Mensen met panterprint in hun haar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rachel_x

Mensen met panterprint in hun haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 12:40

Hoihoi,

Laatst zag ik iets heel leuks! Namelijk een soort ''panterprint-strookje'' in het haar.
Hebben meer mensen dit? Waar hebben jullie het laten zetten en welke kleurcombinatie hebben jullie?
Ik heb zelf heel donkerbruin haar(tegen het zwarte aan) en een boblijn. Ik wil het dan in de punt laten zetten, alleen ben ik er nog niet uit in wat voor kleur ik het wil. Wit,koper..? :D

Even als voorbeeldje:

Afbeelding
Kon geen beter plaatje vinden, maar het zit hier links onder. Dat zwart-witte.

em_papillon

Re: Mensen met panterprint in hun haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 12:43

Als je op marktplaats kijkt bij : Sieraden en tassen > haarverzorging

En je zoekt op emo of extensions krijg je allerlei clip in versies :)
Die zijn heel fijn in en uit te halen, en voor ieder moment, ook niet zo duur.

Ik vind het zelf ook heel leuk, maar heb even geen geld :P

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 12:45

hej...ze heten vlgs mij Coon Tails of zo. Mijn dochter wou dit laten doen bij de kapster. Had wel gekund maar moeders speelde niet mee... ;) vind het wel erg apart hoor maar vind een meid van 13 er nog net iets te jong voor.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 12:48

Bari schreef:
vind het wel erg apart hoor maar vind een meid van 13 er nog net iets te jong voor.

:?

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 12:50

Meisjes van 13 vinden dit juist geweldig!! Lekker laten doen :) Gewoon de 'tokiohotel' tijd . Is een bepaalde stijl.

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 12:52

GamblersCup schreef:
Bari schreef:
vind het wel erg apart hoor maar vind een meid van 13 er nog net iets te jong voor.

:?

doelde op mijn dochter Gambler ;) ze kwam hier dus ook mee aan. Maar ondanks dat het wel leuk eruit ziet vond ik het nog net iets te jong.

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 12:53

http://www.wikihow.com/Make-Coontails-in-Your-Hair
Je kan het dus ook zelf doen (al weet ik niet of ik dat zou durven). Of het eerst uitproberen met mascara hoe het staat :P .
Denk dat je bij jezelf even moet kijken. Als je bijvoorbeeld veel zilver draagt dan zou ik wittige kleuren gebruiken, draag je eerder goud dan brons. Bij mijn huidskleur staat sowieso brons veel mooier, maar misschien bij jou een heel andere kleur. Een echt schreeuwerige kleur zou ik trouwens niet doen, lijkt mij dat dat heel erg snel gaat vervelen.

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 12:53

em_papillon schreef:
Meisjes van 13 vinden dit juist geweldig!! Lekker laten doen :) Gewoon de 'tokiohotel' tijd . Is een bepaalde stijl.

Blijkbaar loop ik als moeder zijnde achter dan... ;) :o

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 12:55

Oeh wat lelijk :D haha.

En ik snap best dat iemand dit op zijn dertiende niet mag hoor,
ik had hier in ieder geval echt niet mee aan moeten komen zetten vroeger ;)

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 12:55

Dat deden ze bij mij op school ook heel veel, inderdaad met mascara. :j

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 12:56

2005 schreef:
http://www.wikihow.com/Make-Coontails-in-Your-Hair
Je kan het dus ook zelf doen (al weet ik niet of ik dat zou durven). Of het eerst uitproberen met mascara hoe het staat :P .
Denk dat je bij jezelf even moet kijken. Als je bijvoorbeeld veel zilver draagt dan zou ik wittige kleuren gebruiken, draag je eerder goud dan brons. Bij mijn huidskleur staat sowieso brons veel mooier, maar misschien bij jou een heel andere kleur. Een echt schreeuwerige kleur zou ik trouwens niet doen, lijkt mij dat dat heel erg snel gaat vervelen.

Nee zelf durf ik het niet aan. Er is al veel met mn haar experimenteert. Heb roze en paars in mn haar gehad, dus ben bang dat dat weer terug komt als ik het blondeer. K denk dat ik maar eens een afspraak ga maken! :D

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 12:59

Bari schreef:
em_papillon schreef:

Blijkbaar loop ik als moeder zijnde achter dan... ;) :o

Haha tsja, geeft niks :) Bij mij in de buurt zie je heel veel van die 'emo' meisjes :) Maar gewoon omdat het 'in' is.. niet de echte om maar zo te zeggen :P

Ik had rond mijn 13e ook een knalpaars plukje in mijn haar laten smelten :) Later had de hele school het haha.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 13:01

Bari schreef:
hej...ze heten vlgs mij Coon Tails of zo. Mijn dochter wou dit laten doen bij de kapster. Had wel gekund maar moeders speelde niet mee... ;) vind het wel erg apart hoor maar vind een meid van 13 er nog net iets te jong voor.

Nou, ik zou mijn dochter hier ook niet mee laten lopen hoor dus je bent niet de enige!

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 13:03

hihi beetje offtopic, sorry, maar wat is er zo erg aan dan? Geeft het een bepaald beeld bij jullie (moeders) ?
Want het is hetzelfde als dat er bijvoorbeeld skinny jeans in zijn.

Feliciaaaa16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 13:03

xxriiannee schreef:
Bari schreef:

Nou, ik zou mijn dochter hier ook niet mee laten lopen hoor dus je bent niet de enige!

haha en ik ook niet!

Elinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 13:04

ik had er vroeger ook écht niet mee thuis hoeven komen :o

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 13:04

em_papillon schreef:
hihi beetje offtopic, sorry, maar wat is er zo erg aan dan? Geeft het een bepaald beeld bij jullie (moeders) ?

Ik vind niet dat een jong meisje hiermee hoeft te lopen.
Zelfde als dat je er knalrose plukken in laat zetten.

Ik zou me doodschamen :o

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 13:08

oow haha wat apart, moet dan indd aan vroeger denken de gekleurde plukjes die je in je haar liet zetten..

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 13:09

em_papillon schreef:

off topic... :D weet niet, ik persoonelijk vind het gewoon zonde dat een meid met mooi haar zoiets laat doen en zoals gezegt is het toch een bepaald modebeeld/stroming dus de kans dat ze erop uitgekeken raken is snel aanwezig. En dan kan ze dus weer na de kapper rennen om het vervolgens toch eruit te laten halen. Ze waren dan ook niet goedkoop, ik had gevraagt bij onze kapper maar vond het gewoon ook erg duur voor die paar strepen in het haar. Gelukkig is ze zelf tot inzicht gekomen dat moeder gelijk heeft en is ze dit weer vergeten. Wel mocht ze dan een "hippe"kapsel met wat highlights, dus zo ouderwets is moeders dan ook weer niet ;) ik vind niet dat je het met skinny jeans kan vergelijken. die trek je uit en klaar en als ze niet bevallen hoef je ze ook niet weer aan te doen, toch? Maar geverft haar is duurzaam en lastig om het weer eruit te krijgen, en geloof maar ik kan het weten want het jaren van die felle rode kleur in m haar gehad...wou het meer natuurlijk en was vervolgens dit maanden bezig om m haar weer normaal te krijgen. Het is dus niet zo dat ik super ouderwets ben, in tegendeel maar ik weet hoeveel spijt ik had van mijn eigen haar. Ik vind dan een kind van 13 niet zo kunnen relativeren, ze zien iets leuks wat ze graag willen maar de gevolgen dan niet, dat ze dus vastzitten aan iets wat je moelijk weer terug kan draaien...nej geef haar dan maar een skinny jeans... ;) :D

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 13:15

Bari schreef:
em_papillon schreef:

off topic... :D weet niet, ik persoonelijk vind het gewoon zonde dat een meid met mooi haar zoiets laat doen en zoals gezegt is het toch een bepaald modebeeld/stroming dus de kans dat ze erop uitgekeken raken is snel aanwezig. En dan kan ze dus weer na de kapper rennen om het vervolgens toch eruit te laten halen. Ze waren dan ook niet goedkoop, ik had gevraagt bij onze kapper maar vond het gewoon ook erg duur voor die paar strepen in het haar. Gelukkig is ze zelf tot inzicht gekomen dat moeder gelijk heeft en is ze dit weer vergeten. Wel mocht ze dan een "hippe"kapsel met wat highlights, dus zo ouderwets is moeders dan ook weer niet ;) ik vind niet dat je het met skinny jeans kan vergelijken. die trek je uit en klaar en als ze niet bevallen hoef je ze ook niet weer aan te doen, toch? Maar geverft haar is duurzaam en lastig om het weer eruit te krijgen, en geloof maar ik kan het weten want het jaren van die felle rode kleur in m haar gehad...wou het meer natuurlijk en was vervolgens dit maanden bezig om m haar weer normaal te krijgen. Het is dus niet zo dat ik super ouderwets ben, in tegendeel maar ik weet hoeveel spijt ik had van mijn eigen haar. Ik vind dan een kind van 13 niet zo kunnen relativeren, ze zien iets leuks wat ze graag willen maar de gevolgen dan niet, dat ze dus vastzitten aan iets wat je moelijk weer terug kan draaien...nej geef haar dan maar een skinny jeans... ;) :D

Oohh oke dan snap ik hem helemaal :)
Ja meisjes van 13 moeten er extra over na denken! Dat zeker. Maar zoals ik hierboven al ergens gemeld heb, je hebt voor niet zo duur (rond de 20 euro) clip-in extensions :) Die kan je zo inklikken met een rubberen klemmetje en er dus ook weer uit halen.
Misschien is dat iets leuks voor je dochter? :)
Ik had vroeger ook allerlei kleuren haar :P Bij mij pakt haarverf alleen nooit echt.. Het is bij mij met 3 weken bijna weer mijn eigen kleur. Zelfs met pernament bij de kapper! Dat is pas zonde van het geld! haha.
Maar ook weer t voordeel wanneer ik paars toch niet meer zo mooi vind ;)
En ja, dat modebeeld/stijl blijft meestal niet lang nee, hihi.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 13:19

Ik vind het supergaaf!
DOEN!!!
Lekker je eigen stijl. (ook al zullen het meer mensen hebben)
En wat betreft de kwestie 13 jaar is te jong voor zoiets vind ik een beetje overtrokken.
Toen ik zo oud was, mocht ik ook al mijn haar verven van mijn moeder.
Helaas was dat nog allemaal niet zo 'in' zoals nu met al die aparte dingen.
Bovendien is het maar haar en dat kun je knippen en groeit zo weer aan.
Je blijft er echt je hele leven niet mee zitten hoor, al moet je er wel over nadenken of je het meteen met echte verf doet natuurlijk.
Tenzij je niet te benauwd bent om je coupe kort te knippen. :P
Moet je persé met de mode mee dan?
Ik vind het veel gaver als iemand zo lekker dwars een eigen stijl heeft ipv dat kudde gedrag vertoont of iemand anders na-aapt!

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 13:37

Ach ze komt net in de pubertijd, moet uitzoeken wie ze is en wie ze wil zijn. Dan ga je experimenteren met dingen die je ergens anders ook ziet. En je bent op die leeftijd vaak wat onzeker, dan wil je erbij horen: kiezen voor een alternatieve stijl is dan een hele makkelijke oplossing om bij een groep te horen.

Ik weet niet hoe ze het doen TS, maar ik denk dat er ook wel van extensions zijn met dergelijke patroontjes. Kun je erin hangen als je er zin in hebt, en je haalt ze er zo weer uit. :)

Neemt niet weg dat ik het spuuglelijk vind, maar voor iemand van jouw leeftijd vind ik het nog wel leuk. :D

Edit: Jeetje ik heel verhaal schrijven want ik zie iemand reageren ''ik vind het niets voor een meisje van 13'', dus ik ga er vanuit dat de TS 13 is.. Is ze 17 volgens haar profiel..... Na jah, voor een 17-jarige vind ik het behoorlijk kinderachtig. Maar als je het leuk vind: gewoon doen. :)

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 13:39

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 16:58

Ik heb ze hier nog liggen in witblond/roze en blauw/zwart. :+

Zijn supersimpel om zelf te maken. Heb zelf bijna alle kleuren van de regenboog gehad, heb lang m'n pony knalroze geverfd met blauw en zo, errug leuk. En het is niet emo maar scene. :o

Zie alleen niet wat bepaalde artiesten hiermee te maken hebben :')

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 17:04

Ach, als TS het wilt, prima toch? :)
Ik zal ook zeggen gewoon doen.
Als JIJ het mooi vind, waarom niet? Jij moet er mee lopen, anderen niet.
neemt niet weg dat ik het stiekem zelf ook errug gaaf vind :o