auto was? Maak ook even foto's van de teksten die erop staan. Misschien heb je dit later nog nodig.