The Matrix Reloaded

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 20:11

Ja dat is inderdaad het spel, welke een vriend van mij op school in 1 1/2 dag op een lan heeft uitgespeeld, spel zuigt schijnbaar Boos!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 20:13

Ik ben er gisteren naar toe geweest, om 21.45 uur. Dat lijkt vroeg, maar die koeien in Ede gingen eerst vertellen waar de film over zou gaan (doen ze altijd, ze denken dat dat typisch Amerikaans is....) en daarna kregen we ook nog een VOORFILMPJE! Om ongeveer 10.10 uur begon de film echt en om 11.23 uur hadden we pauze van een achterlijk half uur. Doordat ook de pauze nog eens uit liep (ik hoef echt geen pauzes in films, dan zit ik er net een beetje in, gaat het licht weer aan) was ik pas om 00.50 uur uit de bioscoop.. lekker is dat.

Ik had deel 1 nog niet gezien. Ik wilde het op zich wel, maar ik houd helemaal niet van SF, dus ik was bang dat ik deel 1 helemaal niks zou vinden en dan niet meer naar deel 2 wilde gaan. Mijn vriend wilde namelijk dolgraag, hij vond deel 1 super, en ik had beloofd om mee te gaan. Voor de pauze vond ik het ongelofelijk suf. Ik zat in een zaal met allemaal van die Matrixverslaafde freaks, die elke keer gingen juichen en applaudisseren.. superirritant. Daarnaast snapte ik er helemaal niks van en al dat 'Zion' en 'Sentinels' gedoe deed me echt heel erg aan, sorry hoor, van die doorgedraaide Star Trekfans denken die die hele Trekkies (toch?) taal uit hun hoofd hebben geleerd. Achter me zat een meisje die het helemaal super vond en die steeds heel hard ging lachen en juichen.. tè vervelend.

Na de pauze werd het iets leuker, vanwege de achtervolging (Crossfire, mooie Ducati, erg leuke Maserati), maar al dat gekloon en die vage vechtacties vond ik nog steeds een beetje raar. Bovendien deed die tweeling me aan die ene jongen uit de Bombfunk MC's denken haha. Maar ja, een film als de Matrix is ook niet echt aan me besteed, merk ik nu. Alhoewel ik wel blij ben dat ik hem heb gezien en nu wel (enigszins) weet waar het over gaat. Maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje te nep... Maar het is zeker mooi gemaakt

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 20:34

Gister wilde ik gaan
Dus wij bellen voor kaartjes, zat het natuurlijk al helemaal stampvol Tong uitsteken
Vandaag weer gebeld, maar toen waren er alleen nog maar kaarten voor na 24.00 vanacht en dan rotterdam lumière. dat doen we maar niet omdat lumière niet lekker zit en het midden in de stad is. fijn dat de metro maar tot half 1 snachts rijdt.... (auto in de stad parkeren kost klauwen aan parkeergeld)
dus ja ik moet nog even wachten...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 21:26

Kayla schreef:
En dan te bedenken dat hij in LOTR een elf speelt Haha!


Ik wist dat ik hem nog ergens van kende, alleen niet waarvan. Beetje gezocht met Google en ja hoor: hij was Mitzi, een van de travo's in 'Priscilla, Queen of the Desert':

Afbeelding

Haha!

Spades

Berichten: 504
Geregistreerd: 24-06-01
Woonplaats: ook bij de Berg!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 21:34

Sypheron schreef:
Volgens mij heeft het op fok gestaan en in diverse magazines, heb het iig van meerdere personen op irc ook al gehoord. Zou me niets verbazen trouwens als het pas volgend jaar zomer werd.. gebeurd altijd met zoiets Knipoog

Nee hoor, al het materiaal is al geschoten! Waarschijnlijk ligt die film op wat laatste details na al bijna klaar om gereleased te worden. Gezien de marketing die er inmiddels in is gestoken kunnen ze het zich niet veroorloven om die release date te laten slippen.

Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat ze dat ding ook nog eens tot december zouden uitstellen, want dan zitten ze LotRIII en Harry Potter in het vaarwater......

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 21:36

Bedankt! Ik zat me bij Lord of the Rings nl. af te vragen waar ik hem nou toch van kende... van "Priscilla, queen of the desert" dus Haha! Geniale rol van Guy Pearce in Priscilla trouwens, daar zal ik volgens mij nooit op uitgekeken raken...heel wat anders dan de rol van Mike in neighbours...en oh, off-topic (sorry...) maar ik vrees dat ik over de Matrix niet mee kan praten...zal ik waarschijnlijk nooit over mee kunnen praten... Keanu Reeves is een van die (weinige) mensen waar ik accuut koude rillingen van krijg... Scheve mond

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 21:41

napoleon schreef:
Wij gaan vanavond Haha! Ben erg benieuwd, ben normaal gesproken niet zo'n fan van deze genre films maar moet zeggen dat ik wel naar vanavond uitkijk


Ik wil hem ook zien, mij lijkt hij erg gaaf, vond de eerste echt helemaal geweldig!! Ga je samen met mij vikki???

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 21:46

orri"]
[quote="napoleon schreef:
Wij gaan vanavond Haha! Ben erg benieuwd, ben normaal gesproken niet zo'n fan van deze genre films maar moet zeggen dat ik wel naar vanavond uitkijk


Ik wil hem ook zien, mij lijkt hij erg gaaf, vond de eerste echt helemaal geweldig!! Ga je samen met mij vikki???
[/quote]

Uhm...zie bovenstaand commentaar... ik kijk liever niet naar Keanu Reeves (in welke film dan ook) als het niet hoeft... Dus tenzij je van plan was me een mes op de keel te zetten vrees ik dat ik pas... Maarre... naar een andere film graag hoor!!! btw...toelichting op de koude rillingen... rillingen in de trant van uuuughhh...bah bah bah, gadver jak jak jak! Knipoog Geen ooh la la rillingen... die krijg ik bij mijn eigen lief... *zucht* Lovers

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 00:50

Hij was erg leuk, leuke effects, mooie mensen en een apart verhaal. Op naar nr. 3 Haha!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 01:27

ik ben nu een kwartiertje geleden terug van die film. en ik snapte er geen h*l van... Verward (heb deel 1 ook niet gezien Tong uitsteken) keano reaves deed het 'm want anders...pfff.. op die actie na echt een rare film!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 04:21

hehehehe, nou ik ben er ook net van terug, en wat doe je nadat je terug komt van een filmk, je gaat bokkuh!!! Tong uitsteken hehe, is een hele goede film *LOL* en als je lekkah blijft sittuh na de film, en alle naampjes bekijk, dan wordt je beloond met een trailer van revolutions *LOL* wat ik van de trailer heb gezien krijgt het 5 sterren (van de 5 Tong uitsteken )

Faustie

Berichten: 733
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Sint-Antonius Zoersel (Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 11:47

Ik heb hem gisteren gezien...
bangelijk goede film!!!!
Ik kon hem perfect volgen, maar ik had dan ook wel een vriend die er alles van snapte en dus wel wat uitleg gaf Haha!

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-03 19:52

napoleon schreef:
mooie mensen


Echt wel!!! Kwijl *LOL* Jij bent na mij de eerste die het daar over heeft.
Vinden jullie keanu niet lekker dan?

Dees

Berichten: 18915
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 10:04

[naam verwijderd] gaat vanavond,
[naam verwijderd] gaat vanavond,
[naam verwijderd] gaat vanavond....

(denk congamuziek, ik huppel hier door de kamer )

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 10:45

Ik vond 1 al niet zo speciaal, dus 2 zal ik waarschijnlijk ook al niet zo speciaal vinden. Ik hoor heel veel verschillende reacties in de bios, de 1 vindt hem super, de ander vindt hem verschrikkelijk.
Ik vind het trouwens wel heel irritant als iedereen blijft zitten tot na dat stomme filmpje op het einde Frusty *Grom* ze hebben te weinig tijd ingepland voor de hele film + aftiteling bij ons, dus als alle mensen blijven zitten, dan sta ik daa rhelemaal te stressen dat ik de zaal nog moet schoonmaken, terwijl ik maar 5 minuten tijd heb ofzo.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 13:00

Ik ben gisteravond in Heerhugowaard geweest en ik vond die film echt top.
Ik kijk nu al uit naar deel 3.

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 19:51

Sypheron schreef:
Nope, het is al weer verplaatst naar December zoals ik al zei Lachen

Ik (als bios-medewerkster Knipoog ) heb nog niet anders gehoord als dat ie 6 november uitkomt. Maar ik zal het nog wel een paar keer extra navragen Knipoog

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 20:00

vikki"]
[quote="orri"][quote="napoleon schreef:
Wij gaan vanavond Haha! Ben erg benieuwd, ben normaal gesproken niet zo'n fan van deze genre films maar moet zeggen dat ik wel naar vanavond uitkijk


Ik wil hem ook zien, mij lijkt hij erg gaaf, vond de eerste echt helemaal geweldig!! Ga je samen met mij vikki???
[/quote]

Uhm...zie bovenstaand commentaar... ik kijk liever niet naar Keanu Reeves (in welke film dan ook) als het niet hoeft... Dus tenzij je van plan was me een mes op de keel te zetten vrees ik dat ik pas... Maarre... naar een andere film graag hoor!!! btw...toelichting op de koude rillingen... rillingen in de trant van uuuughhh...bah bah bah, gadver jak jak jak! Knipoog Geen ooh la la rillingen... die krijg ik bij mijn eigen lief... *zucht* Lovers
[/quote]

En wat hoort Orri vanavond.... dat vikki toch mee gaat...
en zonder mes nog wel!! *LOL*

Keanu heeft leuk koppie, maar rare tepels Tong uitsteken
(heb ergens een kaart met ontbloof bovenlijf van hem liggen)
en dat vond ik 8 jaar terug al Knipoog