Mijn hamster blind?

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sunshine

Mijn hamster blind?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 15:20

Ik heb dan een hamster...Speedy ongeveer 2 3 jaar, weet het niet precies. Maar gewoon wat erom heen (wat bij ons wit is) is bij hem zwart. Wel normaal denk ik. Maar wat bij ons die kleur is en de pupil is bij hem helemaal blauw/groen achtig...helemaal he.
Is dit dat hij blind is of is dat normaal bij hamsters.
Hij geeft ook een kale plek bij zijn oortjes en zijn rechter oogje zit steeds dicht geplakt.

Kisss sun

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(
♥ ** Instagram ** ♥

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 15:29

Mijn hamster was ook blind en die had een wit 'pupil' in zijn ogen. Het zag eruit als een pupil maar het gaf aan dat ie blind was..

Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 15:54

Als de pupil van de hamster blauwachtig is betekend dit dat hij staar heeft of helemaal blind is.
Als je hamster al 2/3jaar oud is en ook kale plek heeft dan is dat vrij normaal.
De meeste hamsters worden maar zoon 3 jaar.
Kortom het is heel normaal dat je hamster dit heeft.
Sta dus niet raar te kijken als je hamster binnen een korte tijd dood ligt... Huilen

Veel succes....

Groetjes Evelyne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie