Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MonicaG schreef:Laf van die jongen dat hij het zo per sms doet..
Balou_k schreef:Sorry, ik heb niet echt de puf gehad te reageren eerder, bedankt voor alle lieve berichten.
Hij heeft me ervan verzekert van me te houden (zaterdag middag, de middag voor het uit ging)
Hij laat niks van zich horen, sms hem de hele dag, dat hij z'n spullen moet komen halen die hier nog liggen. En dan hoop ik gelijk te kunnen praten !
Hij zecht5 dat ik lieg en een masker ophad, nee, juist niet bij hem kon ik juist mezelf zijn.
Hij vind dat ik aandacht zoek met dit topic, nee, ik wil steun, want van hem kan ik het niet krijgen.
Hij wilt verder niet naar mij stuurde hij gisteren, dat kan niet, maar hij probeert het niet.
Hij loopt nu al met andere meisjes te krabbelen etc. dat hij ze op kan eten, en wanneer hij kan langskomen.
Dit hoor ik van een vriendin, wil zelf niet kijken op zijn hyves, kan de foto's nog niet verwijderen, ik wil het zelf niet zien.
Als je van iemand houdt, of hield gaat dat niet zomaar over neem ik aan. Maar hij zei dfat hij niet meer van me hield.
Een keer loog ik dat ik naar Balou was geweest, maar dat was omdat ik toen echt geen zin had, voorderest niks.
Hij heeft 5 á 6 maanden gelogen toen hij met een meisje bezig was geweest, uiteindelijk gaf hij toe, ik vergaf hem, ik hou van hem.
Maar hij kan me die ene leugen niet vergeven ?
Ik vind het een beetje krom.
Ik kan niet eten, niet slapen, niet fatsoenlijk praten, ik tril altmaar, van de zenuwen denk ik ?
Ik moet met hem praten, het doet zo'n pijn.
Hij zei altijd dat hij meer van mij hield dan ik van hem, nee dat geloof ik nu niet meer..
@ Ingmar : bedankt, spreek je snel hoop ik.
ps : sorry voor het lange bericht.