Televisieopnames morgen! Wie kent dit programma?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Televisieopnames morgen! Wie kent dit programma?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 20:52

Jaja, ik wordt nog eens beroemd!
Ik had op het internet twee cd's gekocht (particulier) en toen ik ze had ontvangen kreeg ik er een brief bij. In die brief werd gezegt dat, omdat ik 2 cd's had gekocht, hij mij kaartjes zou sturen voor televisieopnames.

Bestig! Ik wacht wel af! Afgelopen maandag zijn ze aangekomen. Het blijkt te gaan om het televisie programma Ook Dat Nog, maar ik heb geen flauw idee waar het over gaat Clown

Wie weet hier iets van? Het enige wat ik er van weet is dat het zondagavond rond 9 uur uit wordt gezonden, op nederland 1!

Leuk hoor, morgen zit ik rond half 4 in de studio! Pling Ik zal even naar jullie zwaaien Knipoog

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:00

Heb je nooit gehoord van Ook Dat Nog? Waar heb jij gewoond? Dat komt ook nu nog op TV.. Vond Sylvia Millecam ook wel geweldig vroeger.. Consumentenprogramma dus met een knippog

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:00

Het is volgens mij een Humoristisch programma...
Maar ik kijk het nooit...Bloos

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:35

Het is een programma waarin ze problemen van burgers voorleggen die gebeurt zijn. Ook behandelen ze krantenartikels, op een leuke manier, veel plezier en ik ga (als ik het niet vergeet) kijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:38

joostvangestel, ik heb er weleens van gehoord hoor Haha! Maar dan meer in de trant van; "Ik ga zondag Ook Dat Nog! kijken"
Bij ons staat de televisie altijd ergens anders op omdat mijn ouders dan wat anders kijken.
En ik... Ja ach, ik zit dan te bokken Tong uitsteken

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:54

Foeifoei Anique, zelfs ik ("dom Belgje" Knipoog ) kent dat programma en ik heb er vroeger zo vaak naar gekeken. Vind het persoonlijk een erg leuk programma Haha! Denk wel dat je plezier gaat hebben!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 21:54

ja ik vond t altijd super met sylvia millecam(mn ouders keken het vaak) maar zag t laatst ook nog een keer, jammer dat t nu niet meer met sylvia is, helaas, maar t was niet minder grappig Haha!

veel plezier!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:46

Hahahaha de gelukkige winaar van twee televisie kaartjes??? Hier in Hilversum staan ze langs de straat en in de stad mensen te claimen om een tv programma bij te wonen. Grappig dat hun nieuwe marketingplan is dat mensen de kaartjes "gewonnen"hebben. Veel plezier.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 22:51

Dat wilde ik ook net zeggen Saluut. Voor die kaartjes hoef je normaal gesproken helemaal niet te betalen, ze zijn al blij dat je komt. Belachelijk dat ze op die manier publiek proberen te trekken.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:45

Dat programma bestaat al jaren! Leuk programma, vind ik het.

UlbeH
Berichten: 416
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:54

Anique_Vaandrig schreef:
Jaja, ik wordt nog eens beroemd!
Ik had op het internet twee cd's gekocht (particulier) en toen ik ze had ontvangen kreeg ik er een brief bij. In die brief werd gezegt dat, omdat ik 2 cd's had gekocht, hij mij kaartjes zou sturen voor televisieopnames.

Bestig! Ik wacht wel af! Afgelopen maandag zijn ze aangekomen. Het blijkt te gaan om het televisie programma Ook Dat Nog, maar ik heb geen flauw idee waar het over gaat Clown

Wie weet hier iets van? Het enige wat ik er van weet is dat het zondagavond rond 9 uur uit wordt gezonden, op nederland 1!

Leuk hoor, morgen zit ik rond half 4 in de studio! Pling Ik zal even naar jullie zwaaien Knipoog



Earth aan Anique_Vaandrig, hier earth calling Anique_Vaandrig. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 15:45

Okeeokeeokeeokee! Clown Clown Clown Clown

Nou ja, het was in ieder geval heel leuk om er een keer bij te zijn! Heb nog even met Jeanne Kooymans en met Karin Bloeme staan praten. Hele aardige mensen!

Heb me ook helemaal rot zitten lachen om eh... Die ene die altijd helemaal links zit. Ben de naam weer es kwijt!

We werden ook weer helemaal enthousiast zitten maken en als de regisseur zijn armen omhoog deed moesten we klappen Haha! Knipoog

Heel apart was het! Maar helaas zien jullie mij niet, want het publiek wordt natuurlijk nooit gefilmd! Scheve mond

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 00:34

Anique_Vaandrig schreef:
Maar helaas zien jullie mij niet, want het publiek wordt natuurlijk nooit gefilmd! Scheve mond


Jawel, het publiek wordt toch aan het eind gefilmd of hebben ze dat veranderd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:13

Hebben ze verandert ja Verdrietig