Hoeveel gemiddeld aan boodschappen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:10

hahaha ik vind het wel grappig om te lezen hoor Haha! Ik ben degene die meestal de boodschappen doet en soms doen we het samen in het weekend. Als hij alleen moet komt hij gelukkig met het juiste thuis

100 euro in de week aan boodschappen halen wij ook wel, helemaal als je het voer voor 2 honden en 4 paardjes meerekent

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:16

Barb schreef:
hahaha ik vind het wel grappig om te lezen hoor Haha! Ik ben degene die meestal de boodschappen doet en soms doen we het samen in het weekend. Als hij alleen moet komt hij gelukkig met het juiste thuis

100 euro in de week aan boodschappen halen wij ook wel, helemaal als je het voer voor 2 honden en 4 paardjes meerekent


Gelukkig zijn wij dus niet de enige met zo'n gemiddelde Haha! En wij halen er ook hondenvoer voor (2 honden/ Eukanuba).

Ik ken die reclame niet van dat ingescande boodschappenlijstje; maar het is volgens mij wel een oplossing hoor Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:24

Maudje schreef:
ik doe voor bijna 50 euro per week boodschappen. En dat voor 2 personen !!

Belachelijk veel en dan doe ik echt geen gekke dingen en let goed op de aanbiedingen.

ik ook, 50 euro gemiddeld. En ik doe mijn boodschappen bij de C1000. en als er bepaald vlees in de aanbieding is wil ik het nog wel eens kopen (hoewel ik meer en meer uit probeer te wijken naar biologisch vlees, voor zover er dat is). Snoep koop ik bijna niet. Mijn geld gaat uit naar groenten, toetjes, aardappels, drinken en brood.

Ik zie overigens dat veel mensen heel wat meer kwijt zijn, nou, dat zou ik echt niet kunnen hoor, want dan kwam ik in de verste verten niet meer rond. Eerst gingen we nog naar de AH en de Konmar, maar het scheelt zoveel met de C1000 (10 - 20 euro!!) dat we dat maar niet meer doen.
Laatst bijgewerkt door Desiree op 15-05-03 08:26, in het totaal 1 keer bewerkt

De hond is de betere mens

Belker

Berichten: 15256
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:25

Oeps, ook wij zitten aan de dure kant. Volgens mij ben ik zo per week 80 euro kwijt voor 2 personen. De kat tel ik niet mee. Die eet alleen droge brokjes. Op dit moment proberen wij wat meer de goedkopere suipermarkten op te zoeken. Deze week is goedkoop. Hij heeft avonddienst en ik heb pastasaus voor 3 dagen gemaakt. Als ik alleen ben interessert eten me niet zo.

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:26

Ik zit zo rond de 200E per week,maar het duurste zijn de luiers en babyvoeding,en ga altijd bij AH of super de boer en die zijn niet 1 van de goedkoopste.

Paardentaxi Zeeland

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:27

Als ik een baby had zou ik zodanig bezuinigen met de luiers dat ze alleen 's nachts pampers kreeg. Daarmee bezuinigde ik financieel, op het milieu, en de baby zou sneller zindelijk worden met de katoenen luiers. Ik snap namelijk niet dat luiers zo duur zijn.

De hond is de betere mens

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:29

Wat ik me afvraag bij die mensen die rond de 50 euro zitten, hoe doen jullie dat?
Als je bv. wasmiddel nodig hebt of vaatwastabletten, kost dat je al een rib uit je lijf. Ik heb echt niet het idee dat wij overdreven veel kopen, dus waarschijnlijk zullen wij vooral wel veel dure dingen hebben.
Ook alle drogisterij artikelen kopen wij in de supermarkt, misschien dat jullie dat niet meerekenen?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:32

ik ben rond de 75/100 euro per week kwijt aan boodschappen voor ons gezin. Ik koop alles bijna bij de c1000 maar voor sommige dingen ga ik naar de ALDI....ik vind het wel netjes zo.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:43

Tyrza schreef:
Ken je die reclame van die vrouw die alles wat ze nodig heeft inscant en deze uitdraai met plaatjes geeft aan haar man voor de boodschappen? Daar ben ik dus ook toe in staat: ik moet altijd helemaal omschrijven dat dat pakje boter zo heet en welke kleur de verpakking heeft en waar het ligt....


Hahahaha, ik word regelmatig verrast met verkeerde ingredienten...
"ze hadden geen verse peterselie, wel selderij, lijkt er toch op?"
ehm, het is vers en groen, maar verder...

Of idd ontbrekende ingredienten....dat heb ik dan nog liever.
En merknamen moet ik "luid en duidelijk" tussen zetten en liefst nog hoe het pakje eruit ziet ook, kleurschema en alles Haha!

En ja, ik loop ook weleens heen en weer, maar dat komt dan omdat ik geen lijstje maak, ik weet namelijk wel waar alles ligt Haha!
(loop dus niet doelloos rond Knipoog )

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:48

Desiree schreef:
Als ik een baby had zou ik zodanig bezuinigen met de luiers dat ze alleen 's nachts pampers kreeg. Daarmee bezuinigde ik financieel, op het milieu, en de baby zou sneller zindelijk worden met de katoenen luiers. Ik snap namelijk niet dat luiers zo duur zijn.


Succes *nobel streven* ...mijn oudste kreeg uitslag van alle luiers op Pampers na en Pampers plant voor elke boom genomen een boom terug.
Pamperbossen... dus waar het het milieu betreft, valt het wel mee.
Mijn afrikaanse vriendin werd door haar man verplicht katoenen luiers te gebruiken om dezelfde redenen, ja lekker hij hoefde ze niet te verschonen als hij op zijn werk was.... (tweeling) dus is ze toch vrij snel overdag over gegaan op Huggies ofzo. Hoefde hij niks van te weten Knipoog
en het scheelde haar enorm in tijd en moeite.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:51

orri schreef:
Succes *nobel streven* ...mijn oudste kreeg uitslag van alle luiers op Pampers na en Pampers plant voor elke boom genomen een boom terug.
Pamperbossen... dus waar het het milieu betreft, valt het wel mee.

Ehm............. ik bedoel de vuilnisberg waar die luiers op terecht komen. Maar over wassen van luiers gesproken, die hoef je toch maar in de wasmachine te doen?

De hond is de betere mens

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:53

juval schreef:
Het lijkt inderdaad allemaal wel steeds duurder te worden. 2 jaar geleden had je voor 100 gulden nog een kar vol, en nu kost diezelfde kar iets van 80 euro.....
precies ik verwonder me er ook wel eens over. Ik ben in verhouding het dubbele kwijt van 3 jaar geleden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:55

Desiree"]
[quote="orri schreef:
Succes *nobel streven* ...mijn oudste kreeg uitslag van alle luiers op Pampers na en Pampers plant voor elke boom genomen een boom terug.
Pamperbossen... dus waar het het milieu betreft, valt het wel mee.

Ehm............. ik bedoel de vuilnisberg waar die luiers op terecht komen. Maar over wassen van luiers gesproken, die hoef je toch maar in de wasmachine te doen?
[/quote]

Ja maar Desiree, enig idee hoeveel het er zijn per dag? Haha!
Ik was toch wel blij met Pampers hoor

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:57

Picasso schreef:
Ja maar Desiree, enig idee hoeveel het er zijn per dag? Haha!
Ik was toch wel blij met Pampers hoor

maar daarom is het ook zo'n belasting voor het milieu! Als je nu gewoon veel katoenen luiers hebt dan hoef je niet alles meteen uit te wassen, je stopt de wasmachine vol en draaien maar.

De hond is de betere mens

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 08:58

Picasso"]
[quote="Desiree"][quote="orri schreef:
Succes *nobel streven* ...mijn oudste kreeg uitslag van alle luiers op Pampers na en Pampers plant voor elke boom genomen een boom terug.
Pamperbossen... dus waar het het milieu betreft, valt het wel mee.

Ehm............. ik bedoel de vuilnisberg waar die luiers op terecht komen. Maar over wassen van luiers gesproken, die hoef je toch maar in de wasmachine te doen?
[/quote]

Ja maar Desiree, enig idee hoeveel het er zijn per dag? Haha!
Ik was toch wel blij met Pampers hoor
[/quote]

Je hebt een speciale ophaalservice voor katoenenluiers...
als je ze gaat wassen in de wasmachine, vervuil je alsnog het milieu...
daarbij doen ze veel korter met katoenen luiers dan met een pamper.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:05

GEen babies meer krijgen, dat zou goed zijn! goed voor het milieu vanwege de vieze luiers en vanwege de overbevolking! Extreme duivel

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:09

Desiree schreef:
GEen babies meer krijgen, dat zou goed zijn! goed voor het milieu vanwege de vieze luiers en vanwege de overbevolking! Extreme duivel


Ik heb er één!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ze is inmiddels 5, dus pamperloos Nerd )
En wat een wrede opmerking maak je daar Desiree *LOL*

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:10

Wellicht een ideetje voor een nieuw topic:

Het grote luiertopic! Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:15

Tyrza schreef:
Wellicht een ideetje voor een nieuw topic:

Het grote luiertopic! Haha!


asjeblieft joh! in no time heb ik alle aanwezige moeders op bokt op de kast! Haha!

De hond is de betere mens

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:16

Picasso"]
[quote="Desiree schreef:
GEen babies meer krijgen, dat zou goed zijn! goed voor het milieu vanwege de vieze luiers en vanwege de overbevolking! Extreme duivel


Ik heb er één!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ze is inmiddels 5, dus pamperloos Nerd )
En wat een wrede opmerking maak je daar Desiree *LOL*
[/quote]

Ik heb er twee, 1 van bijna 4 jaar en 1 van bijna 6 jaar en al heeeeel lang alweer pamperloos!

Ik denk dat we dan beter kunnen beginnen met al die oudjes in hun incontinentie luiers, vergroening vind ik nog altijd beter dan vergrijzing...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:17

Desiree"]
[quote="Tyrza schreef:
Wellicht een ideetje voor een nieuw topic:

Het grote luiertopic! Haha!


asjeblieft joh! in no time heb ik alle aanwezige moeders op bokt op de kast! Haha!
[/quote]

Ik hou op zo'n moment maar wijzelijk mijn mond... Lips are sealed Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:28

orri"]
[quote="Picasso"][quote="Desiree schreef:
GEen babies meer krijgen, dat zou goed zijn! goed voor het milieu vanwege de vieze luiers en vanwege de overbevolking! Extreme duivel


Ik heb er één!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ze is inmiddels 5, dus pamperloos Nerd )
En wat een wrede opmerking maak je daar Desiree *LOL*
[/quote]

Ik heb er twee, 1 van bijna 4 jaar en 1 van bijna 6 jaar en al heeeeel lang alweer pamperloos!

Ik denk dat we dan beter kunnen beginnen met al die oudjes in hun incontinentie luiers, vergroening vind ik nog altijd beter dan vergrijzing...
[/quote]

Ja gaan we de bejaarden nu ook maar katoenen luiers aansmeren? hahahaha *LOL* Ik heb medelijden met het verplegend personeel!

Ik lag me een scheur om je antwoorden Desiree!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:37

Vergrijzing is iets van voorbijgaande aard. Die generatie heeft niet het eeuwige leven en volgens mij dragen die ook luiers ja. En anders kun je gewoon een maandverbandje in doen he! In geval van die spuitscheten en zo........... Haha!

De hond is de betere mens

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:48

Picasso"]
[quote="orri schreef:
Ik denk dat we dan beter kunnen beginnen met al die oudjes in hun incontinentie luiers, vergroening vind ik nog altijd beter dan vergrijzing...
Ja gaan we de bejaarden nu ook maar katoenen luiers aansmeren? hahahaha *LOL* Ik heb medelijden met het verplegend personeel!
[/quote]Wat is dan het verschil met personeel van een kindercreche ofzo??

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 09:49

Maandverband! nog zo'n milieuvervuiler .... Haha!
inlegkruisjes.... en voor vrouwen vanaf 40 jaar die weleens ongecontroleerd urineverlies hebben... Depends ...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eulogy, Googlebot, GrapeshotBot, Redford en 42 bezoekers