Mijn kat krijgt baby's maar wanneer?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Mijn kat krijgt baby's maar wanneer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-03 11:38

Tja! vraag maar raak!
Mijn kat moet binnen nu en 2weken ongeveer kittens krijgen, weet iemand de symptonen als een kat bijna moet bevallen??
Ze zal geen was op de tepels krijgen vrees ik...
Bedankt voor de reacties..

She's my lady Lovers


Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 11:54

Hee, nog een aanstaande moeder. Onze Ping krijgt ook kindjes, ongeveer deze week.
Ze blijft deze week al veel meer binnen en eet de hele dag door. Ze is tonnetje rond en er beweegt van alles duidelijk zichtbaar binnenin.
We hebben de katers gezien, een rode en een grijs/witte en toen 9 weken uitgeteld. Precies weet ik het echter niet helaas.

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 12:19

mm mijn kat miauwde, ging liggen en weer staan.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 12:51

Ik ben even het kattenboek ingedoken voor je, staat eigenlijk niet veel over in, alleen het volgende:

Als het goed is zijn haar tepels in de 3de week roze gaan kleuren, ik weet niet of je nog weet wanneer dat bij jouw kat gebeurd is? Daarna is het nog 6 weken.
Vaak zul je ook zien dat de kat op zoek gaat naar een geschikte plek te vinden om een nest te maken, hou haar dan ook de laatste 2 weken binnen!


If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131848
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 13:04

Leuk dat je gezinsuitbreiding krijgt !
Bij onze poes waren de volgende symptomen te zien:
Een paar weken voor de bevalling kreeg ze erg grote tepels, even daarna verdwenen de haren rondom haar tepels.
Ze begon ook door het huis te scharrelen om een geschikt plekje te vinden, daar ging ze ook vaak kijken / liggen.
Verder kon je echt zien dat ze tonnnetjerond was, haar buik zakte helemaal door.
Veel succes !

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 13:24

Bij die van mij ging t zo...
ze was ontzettend aanhalig, ging continu naar de kattenbak..
Ze at smorgens ook niet meer en was continu aan t zoeken naar een plekje om te bevallen.

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 19:06

jeetje wat een aanstaande poezenmoeders allemaal.ook die van mij krijgt hopelijk 1 dezer dagen jongen......

weet ook niet exact wanneer de dekking plaats gevonden heeft, maar volgens mij is ze deze week 9 weken....ze heeft al stevige grote tepels....en kale rondjes erom...ook wordt ze met de dag "stiller", trekt zich wat meer terug

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-03 08:52

Ik weet het echt niet!
Ze heeft inderdaad enorme tepels met kale plekjes erom, ze slaapt de hele dag, ik zag nu ook wat plukken haar op de stoel. Maar ze is nog niet echt zo heel erg dik, het is wel een heel rank poesje. We wachten weer af!
Wilt er iemand nog jonge kittens??? Mammie is spierwit en pappie.... dat weet alleen mammie....

She's my lady Lovers

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 08:56

ik ben ook zo'n ongeduld Haha! ....je moet maar zo denken....het is erin gekomen...en zal er ook zeker weer uit komen...

het is alleen zo leuk om te weten wanneer ..... Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie