Stel...je hebt een tijdmachine...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 21:42

Kojack: ze had zwangerschapssuiker, kwam ze pas achter bij mijn zusje, die woog ook netjes 7 pond en werd in het ziekenhuis geboren daarom. Is misschien wel erfelijk, maar tegenwoordig komen ze er wel wat sneller achter denk ik.
Joost: dat is nog eens een nobel gebruik van de tijdmachine. En idd, het is niet echt wijs om écht te doen. Ik kan overigens nog steeds met overlevenden spreken, dus ik móet niet persé terug...

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 21:44

Absoluut de prehistorie. Lijkt me geweldig. geen fabrieken geen auto's geen milieu vervuiling. Alleen maar natuur en dieren.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 21:48

ItsMe"]
[quote="Cody schreef:

Zelf de paperclip, wasknijper en de punaise uitvinden? -> Gaaaap, waarom een keer het zelfde uitvinden, de lol is er dan wel af lijkt me Tong uitsteken
Bekijken hoe de hunebedden vroeger geplaatst werden?-> Lijkt me best zwaar, hoe ze het ook gedaan hebben. Zie al genoeg mensen hard werken Dromen
Een gesprek met Nostradamus?->Lijkt me maar een rare knakker eigenlijk en die lopen in deze tijd (helaas) ook genoeg rond Schijnheilig
Samen met Columbus op wereldreis?->Hmm, en een beetje scheurbuik oplopen enzo? Geloof niet dat het zo'n pretje was op zo'n boot Haha!

[/quote]
1. money money money *LOL*
2. Ik had het ook over bekijken, niet meehelpen Knipoog
3. Zou graag willen weten hoe hij aan die gedachten kwam, waarom hij de dingen destijds zo voorspelde, enz
4. Ik zou natuurlijk medicijnen van nu meenemen zodat ik kipfit op die boot van Columbus zou zitten Knipoog En zo gek was mijn idee niet, want volgens mij wil Kayla wel mee...Lijkt me gezellig, een boktmeeting op de boot van Columbus!

Maar zonder gekheid...de enige keus die ik zeker zou maken is dat ik terug in de tijd zou willen, ik hoef niet te weten hoe de toekomst voor mij verloopt, dat zie ik tegen die tijd wel, maar de geschiedenis lijkt me erg interessant, moet toch te gek zijn om daarnaar terug te reizen om alles zelf te aanschouwen en daarna weer naar je eigen tijd terug te keren?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 22:04

Cody schreef:
want volgens mij wil Kayla wel mee...Lijkt me gezellig, een boktmeeting op de boot van Columbus!


Haha aangezien een boktmeeting in het heden niet zo wil lukken is dat misschien niet eens zo'n slecht idee Haha!

Alleen niet de hele bootreis hoor, ik heb niet zoveel behoefte aan scheurbuik

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 22:10

Cody schreef:
1. money money money *LOL*
2. Ik had het ook over bekijken, niet meehelpen Knipoog
3. Zou graag willen weten hoe hij aan die gedachten kwam, waarom hij de dingen destijds zo voorspelde, enz
4. Ik zou natuurlijk medicijnen van nu meenemen zodat ik kipfit op die boot van Columbus zou zitten Knipoog En zo gek was mijn idee niet, want volgens mij wil Kayla wel mee...Lijkt me gezellig, een boktmeeting op de boot van Columbus!

1: Zou de uitvinden van de punaise rijk zijn geworden? Tong uitsteken Ik vrees voor de arme kerel van niet Haha!.
2: Ach, je bent een Drent of je bent het niet he Haha!
3: Zal vast niet veel interessanter als Jomanda zijn Schijnheilig
4: Word vast vechten om de medicijnen Tong uitsteken


Maar denk echt dat tijdreizen verkeerd zou gaan. Of je nou terug in de tijd gaat, of heen, dat is gewoon teveel voor eens mens... Dat kan je niet bevatten.
Lijkt me heel verkeerd als het wel ooit zou kunnen, denk niet dat dat goed gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 22:13

Als de uitvinder van de punaise het slim had aangepakt, was hij mulimultimultimiljonair geweest, ik zou best in zijn schoenen willen staan.

Ik zou wel terug willen in de tijd voor mijn geboorte en dan neem ik mijn ouders wel mee.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 23:26

Stel dat de mens geschapen is. Dan zou ik terug willen naar die tijd en God nog wat langer laten nadenken over wat ie van plan is te gaan doen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 23:30

SuperPepeijn"]
[quote="cicero schreef:
Maar mn eigen geboorte...... Nee dank je ga ik me helemaal schuldig voelen tegeover mn moeder
normaal gesproken ben ik het met je eens, maar in mijn geval is het een historische gebeurtenis die eigenlijk iedereen moet meemaken.
[/quote]

Hmmm ... Schijnheilig


Ik zou geruime tijd terug gaan, iig ver voor 4000 v.C.
Veel leren en er later het voordeel mee doen.... dan zou ik verder geen behoefte hebben om in de toekomst te kijken. Dat is immers makkelijker te grijpen... (het NU zou dan al anders genoeg zijn). Je zou kunnen zeggen dat je van 'gedane zaken' af zou moeten blijven maar aangezien niets toeval is maar meer met synchroniteit te maken heeft, is zo'n tijdmachinerit die je toevalt dat ook, eveneens de keuze die je ermee maakt.

Ik zou ook mezelf willen leren kennen. Soort regressietherapie in het bewuste...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 23:33

Ik zou teruggaan naar 20 januari 2001, de dag dat mijn broer overleed.

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 23:38

Moeilijke vraag, Cody.

Ik zou mijn vader een fijne jeugd gunnen en dus terug naar 1947 om zijn moeder met de huidige kennis van de geneeskunst te genezen.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 23:42

orri schreef:
Ik zou ook mezelf willen leren kennen. Soort regressietherapie in het bewuste...


Ik doe met je mee

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 23:43

Ik zou teruggaan in de tijd.... als je toekomst in gaat weet je al wat je te wachten staat en ik denk dat dat niet zo'n fijn gevoel is... als je teruggaat naar de toekomst kan je proberen iets wat je fout hebt gedaan te verbeteren...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 23:44

Kayla"]
[quote="orri schreef:
Ik zou ook mezelf willen leren kennen. Soort regressietherapie in het bewuste...


Ik doe met je mee
[/quote]Ik geloof dat ik daar geen tijdmachine voor nodig heb, die gebruik ik dan liever voor een andere reis.
Welke reis daar ben ik nog steeds niet helemaal over uit.
Valt me wel op dat meer mensen de tijd willen terugdraaien dan doorspoelen om in de toekomst te kijken.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 23:58

Cody"]
[quote="Kayla"][quote="orri schreef:
Ik zou ook mezelf willen leren kennen. Soort regressietherapie in het bewuste...


Ik doe met je mee
[/quote]Ik geloof dat ik daar geen tijdmachine voor nodig heb, die gebruik ik dan liever voor een andere reis.
Welke reis daar ben ik nog steeds niet helemaal over uit.
Valt me wel op dat meer mensen de tijd willen terugdraaien dan doorspoelen om in de toekomst te kijken.
[/quote]

Als je terug gaat in de tijd is het mogelijk jezelf tegen te komen, hoef je verder niet speciaal naar op zoek, immers als het zo zou moeten zijn dan komt het wel Knipoog win-win situatie...

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 00:36

Weer terug naar toen ik 4 was, lekker in de zandbak zonder zorgen aan mijn kop en vooral geen gezeik omsuffe dingen in het leven. Je moeder die je roept dat je eten klaar is, je kleding die s' ochtends schoon en gestreken klaar ligt op je bed en de afwas die altijd gedaan is Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 00:37

SuperSnel schreef:
Weer terug naar toen ik 4 was, lekker in de zandbak zonder zorgen aan mijn kop en vooral geen gezeik omsuffe dingen in het leven. Je moeder die je roept dat je eten klaar is, je kleding die s' ochtends schoon en gestreken klaar ligt op je bed en de afwas die altijd gedaan is Haha!


Er zijn mannen van 40 die dat 'nog' hebben Knipoog
(je ziet ook op kantoor vaak wie er wel of niet door zijn vrouw of vriendin gekleed wordt *LOL* )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 00:38

SuperSnel schreef:
Weer terug naar toen ik 4 was, lekker in de zandbak zonder zorgen aan mijn kop en vooral geen gezeik omsuffe dingen in het leven. Je moeder die je roept dat je eten klaar is, je kleding die s' ochtends schoon en gestreken klaar ligt op je bed en de afwas die altijd gedaan is Haha!


Zullen we ruilen? Zoiets zou ik ook wel een tijdje leuk vinden Haha!.

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 00:39

Oh ja en altijd genoeg eten en drinken in huis als je honger of dorst hebt, ook op zondag!!!! Vork

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:42

Als ik terug zou gaan in de tijd zouden er natuurlijk dingen zijn die ik anders kon doen, fouten die ik dan niet zou maken, maar of ik dan nu een beter of gelukkiger mens zou zijn? Geen idee. Het enige wat ik misschien wel zou willen, was de geboorte van Razinda maken. Ik wist dat het gebeurde en was klaarwakker, was 1 uur 's nachts. Maar ik durfde niet naar die stal te rijden omdat ik 'bang' was voor de eigenaar. Dus toen zag ik Razin de volgende ochtend pas, om 6 uur ofzo. Maar verder zou ik het niet weten.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:50

Ik weet het niet, ik vind de renaissance heel interessant om eens rond te kijken maar ik zou ook wel eens een kijkje willen nemen in de toekomst. En nog eens terugkijken in de seventies. De geborgenheid van toen weer voelen, de mode van toen, de muziek van toen weer horen.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:10

Ik zou zeker weten terug reizen in de tijd...
Hoever terug zou ik niet durven zeggen, maar laten we zeggen dat ik in ieder geval een jaartje of 8 a 9 terug ga.. misschien wel verder... en dat ik dingen dan anders zou doen, dat is één ding dat zeker is.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:19

Een jaartje of 30 terug in de tijd, en dan een paar mensen behoeden voor de stappen die ze gaan zetten.

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:29

Ik zou terug gaan in de tijd.
een jaar of 3 en dan de tijd dat we op vakantie waren.
dan kan ik weer bij mijn mams zijn, en haar knuffelen en heel vaak zeggen hoeveel ik van haar houdt.
en 2 jaar terug de 27e januari om ervoor te zorgen dat mama die dag niet buiten ging rijden..

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:32

XoNo schreef:
Ik zou teruggaan naar 20 januari 2001, de dag dat mijn broer overleed.


Om hem gedag te kunnen zeggen?? Verdrietig

Ik zou terug willen naar 16 mei 1991. Die morgen viel ik namelijk van een paard en brak ik bijna mijn nek. Iets waar ik nooit meer vanaf kom, dit omdat het een blijvend letsel is.

Ik zou mezelf die morgen tegenhouden om te gaan rijden.. Dan zou ik nu niet met al die hoofdpijnen en nekklachten zitten.. Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Tallie1979 op 15-05-03 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 16:45

Lara, ik word helemaal stil van jouw reactie...