naar aanleiding van mijn vorige topic dit topic.
Weet niet of die goed staat maar anders het verzoek om dit topic naar het juiste plekje te verplaatsen.
Ik heb een relatie met veel ruzie en ook geweld en geestelijke terreur. ( voor mijn gevoel volgens hem doet hij dat niet )
Ik kan een heel lang verhaal vertellen maar zal de laatste dagen vertellen.
Ik heb op zich een leuke baan die leuk betaald op 5 min van mijn huis.
Nou is het zo dat die afdeling door twee mannen een van mijn leeftijd en een oudere man van in de 40 ( homo ) wordt gedraaid en daar ben ik bij gekomen.
Nou mijn vriend vindt dat helemaal niks want volgens hem is dat mijn toekomstige vriendje en ben ik hem aan het verzieren.
ook denkt hij dat wanneer ik bijv een laag uit gesneden shirt aan heb met een kol trui er over dat ik die trui uit trek zodra ik op mijn werk ben ik er met een decelotee zit van hier tot jeruzalem.
Zo zou ik op op mijn werk roken terwijl ik niet meer rook.
En staan er een hele kudde mannen van de werkplaats om mij heen.
Nou in mijn pauze bel ik altijd met hem en dan is het wat heb je gedaan heb je praatjes gemaakt, gerookt, nog in de werkplaats met je kont gedraaid voor die mannen daar.
Dus na 2 en half jaar zo gecontroleerd worden in een behoorlijk zieke manier.
Controle telefoon, controle specificatie en dan een maand terug vragen wie is dat is dat je vriendje ??
Controle op tijd wat ik precies heb gedaan in zijn training en het is altijd te weinig want dan heb ik in de tussen tijd met de buurman kliggen ......
Dus wij hebben een break gehad in onze relatie en hij is bij zijn ex schoonmoeder 2 weken geweest .
Nog altijd ruzie en verwijten dat ik van alles was wat ik hier niet neer zal zette maar k en mongool en h.o.e.r was er niks bij.
Dus na de zoveelste ruzie ben ik dus naar aanleiding van mijn vorige topic naar emmen gegaan.
en na ander halve week niks te hebben gehoord is meneer gaan bellen en hebben we toen hele goeie gesprekken gehad.
hij gaf ook zijn fouten toe en zou ook daar in veranderen.
nou toen kreeg ik mijn baan en toen begon het weer.
Ik doe niks in huis terwijl mijn huis gewoon aan kant is maar hij en zijn kinderen gooien alles maar achter hun reet en ruimen zelf niks op.
nog geen zakdoek!
Nou is er toen in die tijd heel veel met die schoonmoeder gesproken en hij heeft heel veel rotte dingen over mij gezegd waardoor zij een bepaald gedrag naar mij heeft.
het is een schat van een mens maar zoals vanavond ging ik een boekje zoeken van de tv boven en opeens ging ze weg dus ik zeg van dag oma tot morgen en ik hoor de deur dicht vallen dus denk nou die heeft haast dus kan niet meer tegenn mijn vriend zeggen : kijk je uit zie je zo .
Dus komt hij opeens naar boven van waarom zeg je niks.
En ik leg hem uit van dacht dat je al weg was want hoorde de deur vandaar nou en dat was niet zo en hij heeft min lang gewacht met de deur dicht doen.hij ging weg en smeet keihard de deur dicht.
DUS VAN DAAR OOK MIJN VRAAG LIGT HET NOU AAN MIJ BEN IK GEK ????
NOu hij weg en dochter lief die door alles wat er gezegd is en ruzie's omdat meneer niet kan wachten met ruzie zoeken tot dat ze slapen bij een psygiater loopt belt gelijk ahaar moeder.
Maar hij is weg en hier is niks aan de hand geen ruzie geen rare dingen niks.
Dus ik stuur hem een sms van kunnen we aub normaal doen je dochter heeft haar moeder al gebeld en er is hier nu niks aan de hand.
KOmt hij na een kwartier ongeveer naar binnen met oma is het echt zo van ( OMA ) kom kom kom we gaan jas aan schoenen aan ZEG HIJ we gaan niet meer bij die vuile gore k gek blijven want die kan niet normaal doen.
en zijn zoontjuh van 9 vraagt nog denise weet jij toevallig waar mijn schoenen zijn?
en hijzegt ben klaar met je vuile k prutsmuts.
en die oma die wist niet hoe snel ze weg wou.
Want ik vroeg waarom moet dit??
hij zo praten dus ik zeg nog

dus hij vraagt oma van hoe is haar reactie zegt ze Echt kattig ja kom nou maar we gaan!
en daardoor heeft zijn dochter ook vaak een bepaalde reactie naar mij ( althans zo dacht ik altijd )
Volgens hun ligt alles aan mij en heb ik alles kapot gemaakt ik ben degene die ruzie zoekt en niet normaal kan doen maar ik heb voor mijn gevoel normaal gedaan.
En het probleem is hij heeft al gedreigd van alles is van mij en het huis alles spullen en ik blijf je voor de rest van je leven achter volgen met de schuld van het huis.
Met andere woorden je hebt niks en je gaat ook met niks?
Jullie mogen gerust vragen aan mij stellen want twijfel echt aan mezelf ik weet het gewoon niet meer

wordt onderhand gewoon gek van mezelf.