wie weet er een leuke camping?(ook voor kids)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

wie weet er een leuke camping?(ook voor kids)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 09:20

wij zijn op zoek naar een leuke camping om volgend jaar te gaan kamperen met ons gezinnetje. Haha!

weet je een leuke camping waar veel te doen is op of om de camping en leuk is voor kids,laat t even weten!

wel in nederland.

alvast bedankt!


mijn lieve spirit is naar seren verhuisd.


Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 09:22

Op texel heb je leuke campings waar je ook kan paardrijden (de Koog heet het geloof ik)

Verder is er een grote camping in flevoland, biddinghuizen. Ik weet even niet meer hoe het heet, maar daar ben ik met m'n ouders 2 keer heen geweest. Een hele leuke camping en zeer geschikt voor kids !

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 09:23

dank je wel,ga snel ff kijken of ik er wat over kan vinden!

mijn lieve spirit is naar seren verhuisd.

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 10:22

Maudje schreef:
Verder is er een grote camping in flevoland, biddinghuizen. Ik weet even niet meer hoe het heet, maar daar ben ik met m'n ouders 2 keer heen geweest. Een hele leuke camping en zeer geschikt voor kids !


Ik denk dat jij het riviera park bedoeld, deze wilde ik ook gaan noemen.
echt een super camping, zeker voor de kids, echter wel prijzig!

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:19

Ik werk op een camping in Zwiep. Dicht bij het bos, manege en er is een zwembad en speeltuin en kantine. Dicht bij de Witte wieven, erg leuk voor kinderen. website is www.heksenlaak.nl

21-5-2010 Luc geboren!

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:19

De Otterberg in Drenthe, ook heel leuk en geschikt voor kinderen. Tevens kun je je eigen paard meenemen, huifkarren rit maken of mee op buitenritten met paarden van daar.
Kijk maar eens op www.otterberg.nl

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:21

De Bestemerberg in Ommen heel erg leuk paar manege's in de buurt !

...Dreaming with my eye's wide open...

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:34

bij Tinte is een camping die heeft ook zelf paarden mag je op rijden verzorgen etc de ronde weide bos heet tie geloof ik als je geinteresseert ben dan vraag ik het wel na want mijn paardenbuurvrouw staat daar ook nl. het is inde buurt van Hellevoetsluis, Brielle, Rockanje vlakbij strand en heel veel paarden

groetjes Dunja

naomi_s
Berichten: 1354
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:38

in roggel camping de leistert. en in sevenum camping de schatberg.

oester

Berichten: 1287
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:51

tinkiebel schreef:
Ik werk op een camping in Zwiep. Dicht bij het bos, manege en er is een zwembad en speeltuin en kantine. Dicht bij de Witte wieven, erg leuk voor kinderen. website is www.heksenlaak.nl


Hey werk jij daar?
We zijn er vorig jaar met onze ponyclub heengeweest en het was echt super. Dit jaar weer Haha!

maar ff ontopic,
De heksenlaak is echt heel leuk, raad hem je zeker aan

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:53

susan"]
[quote="Maudje schreef:
Verder is er een grote camping in flevoland, biddinghuizen. Ik weet even niet meer hoe het heet, maar daar ben ik met m'n ouders 2 keer heen geweest. Een hele leuke camping en zeer geschikt voor kids !


Ik denk dat jij het riviera park bedoeld, deze wilde ik ook gaan noemen.
echt een super camping, zeker voor de kids, echter wel prijzig!
[/quote]

Die bedoel ik ja !! Prijzig? Weet ik niks van, toendertijd betaalden mijn paps en mams alles Haha! Knipoog

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 13:54

De Beerze Bulten in Ommen is ook een erg leuke camping voor kinderen. Binnen en buitenbad, tennisbanen en een heel leuk recreatie-team. De camping is meerdere keren Camping van het jaar geweest.

petit
Berichten: 254
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: krimpen a/d lek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 14:35

camping callassande in callantsoog(noord-holland)is zeker een aanrader.
voor de kinderen is er een animatieteam.er is voor de rest aanwezig:kantine,snackbar,tennisbaan,grote speeltuin,binnenzwembad(als het goed is met een openschuifbare dak erop),winkeltje,douches,wasplaats,en nog veel meer om op te noemen.je kunt er op loopafstand naar het strand.en mooie omgeving waar je heerlijk kunt gaan fietsen.gewoon een leuke camping waar je je heerlijk kunt vermaken maar ook heerlijk tot rust kunt komen.je kunt verdere informatie bij de vvv aanvragen.de emailadres van de camping is:callassande@planet.nl .ik hoop dat het wat voor jullie is.groetjes petit.

citalover

Berichten: 380
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 14:35

mango schreef:
bij Tinte is een camping die heeft ook zelf paarden mag je op rijden verzorgen etc de ronde weide bos heet tie geloof ik als je geinteresseert ben dan vraag ik het wel na want mijn paardenbuurvrouw staat daar ook nl. het is inde buurt van Hellevoetsluis, Brielle, Rockanje vlakbij strand en heel veel paarden

groetjes Dunja


je hebt het over midi-camping van de burgh.

dat is een leuke camping voor kleine kinderen er word elke dag met de shetlanders gereden voor de kleintjes.
Ik kom er al 10 jaar het is zeker geschikt!!

Alles gebeurt onder het toezicht van mij en een vriendin.

Thundering hooves, blood in the nostrils, sweat in the face. Remember wherever you are,
you carry the blood of Man o' War.

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 15:03

www.de-bronzen-emmer.nl
leuke 5 sterren camping met een leuk recreatieteam voor de kids. en ook voor de ouderen is er veel te doen.
zit een manege bij waar je je eigen paard mee naar toe kunt nemen maar ook lessen kunt krijgen op manegepaarden/pony's. verder hebben ze naast campingplekjes ook nog bungalows. mocht je niet van caravans en tenten houden.
ik kom er al jaren en bevalt me prima..


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 15:58

Camping "De katjeskelder" in Oosterhout (vlakbij Breda). Is erg veel te doen voor kinderen en in de buurt is ook zat. Zoals Efteling, Land van Ooit, Beekse Bergen. Op de katjeskelder is een mooi zwembad, maar ook in Oosterhout zelf heb je de "waranda". Een heel uitgebreid bad. Vanaf jou is het ongeveer 70 km. En Brabant is toch altijd een paar graden warmer dan bij jou. Knipoog

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 16:10

Hey!
Wij gaan ieder jaar naar Lunteren. Naar Minicamping Beukhof.
Er is zat te doen, er zijn altijd veel andere kinderen, er is iedere avond ponyrijden. Een foto van de pony waar de kinderen op mogen daar kun je mij voor Mailen. Er zijn ook een heleboel andere beesten (lama's geen kippen meer... ook geen eendjes, cavia's, konijnen, Varkens, een hangbuikzwijn en geiten. Er is ook een zandbak met een heleboel zooi erin om "zandtaartjes" te bakken, schommels, skelters en een trampoline.
Het is vlak bij het Lunterse Buurtbos en het Bosbad, een een leuk zwembad (buitenbad). pb of mail maar voor meer informatie en/of het telefoonnummer.

Groetjes, Elise

Check mijn CU2 en laat een bericht achter!

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 17:05

nou dat is nogal wat om over te denken!
de katjes kelder spreekt me wel erg aan!
ons shetje gaat niet mee,die kan wel een weekje zonder ons!ik hoop ik ook zonder haar....
ik ga snel even kijken naar de andere campings die jullie er op hebben gezet,heel erg bedankt!

mijn lieve spirit is naar seren verhuisd.

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 17:18

Voor jullie shetje: hij/zij kan wel mee, ik geloof dat het altijd 5 gulden per dag was in lunteren. Ik krijg altijd korting (voor m'n pony), mijn pony komt van die Camping Haha!

Check mijn CU2 en laat een bericht achter!

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 21:35

mijn man is niet zo blij als hij haar weer moet vervoeren ,dus daarom blijft ze thuis bij haar vriendinnetjes,daar word ook goed opgelet of alles goed gaat.

mijn lieve spirit is naar seren verhuisd.

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:59

ik ben ook bij de Katjeskelder geweest. Vond het een erg leuke camping en er is inderdaad heel veel te doen in de buurt.
Fietsen meenemen hoor !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 10:47

Allereerst wil ik even zeggen dat ik niet zo'n campeerder ben, maar vorig jaar hebben we een aantal weken in Zeeland gestaan op de camping met de sleurhut (caravan). We zijn terecht gekomen in Zouthelande op Camping Janse, voor kids erg leuk. Er worden regelmatig dingen georganiseerd, er is een speeltuin en je zit vlakbij het strand Verder ben je qua sanitair gewoon bijna van alle gemakken voorzien, nette douches, waschmachines, drogers, ja zelfs vaatwassers hebben ze daar. Nogmaals ik vind het echt een verschrikking op een camping, maar mijn dochter heeft zich nog nooit zo goed vermaakt! Haha! En dan heb je zelf ook een rustige vakantie Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 12:45

Camping Dennenoord in Boxtel is erg leuk en gezellig, veel kinderactiviteiten.
Of 't Hoekske in Kaatsheuvel, da's echt geweldig.

kimmykim
Berichten: 14
Geregistreerd: 02-05-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 14:35

riviera park is inderdaad aardig prijzig ben er een paar dagen geweest met onze boot in de jachthaven maar er is zoveel te doen daar, en het is 2 km afstand van sixflags is ook heel erg handig

veel groetjes en xxxxx kim

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 18:29

naomi_s schreef:
in roggel camping de leistert. en in sevenum camping de schatberg.


dat zijn idd 2 leuke en mooie campings. Ze liggen namelijk dichtbij, waar ik woon. Maar dan raad ik je ook Breebronne aan, veel te doen en mooi. (heeft een x prijs gekregen voor 1 van de 5 beste campings van nederland gloof ik)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Anoukjuuuhh, ComscoreBot, flash40, fransje23, Jannie79, laran, Loper, loveslimpie, MarjanB, Muronia, petje86, Plonspony, Poety, Sneeuwmaan, spookyskippy, teunis001 en 48 bezoekers