Ligt het aan mij ( SOS )

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarona25

Ligt het aan mij ( SOS )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 00:58

Vraag me nu echt af ligt het aan mij ???
naar aanleiding van mijn vorige topic dit topic.
Weet niet of die goed staat maar anders het verzoek om dit topic naar het juiste plekje te verplaatsen.

Ik heb een relatie met veel ruzie en ook geweld en geestelijke terreur. ( voor mijn gevoel volgens hem doet hij dat niet )
Ik kan een heel lang verhaal vertellen maar zal de laatste dagen vertellen.

Ik heb op zich een leuke baan die leuk betaald op 5 min van mijn huis.
Nou is het zo dat die afdeling door twee mannen een van mijn leeftijd en een oudere man van in de 40 ( homo ) wordt gedraaid en daar ben ik bij gekomen.
Nou mijn vriend vindt dat helemaal niks want volgens hem is dat mijn toekomstige vriendje en ben ik hem aan het verzieren.
ook denkt hij dat wanneer ik bijv een laag uit gesneden shirt aan heb met een kol trui er over dat ik die trui uit trek zodra ik op mijn werk ben ik er met een decelotee zit van hier tot jeruzalem.
Zo zou ik op op mijn werk roken terwijl ik niet meer rook.
En staan er een hele kudde mannen van de werkplaats om mij heen.

Nou in mijn pauze bel ik altijd met hem en dan is het wat heb je gedaan heb je praatjes gemaakt, gerookt, nog in de werkplaats met je kont gedraaid voor die mannen daar.
Dus na 2 en half jaar zo gecontroleerd worden in een behoorlijk zieke manier.
Controle telefoon, controle specificatie en dan een maand terug vragen wie is dat is dat je vriendje ??
Controle op tijd wat ik precies heb gedaan in zijn training en het is altijd te weinig want dan heb ik in de tussen tijd met de buurman kliggen ......

Dus wij hebben een break gehad in onze relatie en hij is bij zijn ex schoonmoeder 2 weken geweest .
Nog altijd ruzie en verwijten dat ik van alles was wat ik hier niet neer zal zette maar k en mongool en h.o.e.r was er niks bij.
Dus na de zoveelste ruzie ben ik dus naar aanleiding van mijn vorige topic naar emmen gegaan.
en na ander halve week niks te hebben gehoord is meneer gaan bellen en hebben we toen hele goeie gesprekken gehad.
hij gaf ook zijn fouten toe en zou ook daar in veranderen.
nou toen kreeg ik mijn baan en toen begon het weer.
Ik doe niks in huis terwijl mijn huis gewoon aan kant is maar hij en zijn kinderen gooien alles maar achter hun reet en ruimen zelf niks op.
nog geen zakdoek!

Nou is er toen in die tijd heel veel met die schoonmoeder gesproken en hij heeft heel veel rotte dingen over mij gezegd waardoor zij een bepaald gedrag naar mij heeft.
het is een schat van een mens maar zoals vanavond ging ik een boekje zoeken van de tv boven en opeens ging ze weg dus ik zeg van dag oma tot morgen en ik hoor de deur dicht vallen dus denk nou die heeft haast dus kan niet meer tegenn mijn vriend zeggen : kijk je uit zie je zo .
Dus komt hij opeens naar boven van waarom zeg je niks.
En ik leg hem uit van dacht dat je al weg was want hoorde de deur vandaar nou en dat was niet zo en hij heeft min lang gewacht met de deur dicht doen.hij ging weg en smeet keihard de deur dicht.

DUS VAN DAAR OOK MIJN VRAAG LIGT HET NOU AAN MIJ BEN IK GEK ????

NOu hij weg en dochter lief die door alles wat er gezegd is en ruzie's omdat meneer niet kan wachten met ruzie zoeken tot dat ze slapen bij een psygiater loopt belt gelijk ahaar moeder.
Maar hij is weg en hier is niks aan de hand geen ruzie geen rare dingen niks.
Dus ik stuur hem een sms van kunnen we aub normaal doen je dochter heeft haar moeder al gebeld en er is hier nu niks aan de hand.

KOmt hij na een kwartier ongeveer naar binnen met oma is het echt zo van ( OMA ) kom kom kom we gaan jas aan schoenen aan ZEG HIJ we gaan niet meer bij die vuile gore k gek blijven want die kan niet normaal doen.
en zijn zoontjuh van 9 vraagt nog denise weet jij toevallig waar mijn schoenen zijn?
en hijzegt ben klaar met je vuile k prutsmuts.
en die oma die wist niet hoe snel ze weg wou.
Want ik vroeg waarom moet dit??
hij zo praten dus ik zeg nog |o had het niet meer gehoord dat je er was anders had ik wel naar beneden gekomen.
dus hij vraagt oma van hoe is haar reactie zegt ze Echt kattig ja kom nou maar we gaan!
en daardoor heeft zijn dochter ook vaak een bepaalde reactie naar mij ( althans zo dacht ik altijd )

Volgens hun ligt alles aan mij en heb ik alles kapot gemaakt ik ben degene die ruzie zoekt en niet normaal kan doen maar ik heb voor mijn gevoel normaal gedaan.
En het probleem is hij heeft al gedreigd van alles is van mij en het huis alles spullen en ik blijf je voor de rest van je leven achter volgen met de schuld van het huis.

Met andere woorden je hebt niks en je gaat ook met niks?

Jullie mogen gerust vragen aan mij stellen want twijfel echt aan mezelf ik weet het gewoon niet meer |o |o |o |o |o |o |o
wordt onderhand gewoon gek van mezelf.

mhak

Re: Ligt het aan mij ( SOS )

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 01:02

Ik heb je verhaal gelezen, beetje onsamenhangend, maar je lijkt wel gek dat je dit pikt! Ik ken jullie relatie niet, maar zo laat je je toch niet uitschelden.... Nee ik denk niet dat jij gek bent, eerder hij ;)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 01:05

Pff.... ten eerste is je tekst heel verwarrend geschreven (beetje meer aandacht aan wat grammatica mag wel hoor ;) ) en ten tweede.... wat doe je daar nog? Get a life! Een eigen leven wel te verstaan :j. Hoe oud is je 'vriend' als ik vragen mag en wonen jullie samen of niet?

Wat denk je zelf als je dit soort verhalen leest van andere?

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 01:05

Meid, nogmaals ga nou weg. Dit schiet toch niet op! Ga terug naar je tante, of zoek iets anders dichterbij je werk, maar ga weg. Dit is nou al zo vaak gebeurt waar wacht je nou nog op?

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 01:07

vraag me echt af ligt het dan ook niet aan mij weet heus wel er is geen persoon perfect IK OOK NIET HELAAS .

maar als ik alles zou zeggen heeft bokt een nieuwe driver nodig want deze is overbelast.
Hij heeft ook heus wel goeie dingen gedaan maar ik ben gewoon zo bang ik weet dat hij niet meer wil maar ben met de instelling terug gekomen zal vechten tot mijn laaste stukje energie.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 01:09

Aarde voor Sarona??

Praat niet alles goed voor hem ;), laat hem lekker in zijn eigen sop gaar koken en kies nu eens echt voor jezelf :)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 01:09

Ik vind het ook nogal onsamenhangend. Zo te horen geeft alles ruzie en discussie. Stel jezelf een vraag; zie jij nog kans om samen met hem een gelukkig gezin te vormen???

Zo klinkt het voor mij niet, maar dat kan ik niet beoordelen. Zoek iemand die jou kan steunen en adviseren, want iets zal er moeten veranderen.

mhak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 01:10

Maar waar vecht je voor dan als ik vragen mag?

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 01:12

durf gewoon niet!
ben bang !

En sorry voor de grammatica, niet mijn sterkste punt en ben nu ook gewoon zo aan het typen kan zoveel zeggen, maar ben dan over drie dagen nog aan het typen.
zit er wel aan te denken om zo dadelijk de steunpunt huiselijk geweld te bellen.

Ik heb hem leren kennen op zijn werk was daar aangenomen op de boekhouding.
Dus daar kregen we wat en daardoor ben ik uiteindelijk opgezegd.
hij is 41 en ik 26

De hoop op een normale relatie zonder jaloezie en ruzie want ik ben een persoon die helemaal niet van ruzie houdt ga het liever uit de weg.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 01:15

Pff, ga nu weg van die vent! Hij loopt gewoon over je heen, laat hem zien dat je je mannetje kan staan en dat je hem daar totaal niet bij nodig hebt. Dit is toch niet meer leuk in een relatie?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 01:16

sarona25 schreef:
De hoop op een normale relatie zonder jaloezie en ruzie

Dat is een mooi streven, maar zoals jij jullie relatie beschrijft, lijkt het mij niet bereikbaar.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 01:16

zeg uhm ....
wat een toestand zeg.
maar meid...je kunt nu 2 kanten op.

of je blijft slachtoffer van alles wat er steeds gebeurd, en dus blijf je in dezelfde situatie zitten.

of je gaat er wat aan doen. en dan bedoel ik dat je voor jezelf kiest, je hebt maar 1 leven,zij kiezen duidelijk niet voor jou dus moet jij dat doen.
het is accepteren of er tegenin gaan, en lijkt me dat het nu eens tijd word dat jij ook eens gaat leven.

dus hup!! *geeft schop onder je kont*
jij bent ook belangrijk hoor!

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 01:20

Ik weet het , maar wil het niet weten.

Ik ben een vechter en en vaak stoppen die pas wanneer ze niet meer kunnen.

Het is zo dat wanneer iemand met z'n probleem bij mij zou komen ik precies het zelfde zou denken als ieder ander hier , maar het is zo ander sal sje er zelf in zit en van die persoon houdt ( of denkt te houden )

Bne gewoon echt heel erg bang voor wat komen gaat |(

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 01:24

sarona25 schreef:
Ik weet het , maar wil het niet weten.
Ik ben een vechter en en vaak stoppen die pas wanneer ze niet meer kunnen.

Je geeft zelf het antwoord al.
Vechten is ook durven loslaten en durven kiezen voor verandering.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 01:24

Waarom ben je in godsnaam terug gegaan naar hem?

En waar is je verstand?? Ik snap jou echt niet...
Je bent na heel veel gedoe eindelijk naar je tante gegaan...en nu ben je bij hem terug? Wat verwachtte je daarvan?
Dat het ineens een sprookje werd?

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 01:29

*edit*
Laatst bijgewerkt door Marigold op 28-11-09 01:40, in het totaal 1 keer bewerkt

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 01:32

nee alles behalve dat maar dat we na een tijd van elkaar weg zijn geweest wel weten dat we allebij fouten hebben.
Ik kan mijn fout toegeven en zegt dan : ik hoef mijn fout niet toe te geven want ik ben nooit fout.
en als ik dan na een ruzie het uit wil praten dan zegt meneer hoef geen dr. phil wil een vrouw die doet wat ik zeg en niet de prutsmuts uithangt.

En dat ik terug ben gegaan is omdat ik hoopte dat er nog iets in zou zitten voor ons.

Toen ik in emmen was begon ik ook mezelf weer te worden.
en ik zit er ook heel hard over na te denken om weg te gaan maar dan wel met de spullen die van mij zijn.
dat ik gewoon alles heb dan zouik gewoon net doen als of ik ga werken en mijn spullen pakken maar dat moet ik dan gaan regelen

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 01:35

en in emmen wou ik zo graag mijn eigen plekje.
maar wist niet wat er zou komen zou ik geld hebben voor een kamer een studio??
We hebben dit huis samen gekocht en samen dus een schuld, aan de ene kant wil ik zo graag hopen dat er nog iets in zit en aan de andere kant denk ik het is hopeloos hij wil niet vechten.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 09:52

[MW] >> [LZP]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 10:01

Meid, ga weg bij hem, het is moeilijk maar al snel zal je merken dat je alleen honderden keren beter af bent dan met hem samen! De kans op slagen in jullie relatie lijkt me nul en je verdient beter dan dit! Kies voor jezelf voordat je er aan onderdoor gaat!

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 10:07

Meid.. Ik zou zeggen wegwezen!

Hij is jou mentaal helemaal aan het afbranden wat op den duur ook lichamelijk zijn sporen gaat achterlaten.

Je zei al iets van dat je op je laatste restje energie loopt, dat is niet goed.

In een relatie hoor je juist helemaal jezelf te kunnen zijn en elkaar vrij te kunnen laten in bepaalde dingen. Dit is geen man>vrouw relatie maar het lijkt haast wel ouder>kind.

Hij probeert, imo, jouw leven te bepalen en zodra hem iets tegen staat of jij iets doet wat volgens hem niet goed is jou helemaal af te branden.. Dat is niet goed..

Ik snap heel goed dat het moeilijk is! :j
Maar je moet los komen van hem!

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 10:13

2 woorden: wegwezen en sterkte :)

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 10:15

amanda2 schreef:
2 woorden: wegwezen en sterkte :)

indd

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 10:26

Och meisje twijfel toch niet zo aan jezelf!!! Ik heb je andere topic ook gevolgd en heb daar ook wel gereageerd. Maar dan nogmaals: NEE jij bent niet gek, JA iedereen heeft zijn fouten maar dan nog verdien je geen mishandeling! Niet lichamelijk en ook niet geestelijk.

Ga nou toch bij die vent weg, dit is geen houden van, dit is niet durven loslaten van wat jou vertrouwd is...

Je zegt, ik ben een vechter, vecht dan voor JEZELF meid... je zei zelf al, toen je in Emmen was werd je weer meer en meer jezelf, en wat kan een mens nog meer wensen dan zichzelf te mogen zijn. Ja, iemand die onvoorwaardelijk van je houdt, en die iemand is hij pertinent niet. Je hebt het eerder gedurfd om weg te gaan, ik wens je alle kracht toe om dat nogmaals te presteren :))

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 11:07

Nee natuurlijk ben jij niet gek! Meis toch, kom eens voor jezelf op, cijfer jezelf niet weg voor zo'n loser die je tijd en moeite zo overduidelijk niet waard is. Een man die zo te lezen ziekelijk jaloers is en van mening is dat de wereld om hem draait. Spullen pakken, wegwezen, nooit meer omkijken. En dan gillend trots op jezelf zijn dat je die stap hebt durven nemen. Dit heeft te lang geduurd en die jongen wil blijkbaar niet aan zichzelf en aan jullie relatie werken. Op een gegeven moment moet het dan over en sluiten zijn.

Lees je eigen stukje nou eens terug. Als zo'n stuk door een vriendin van je was geschreven, wat zou je haar dan adviseren? Nou dan...