Het doet zo veel pijn, en ik weet het even niet meer.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

Het doet zo veel pijn, en ik weet het even niet meer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-09 11:33

Het zoveelste liefdesverdriet topic.

Nog nooit heb ik zoveel om iemand gegeven, nog nooit zoveel van iemand gehouden, nog nooit heb ik iemand zo lief gehad.

Feb - 09

Ik leerde een jongen kennen, via hyves, een aantal keer afgesproken, leuk en aardig.
Eigenlijk was het liefde op het eerste gezicht.
En verliefd was ik, tot over mijn oren.

April - 09

We hadden wat, ik was het zat, ik vroeg om zekerheid, ik wou weten waar ik aan toe was.

30 - Oktober - 09

We hadden ruzie, ik moest de ruzie met mijn ouders goed maken anders was het over.
Mijn ouders hebben veel dingen verteld van vroeger, waar ik nu wel spijt van heb, maar waar ik nu ook niks meer aan veranderen kan.
Hij was teleurgesteld, begrijpelijk.

Hij wou praten, maar toen ik hem vroeg te praten nee, hij lachte me uit, hij reed naar huis.

Per sms heeft hij het uitgemaakt, iets wat hij had beloofd nooit te doen.

Hij denkt dat ik tegen hem lieg, nee ik lieg niet tegen hem, ik hou te veel van hem om dat te doen.

Het doet pijn, heel veel pijn, huilen, snotteren, bibberen, trillen niet kunnen slapen.

Ik weet het niet meer.
Het doet zoveel pijn.

upendo

Re: Het doet zo veel pijn, en ik weet het even niet meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 11:38

:(:)

Als ik het zo lees is het misschien nog beter dat jullie geen relatie meer hebben, hij gaat nogal disrespectvol met je om..

Sterkte.. :(:)

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 11:41

Ben het met upendo eens.
Als hij echt wat voor je over heeft dan geeft hij je nog een kans.
En ja het doet heel veel pijn, maar over een poosje zie je in dat hij inderdaad niet respectvol met je is omgegaan

heel veel sterkte :(:)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-09 11:45

Hij is niet zo, hij is altijd goed voor me geweest, heeft me altijd gesteund, bij mijn operatie etc.

Hij was er altijd voor me, en ik hou nog zoveel van hem, maar het lijkt hem niks te doen. En het doet zo'n pijn.

Ik wil praten het uitleggen, maar hij wilt niet, en dat doet pijn.

8 maanden in 1 keer weg.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 11:59

Meisje, dit doet zo'n pijn :(:) ik weet het..

Probeer anders nog 1 keer met hem te praten.. ga naar hem toe en vertel hem hoe het precies zit. Zonder praten kan je dit niet goed afsluiten..

Sterkte meisje.. en vergeet niet; tijd heelt alle wonden.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 12:08

Heel veel sterkte.. :(:)

Laf van die jongen dat hij het zo per sms doet.. :n

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 12:16

Awh.. blijf juist niet achter hem aan lopen..

Als je weer ruzie krijgt voel je je nog rotter.

Ik weet precies hoe je je voelt.. en ik deed
dat juist wel :(

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 12:29

Heel laf inderdaad, dit soort dingen doe je gewoon face-to-face. Al deed ik het SAMEN via msn. Wij waren het er samen over eens geraakt dat een realtie niks werd maar dan is het anders. Er zullen vast veel meer dingen meegespeelt hebben dan je nu beschreven hebt maar ik begrijp dat het veel pijn moet doen en je daardoor de helft misschien vergeet.

Sterkte meis.. Als hij niet wilt praten, probeer dan wel leuke activiteiten te doen anders zwelg je alleen maar in medelijden en dat is ook niet leuk..

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 12:43

Misschien moet je nog een keer echt goed met elkaar praten!
Dan kunnen jullie misschien samen beslissen of het nog kan worden tussen jullie,
In iedergeval heel veel sterkte! ;)
Hopelijk wilt hij met je praten en komt het allemaal goed..

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 19:38

Jeetje Daph.. :(:) Ik moet je snel even op msn spreken. :*

Heel veel sterkte meis! :* :(:)

lianne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 20:33

volgens mij is deze jongen niet goed voor je.
heel onrespectvol als hij je uitlacht & het per sms uit maakt.
meid er zijn zoveel leukere jongens! al wil je daar nog niet aan, maar dat komt ook heus wel weer

laat deze jongen maar varen hoor!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 20:39

Wat zijn mannen toch walgelijke wezens soms! Afmaken die handel bluh _-:(
Meid ik weet hoe je je voelt, en echt deze gozer verdient jou niet als hij het op zo'n manier uitmaakt enz. Zat andere leuke, lieve jongens hoor in de wereld!
En ooit, niet nu, niet morgen en misschien ook wel niet volgend jaar maar OOIT gaat dit gevoel over!

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 21:07

Ik zie dat je 17 bent...dit is dus liefdesverdriet.
Je zal het waarschijnlijk nog wel vaker mee gaan maken en elke keer doet het weer pijn.
Liefde is leuk maar kan keihard zijn!

Ik wens je veel sterkte..want ook ik weet helaas hoe het gevoeld heeft.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 21:15

Liefdesverdriet is verschrikkelijk, maar vergeet niet: Time heals everything. Dus ook liefdesverdriet.
Koester de fijne en minder fijne momenten die jullie gehad hebben. En wie weet, loopt er ergens een leukere, veel leukere jongen voor je rond!
Ik begrijp hoe je je voelt, en ik ben eroverheen gekomen.
Dus jij ook! :(:)

Yonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 21:17

Agh meisje toch :(:)
Ik begrijp dat het ontzettend rot voelt, hij laat je zomaar in de steek na al die tijd, tenminste zo voelt het.
Omdat het nu zo rot eindigt is het voor jou heel moeilijk af te sluiten..
Echt jammer dat het zo moet gaan maar als hij niet wil praten moet je niet achter hem aan gaan lopen want daar doe je alleen maar jezelf heel veel pijn mee, want het zal je iedere keer opnieuw kwetsen dat hij niet wil.
Maar heus, over een tijdje voelt het anders, snap je dingen beter en is dat rotte gevoel weg :) en dan zijn er weer zoveel leuke jongens..
Het komt echt goed.. ga maar veel leuke dingen doen en huil af en toe even lekker uit! :(:)

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 11:06

Lieve meid,
je bent jong, Geniet nu het nog kan.
Die jongen is jou niet waard.
Idd erg laf, zo laf ben ik ooit ook geweest. Eigenbelang
Huil uit, wees boos.
Maar weet, op ieder potje past een deksel.
Jij komt jou potje nog wel tegen :)
Sterkte :*

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 11:09

Na regen komt zonneschijn.. Nu doet het zeer en voel je je gewoon ronduit klöte, maar je komt er wel overheen! Echt waar!! :(:)

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 11:27

MonicaG schreef:
Laf van die jongen dat hij het zo per sms doet.. :n

8 maanden samen en dan per SMS uitmaken? Jeetje...
Ben het met de meesten eens: ik vind het hem niet waard achteraan te rennen.
Kan dit natuurlijk alleen opmaken uit wat ik lees, maar dit klinkt alsof jij veel meer van hem houdt dan hij van jou.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 17:01

Sorry, ik heb niet echt de puf gehad te reageren eerder, bedankt voor alle lieve berichten.

Hij heeft me ervan verzekert van me te houden (zaterdag middag, de middag voor het uit ging)

Hij laat niks van zich horen, sms hem de hele dag, dat hij z'n spullen moet komen halen die hier nog liggen. En dan hoop ik gelijk te kunnen praten !

Hij zecht5 dat ik lieg en een masker ophad, nee, juist niet bij hem kon ik juist mezelf zijn.

Hij vind dat ik aandacht zoek met dit topic, nee, ik wil steun, want van hem kan ik het niet krijgen.

Hij wilt verder niet naar mij stuurde hij gisteren, dat kan niet, maar hij probeert het niet.

Hij loopt nu al met andere meisjes te krabbelen etc. dat hij ze op kan eten, en wanneer hij kan langskomen.

Als je van iemand houdt, of hield gaat dat niet zomaar over neem ik aan. Maar hij zei dfat hij niet meer van me hield.

Een keer loog ik dat ik naar Balou was geweest, maar dat was omdat ik toen echt geen zin had, voorderest niks.

Hij heeft 5 á 6 maanden gelogen toen hij met een meisje bezig was geweest, uiteindelijk gaf hij toe, ik vergaf hem, ik hou van hem.

Maar hij kan me die ene leugen niet vergeven ?
Ik vind het een beetje krom.

Ik kan niet eten, niet slapen, niet fatsoenlijk praten, ik tril altmaar, van de zenuwen denk ik ?

Ik moet met hem praten, het doet zo'n pijn.

Hij zei altijd dat hij meer van mij hield dan ik van hem, nee dat geloof ik nu niet meer..

@ Ingmar : bedankt, spreek je snel hoop ik.

ps : sorry voor het lange bericht.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 17:02

Balou_k schreef:
Sorry, ik heb niet echt de puf gehad te reageren eerder, bedankt voor alle lieve berichten.

Hij heeft me ervan verzekert van me te houden (zaterdag middag, de middag voor het uit ging)

Hij laat niks van zich horen, sms hem de hele dag, dat hij z'n spullen moet komen halen die hier nog liggen. En dan hoop ik gelijk te kunnen praten !

Hij zecht5 dat ik lieg en een masker ophad, nee, juist niet bij hem kon ik juist mezelf zijn.

Hij vind dat ik aandacht zoek met dit topic, nee, ik wil steun, want van hem kan ik het niet krijgen.

Hij wilt verder niet naar mij stuurde hij gisteren, dat kan niet, maar hij probeert het niet.

Hij loopt nu al met andere meisjes te krabbelen etc. dat hij ze op kan eten, en wanneer hij kan langskomen.
Dit hoor ik van een vriendin, wil zelf niet kijken op zijn hyves, kan de foto's nog niet verwijderen, ik wil het zelf niet zien :(.

Als je van iemand houdt, of hield gaat dat niet zomaar over neem ik aan. Maar hij zei dfat hij niet meer van me hield.

Een keer loog ik dat ik naar Balou was geweest, maar dat was omdat ik toen echt geen zin had, voorderest niks.

Hij heeft 5 á 6 maanden gelogen toen hij met een meisje bezig was geweest, uiteindelijk gaf hij toe, ik vergaf hem, ik hou van hem.

Maar hij kan me die ene leugen niet vergeven ?
Ik vind het een beetje krom.

Ik kan niet eten, niet slapen, niet fatsoenlijk praten, ik tril altmaar, van de zenuwen denk ik ?

Ik moet met hem praten, het doet zo'n pijn.

Hij zei altijd dat hij meer van mij hield dan ik van hem, nee dat geloof ik nu niet meer..

@ Ingmar : bedankt, spreek je snel hoop ik.

ps : sorry voor het lange bericht.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:07

Meis, laat die jongen gaan.. Hij houd niet meer van je.. Dit is het schoolvoorbeeld van iemand die er al een poos mee bezig was, maar nog niet de knoop had doorgehakt..

Twijfelreet noemen we dat.. En nu hij het zeker weet is hij al veel verder dan jij.. Hij gaat direct door met zijn leven en jij zit met de vragen die je waarschijnlijk niet beantwoord gaat krijgen..

Laat het los en ga door met je leven, hoe moeilijk het ook is..

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 17:09

Maar waarom ?
Waarom dan toch al die tijd zeggen dat hij van me houdt ?
Waarom dan toch allemaal dingen voor me doen, me komen halen, vragen of ik blijf slapen etc. ?

Waarom dat dan ?
Ik kan het niet bevatten.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:14

Omdat hij nog twijfelde.. Ik heb exact hetzelfde meegemaakt.. Je begrijpt het niet, ze zeggen dit en voelen anders..

Ik heb zelf ook op deze wijze gehandeld bijna een jaar terug.. Ik hikte er al geruime tijd tegenaan.. Ging toch ook gewoon bij hem langs, sliep ook gewoon bij hem, maar in mijn hoofd wist ik al dat ik niet oud met hem zou worden en dat ik het uit ging maken. En toen het uit was, ben ik direct doorgegaan met mijn leven. Ik was ontzettend opgelucht en heb er geen seconde om getreurd..

En dat doet hij nu ook.. In zijn hoofd was het al langer uit! Hij heeft alleen niet eerder het lef gehad om de knoop door te hakken.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 17:15

En waarom kan hij dan niet met me praten ?
En waarom zecht hij dan steeds als ik zoiets vraag dat dat niet waar is ?

Waarom nu nog liegen, hij heeft niks meer te verliezen ?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 17:18

Hij heeft het lef er niet voor.. En daarnaast boeit het hem niet meer..

Het feit dat hij het per sms uitmaakt moet genoeg zeggen. Hij geeft geen ruk meer om je. En hij liegt om het je niet te zwaar te maken.

En als hij er mee zou zitten, zou hij niet meteen naar andere grieten zitten lonken.

Het doet zeer wat ik je schrijf, ik begrijp je, maar je zal je er overheen moeten zetten. Je hebt uiteindelijk alleen jezelf ermee.