jullie mening..belangrijk voor mijn werkstuk..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 16:44

Essie schreef:
Het is een heel moeilijk onderwerp en ik vind dat je niet iedereen over 1 kam mag scheren. 1 voor anderen om over na te denken (nu we het toch over de misdaad hebben)


Dus er moet eerst iemand in elkaar geslagen of mishandeld worden voordat je mag aannemen dat iemand niet 'aardig' is?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 16:45

Sypheron"]
[quote="Essie schreef:
Het is een heel moeilijk onderwerp en ik vind dat je niet iedereen over 1 kam mag scheren. 1 voor anderen om over na te denken (nu we het toch over de misdaad hebben)


Dus er moet eerst iemand in elkaar geslagen of mishandeld worden voordat je mag aannemen dat iemand niet 'aardig' is?
[/quote]
vaststaande feiten is dat buitenlanders gemiddeld meer rotzooi uithalen en daarom reageren mensen zo. Ik praat het echter niet goed om onschuldige mensen bij voorbaat als crimineel te beschouwen op grond van achtergrond. Want dan vererger je zelf de zaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 16:54

Daar waar het gaat om antisemitisme is het niet helemaal eerlijk om over Marokkanen te praten. Het is wijd en zijd bekend dat "arabieren" een rol spelen in het conflict en niet alleen Marokkanen. Je mag alleen niet iedere arabier aanrekenen wat de rol van "arabieren" in het conflict betreft.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 16:57

WAt jij niet doet dat jou geschiedt, doe dat ook een ander niet. Marokanen lopen voorop met heel hard "DISCRIMINATIE" te roepen als je ze aanspreekt op hun gedrag. Maar diezelfde lui discrimineren tegen joden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 17:04

Bedankt Desiree, het Midden-Oosten conflict in een notedop. Toch denk ik dat je daar niet iedere willekeurige Marokkaan op moet afrekenen hoor, nergens op eigenlijk.