Hoeveel gemiddeld aan boodschappen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 18:43

Tja percy, hart voor de zaak he, geen fratsen Haha!

Deze week hebben we de M&M's van het C1000 merk geprobeert (1.04 euro). Ze zijn op zich best te doen, maar geen vergelijk met de echte.
Aanbiedingen shoppen tja...
De pest is, nu lays ships in de aanbieding voor 75cnt een zak, dus dan maar een vooraadje kopen?? Nee, want dan gaat het er net zo makkelijk doorheen.
De lasanga en pizza's van de aldi zijn ook erg goed trouwens, maar ik vind het gewoon niet fijn winkelen. Alles uit dozen graaien en een uur in de file voor de kassa


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 18:44

Voor mij was vandaag ook de eerste keer Lidl

Om eerlijk te zeggen verwachte ik ook een hoop goedkoop volk in de winkel.
Maar dat was helemaal niet zo.
Misschien is gewoon iedereen het voortaan beu om te veel te betalen.
En misschien als iedereen zo eens denkt, dan worden onze c-1000 enz ook weer goedkoper.

Ik zit nu aan het drinken van de Lidl, een 2 drank van peach & banana en het is nog te drinken ook Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 18:46

Ja, valt best mee hè? Knipoog
Volgens mij is het meer wennen aan de verpakking dan aan wat erin zit, ik vond het in het begin ook niks, maar je moet gewoon dingetjes uitproberen en de dingen die bevallen haal je gewoon de volgende keer weer.
Dat 'goedkope volk' valt inderdaad ook ERG mee, er zijn steeds meer mensen die naar de Lidl en Aldi enz gaan.
Basismarkt vond ik wat dat betreft wel wat 'goedkoper' aandoen, maar die bestaan inmiddels niet meer.

(wat een vreselijk burgerlijk topic trouwens, ik betrap mezelf steeds vaker op burgerlijke dingen Lips are sealed )

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 18:53

De Aldi hier een dorp verderop is heel goed te doen alleen op woensdag mijd ik die winkel want dan komen de aanbiedingen binnen en die zijn meestal erg populair Knipoog Maar voordringen heb ik er nog nooit meegemaakt en als ik eens een keer ook zo'n aanbieding wil hebben is het er vaak nog heel gezellig ook Haha!

Maar goed Lis, een gemiddeld Aldi-lijstje (alhoewel ik niet gemiddeld ben in mijn eentje natuurlijk)

Bier (af en toe)
Wijn (Altijd Kwijl )
in de zomer van die lekkere tropische mix Tong uitsteken
voorgebakken brood
fruit, veel goedkoper en vers
koffiefilters
aardappels
yes aardbeien en perzikdrank
ijsthee (is superlekker daar)
Jus d'orange
chocomel
chocopasta
pindakaas (voor de pindasaus)
zakjes jus
spaghetti
macaroni
suiker
snoep
koek
kleine pakjes drinken of worteltjessap voor onderweg
boterhamworst
dobbelsteenspek
karnemelk
toetjes
kaas (voor sausjes)
kipfilet, gehakt en andere soorten vlees
ijs, ik ben gek op die orangino's of zoiets
toiletpapier, de zachte versie
keukenrollen
hondenbrokjes
honden blikvoer
kattenbrokjes
kattenblikvoer
afwasmachineblokjes
wasmiddel

Zo, ik heb mijn lijstje voor morgen weer klaar Knipoog

Voor melk, cola light, margarine, koffie, zilvervliesrijst en vers vlees ga ik naar de edah. Aldi heeft geen light versie en margarine en koffie vind ik daar niet zo lekker alhoewel ik die laatste weer eens ga proberen. macaronimixen koop ik afwisselend bij aldi (goedkoop) en van maggi (lekkerder).

Nu weten jullie wel veel van me he??? Bloos

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 19:02

mijzelf bevalt de poeiz erg goed.....voor de zuidelijke bokkers: dat is een friese supermarkt...jaja fryslan boppe Knipoog
die heeft een heel lekker eiegn merk(perfect=naam), heerlijk vers fruit en groente, heerlijk vers brood, groot assortiment.....
ik ging ook vaak naar de aldi maar vind hen door de euro veel duurder geworden(in verhouding), en van poeiz heb ik niet het idee dat ze verselijk veel duurder zijn geworden,

ik geef per week ongeveer 80 euro uit aan boodschappen (2 personen),
we hebben 1 kat, en ik koop appels en wortels voor de paarden af en toe

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 19:21

gijsenkim schreef:
Jaa precies, een half uurtje Aldi kost me een jaar van mijn leven, maargoed ik heb het er wel voor over om eens in de twee drie weken daar naar toe te gaan en gewoon heel veel geld te besparen.


Je moet ook niet op zaterdag middag naar de Aldi gaan! Of op woensdag als net de nieuwe aanbiedingen binnen zijn... Of koopavond...

Wij gaan vaak 's ochtends, en dan gaat het best vlot. De kassieres zijn erg snel...
Op dinsdag is het bij ons helemaal stil! Dan kun je heel vlot de winkel door.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 19:30

snik ik werk 40 upw dussuh zit weinig anders op

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 19:35

Joyce, de keren dat ik naar de Aldi ben geweest heb ik altijd lang in de rij gestaan ongeacht dag en tijdstip. Ik vind Aldi echt een drama. Bovendien hebben ze niet 'mijn' merken en heb ik er echt derderangs spulllen qua smaak vandaan gehad.
Ik ga alleen naar de Aldi voor de echte aanbiedingen (geen etenswaren).

En toen ook nog bij Kassa bleek dat de Aldi en Lidl helemaal niet het goedkoopst zijn, zag ik helemaal geen reden meer om daar nog naar toe te gaan.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 20:08

Maar Aldi heeft wél de wereld aan snoepgoed en chocolade, en laat ik daar nou ernstig verslaafd aan zijn Oeps, ik realiseer me nu ook waarom wij meestal zo'n bats geld kwijt zijn Bloos Wij halen trouwens ook boodschappen bij twee verschillende supermarkten; Aldi en C1000. Die laatste omdat sommige merkdingen gewoonweg niet te vervangen zijn door Aldi-spul . Ik geef mijn vader daar ook de schuld van, zo ben ik nou eenmaal opgevoed, daar kan ik toch niks aan doen Schijnheilig En Cody, idd dit is een erg burgerlijk topic, maar zijn we dat niet allemaal stiekem een beetje Lachen

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-03 21:44

Ik heb een keer een waxjas gekocht bij de Aldi, maar verder kom ik er nooit.
Mijn zus gaat wel (2 kleine kinderen) en die haalt daar dan idd appelmoes, snoepjes, koekjes, de hardlopers van een gezin zeg maar..
Maar ik heb er echt geen geduld voor.. en wij hebben ook niet echt een grote aldi in de buurt.

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 21:51

Hier valt het wachten in de Aldi nog redelijk goed mee (ik weet er meestal wel de goede momenten uit te pikken) en ik heb nog NOOIT iemand weten proberen voor te dringen.
Verder, tja, niet alles van bij de Aldi is goede kwaliteit, da's een kwestie van uitproberen. Maar veel dingen zijn er echt wel goed! De rest haal ik dus gewoon in een andere supermarkt (zie eerdere post)

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 08:11

MirandaB schreef:
Ik heb een keer een waxjas gekocht bij de Aldi, maar verder kom ik er nooit.
Mijn zus gaat wel (2 kleine kinderen) en die haalt daar dan idd appelmoes, snoepjes, koekjes, de hardlopers van een gezin zeg maar..
Maar ik heb er echt geen geduld voor.. en wij hebben ook niet echt een grote aldi in de buurt.


dan woon jij vast niet in de buurt van 't Kruis daar zit namelijk wel een Aldi. En als je aan de andere kant van HHW woont is het ongeveer een minuut of 7 rijden Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 08:28

We hebben in Geleen wel 3 Aldi's zitten en allemaal op de fiets te bereiken Lachen Ik ga meestal op vrijdag eerst naar de Aldi voor wijn (kaapse Pracht), jus d'orange, pakjes drinken, yoghurt, magere kwark, potje groente, rijst, chocoade (jum jum), koekjes, afbakbroodjes, tamara jam, wcpapier, zalmfilet en olijfolie en laatst heb ik er een leuk poloshirtje gekocht (3,29 en mooi uit de was gekomen). Voor de rest ga ik op vrijdag naar de Edah. Bij de Edah spaar ik punten en daar neem ik dan douchespul van(bij genoeg punten kanje vaak merk douchecreme krijgen). Door de week ga ik toch sneller even de AH in omdat die hier in de straat ligt en ik er langs kom op de route van en naar stal. Als je daar bonusacties en euroshopper koopt valt het best mee.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-03 08:54

Barb"]
[quote="MirandaB schreef:
Ik heb een keer een waxjas gekocht bij de Aldi, maar verder kom ik er nooit.
Mijn zus gaat wel (2 kleine kinderen) en die haalt daar dan idd appelmoes, snoepjes, koekjes, de hardlopers van een gezin zeg maar..
Maar ik heb er echt geen geduld voor.. en wij hebben ook niet echt een grote aldi in de buurt.


dan woon jij vast niet in de buurt van 't Kruis daar zit namelijk wel een Aldi. En als je aan de andere kant van HHW woont is het ongeveer een minuut of 7 rijden Haha!
[/quote]

Ik kijk uit op Reigersdaal. Dus helemaal boven in HHW.. Grensend aan de Noord..
Ik kom wel elke dag uit mijn werk over het kruis..( hond ophalen uit de opvang) Waar zit hij daar dan ??

Ik ben alleen wel eens bij die aldi op de Middenweg geweest, maar dat is een kleintje..

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-03 20:06

Wij kopen veel dingen bij de lidl, maar etenswaar haal ik toch echt bij de C1000. Alleen snoep e.d. en frituurspul haal ik ook bij de lidl. Dat doen we dus ong. 1 keer per 2 weken, en dan ben ik met een volle kar ong. 30-35 euro kwijt.

Voor de rest zijn we per week ong 60 kwijt voor 2 personen, en dan koop ik echt geen rare dingen.

LiJa
Berichten: 218
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 22:07

Hoi

Wij zijn met 2 personen 3 katten 1 hond en een konijn
en wij doen gemiddeld voor 60 euro per week boodschappen.
Wij kunnen de hele week lekker eten mijn vriend heeft altijd lekker veel beleg op zijn brood naar zijn werk
En hebben altijd veel fruit.
Het hangt er ook vanaf waar je boodschapen doet.Meestal ga ik naar ah of c1000
Het voordeel is dat wij nooit snoep of chips in huis hebben want daar talen wij (gelukkig)niet naar.
1x in de maand komt er 10 euro bij voor slobber voor mijn paard Mazzeltof

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-03 22:28

Jippie schreef:
Wat me wel opvalt is dat niemand hier nog spullen op de markt haalt. Als je daar een beetje slim inkoopt heb je voor heel weining een tas met vis, vlees groente en kaas.


Jawel hoor ! Ikke ben zo'n geval !! Haha!

Ik ga nog regelmatig naar de markt, en kom dan met een volle rugzak thuis voor veel minder geld dan wanneer ik naar de supermarkt ga. En het is vaak nog verser en lekkerder ook !

Wat ik meestal op de markt haal:
- kaas
- eieren
- groente en fruit
- soms een voorgebraden kippetje Vork
- sportsokken
- aardappelen
- en verse stroopwafels !

Ik vind het gezellig om op de markt rond te neuzen en naar de goedkoopste en lekkerste dingen te snaaien. Je kunt gemakkelijk vergelijken met andere stands en daar maak ik echt een sport van Haha! !

Helaas kan ik er ook niet elke zaterdag tijd voor maken, anders deed ik het elke zaterdag. Nu ga ik zo'n 1 keer in de 3 of 4 weken.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 06:39

gijs gaat ook graag naar de markt en koopt dan ook vaak wel wat dingetjes

Junta

Berichten: 26
Geregistreerd: 22-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 11:26

Voor de grote boodschappen, 1 keer in de week, ga ik naar de LIDL. Cola, toiletpapier, pizza's. Voor de kleine dingetjes ga ik naar de AH of C1000.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Ashleytjuhh, bebble, Chita, DeGelukkige4, DenieesB, Drico, Jasia, Jintexx, Kidde, lastig, leintje_, Letsdunit, linoleum, maessie, Mrskiwi, nick_en_ik, nile, Roos0605, roosjenat, Rox87, SemrushBot, Vinny12511, xMayo, xPabloBokt, xxxmh, YandexBot, Yannie en 82 bezoekers