Goede service mag ook vermeld worden!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Goede service mag ook vermeld worden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-09 13:05

Ik ben al jaren tevreden lid bij de ANWB, helpen altijd prima, en zijn er meestal toch wel redelijk op tijd.

Nu viel hier dus ook een week of 3 terug de nieuwe acceptgiro in de brievenbus voor aankomend jaar.
Geen probleem blijf graag lid :D

Nu ging ik vrijdag mn auto nieuwe auto ophalen, en bleek er dus anwb pechhulp service bij te zitten via Ford zelf.. Dat zou dus wel zonde zijn 2x lid.

Ik dus bellen, en hoef gewoon niet te betalen, alleen mn lidmaatschap en voor mn creditcard, 16 euro per jaar... Ik vind het super en ben erg blij ermee, anders moest ik toch 70 euro betalen :+

Mag ook wel eens vermeld worden toch :D


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:10

Vind dat zoiets zeker gezegd mag worden! Ik ben inmiddels ook alweer bijna 10 jaar lid van de ANWB en voor 100% tevreden :j.

Clev
Berichten: 39
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: alphen aan den rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:13

Dat is lekker :D
Ik heb ook een ford, zou ik ook niet meer hoeven te betalen :D Kreeg namelijk een rekening van 108 euro voor mn lidmaadschap bij de ANWB, die vond ik niet zo leuk ;)

daffodil

Berichten: 10439
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Goede service mag ook vermeld worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:14

Goeie service! Ik ben overigens maar wel lid gebleven terwijl het ook bij mijn nieuwe auto inbegrepen zat. Mijn man kan er dan geen gebruik van maken omdat het aan de auto gekoppeld is (tenminste dat heb ik begrepen), en als hij dus met zijn auto stilstaat, heeft ie een probleem!

Ik betaal dus maar gewoon door......

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101625
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:15

Als ik de Ford dealer bel en ik zeg dat ik ook een Ford heb, hoef ik dan ook geen lidmaatschap te betalen? :+ (ben nog geen lid)

Nee zonder dollen, het mag idd gezegd worden, scheelt toch een hoop geld. :j

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15442
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:16

daffodil schreef:
Goeie service! Ik ben overigens maar wel lid gebleven terwijl het ook bij mijn nieuwe auto inbegrepen zat. Mijn man kan er dan geen gebruik van maken omdat het aan de auto gekoppeld is (tenminste dat heb ik begrepen), en als hij dus met zijn auto stilstaat, heeft ie een probleem!

Ik betaal dus maar gewoon door......


Dat is veranderd. Je bent persoonsgebonden lid. Mocht je man pech hebben dan is hij op dat moment niet lid.
In het verleden was het zo dat de auto verzekerd was van hulp, nu echter de persoon zelf.

HorseTopShop

Berichten: 7731
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Hellevoetsluis (Nieuwenhoorn)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:17

Dat is heel netjes van ze. Ook een reden waarom ik lid ben van de ANWB :)

Alja

Berichten: 25573
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Goede service mag ook vermeld worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:23

heel fijn dat je het zo geregeld kon krijgen..
veel plezier met je nieuwe auto ;)

ONDERSCHRIFTLOOS

Pasamba
Berichten: 17692
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: Friesland

Re: Goede service mag ook vermeld worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 13:29

Dat mag zeker vermeld worden ja. :)
Wij zijn ook lid van de ANWB maar volgens mij nog nooit gebruikt van gemaakt, gelukkig. :))

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-09 14:42

Ik vond het ook heel netjes, ging er ook eigenlijk niet van uit dat het zou lukken, maar dacht meer niet geschoten is altijd mis :D

maar echt meteen nee hoor heel logisch wat ik voor u kan doen is dit.. Nou keurig, super, me happy :D

Anders had ik idd 70 euro moeten betalen.

K weet niet of je dat bij elke ford krijgt, iig bij een hele nieuwe :+

zonnebloem18

Berichten: 24830
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Goede service mag ook vermeld worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:17

Mijn vriend gaat vandaag zijn nieuw auto halen zei ook al anwb of routemobiel maar daar hoef ik echt niet over te twijfelen anwb.
Echt altijd heel netjes, reageren snel enz.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 19:21

Clev schreef:
Dat is lekker :D
Ik heb ook een ford, zou ik ook niet meer hoeven te betalen :D Kreeg namelijk een rekening van 108 euro voor mn lidmaadschap bij de ANWB, die vond ik niet zo leuk ;)


Even uit de droom helpen, dit geldt alleen bij nieuwe auto's afgeleverd door de merkdealer en die ook dealeronderhouden worden.
Dus heb jij een Ford en je gaat naar een vrije garage, dan heb je geen recht op pechhulp, nooddiest of 24 uurs service, lijkt me meer dan logisch.

Netjes hoor Basiej dat je niet hoeft te betalen, maar ik zelf vind het wel vrij normaal....

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-09 20:11

Waarom vrij normaal ??

Ik had voor 15 november op moeten zeggen ;) Ik krijg ford assistence ...

Anoniem

Re: Goede service mag ook vermeld worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 20:23

Je heb je auto toch nog maar pas? De ANWB weet dan ook wel dat je hulp krijgt van je dealer en dus geen beroep meer zult doen op hun service.....

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-09 20:24

Niet met elke dealer was het zo.

En ik heb mijn auto in juni al besteld.... :+ Dus nee gewoon service dat ze het zo opgelost hebben ;)

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:38

Ik ben sinds september lid van de ANWB. We dachten dat onze gezinspas alle leden van ons gezin dekte wanneer we met pech onderweg kwamen te staan, maar toen mijn zusje de tank van mijn auto helemaal had leeg gereden bleek dit niet zo te zijn. Deze regeling geldt tot 21 jaar. En die grens zijn we beiden al gepasseerd. Dan maar een eigen lidmaatschap afsluiten (via paps, waardoor hij mooi weer een bon van tien euro kreeg voor het aanbrengen van een nieuw lid) omdat ik nu nog gebruik kan maken van de jongerenkorting.
En man, wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Twee weken terug kwam ik van een weekendje Antwerpen terug en opeens kreeg mijn auto kuren. ANWB gebeld en die kwam twee man sterk ons uit de stromende regen redden. Autootje op de sleepwagen en op naar een droge plek (netjes in zo'n 'washok' bij een tankstation vlakbij). Prima geholpen (mét uitleg voor de nieuwsgierige bestuurder, ikzelf dus :D), zelfs mijn rechter knipperlicht werd kosteloos verwisseld voor één die het wel deed (mijn vader zei later dat ze voor onderdelen geld vragen over het algemeen). Na wat advies voor de verdere weg naar huis heeft de meneer van de ANWB een kort stukje achter ons aangereden en een kwartiertje later kreeg ik zelfs nog een belletje van de man of alles nog steeds goed ging. Echt super!
Mijn vriendin had overigens even een praatje met de vrouw van de sleepwagen (hoe stoer, als vrouw op zo'n ding! :D) en kwam er toen achter dat de ANWB er altijd voor zorgt dat zowel je auto als jijzelf thuis komen. Mijn vriendinnetje zit bij Route Mobiel en daar schijnt dat dus niet zo te zijn. Die stapt nu ook over :D

Een tijdje terug stond ik met onze andere auto trouwens stil met een geknapte distributieriem. Binnen een half uur zou er iemand zijn, hadden ze ons beloofd. Met 15 minuten stond er al een man van de ANWB om ons te helpen. Top!

Hier dus ook een tevreden klant.

Mijn blog lees je hier en kun je natuurlijk ook volgen op Facebook en Twitter.
Mama van een heel bijzonder meisje

Nic

Berichten: 9472
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Ik ben kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 21:57

Hier ook tevreden! Moest er laatst weer gebruik van maken, ik heb een oudere auto dus dat gebeurt wel vaker :=
Mijn pa is ook lid (helaas ben geen jongere meer enzo dus geen korting) maar hij maakt er nooit gebruik van, hij heeft een lease-auto.
Maar hij is gewoon 'sponsor' :D

Ik moet trouwens inderdaad mijn nieuwe 2010 lidmaatschap regelen bedenk ik me :)*

Partir, c'est mourir un peu

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: Goede service mag ook vermeld worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 23:04

Wat leuk dat je een topic opent omdat je dit goed vindt! :)
Eindelijk geen gezeur en dit mag ook wel eens gezegd worden.

Ik heb zelf geen ervaring met de ANWB en ik hoop dat ik dat ook niet nodig heb O:)

Ja dat is psv, dat is mijn club, daar ligt mijn hart, mijn nummer één!! :+:

Anoniem

Re: Goede service mag ook vermeld worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 23:08

Hoor wel meer goede berichten over de ANWB ze verlenen prima service, netjes dat ze verder geen probleem hebben gemaakt hierover Babsiej, dat siert zo'n bedrijf toch maar weer.

Hoorde gister op de radio dat route mobiel flink duurder gaat worden, al kreeg ik dat abbo gratis dan zou ik er vriendelijk voor bedanken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Britta31, chinnie, eva1969, hagelslag, Kabayo, nano, Roosch, Rooss_24, Traiectum, WendyShet, xPearl, xRooss en 151 bezoekers