The Matrix

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 20:56

Hier ook nog niet hoor Miekje Tong uitsteken Nog ff geduld, donderdag is het zover Knipoog

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 20:57

Mayo schreef:
Hier ook nog niet hoor Miekje Tong uitsteken Nog ff geduld, donderdag is het zover Knipoog


Ja zeg! Daar heb ik nu niets aan Haha! En vrijdag moet ik weer aan de slag, dus zal ik ook op tijd m'n bedje weer in moeten Verdrietig Middag voorstelling zullen ze vast niet hebben Tong uitsteken

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41664
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 20:58

Had het vorige week nog over The Matrix Reloaded met wat mensen op de uni.. Niet 1 vriendin die meewil naar The Matrix. Belachelijk, tsssssssss. Volgensmij snappen de meeste chicks The Matrix gewoon niet Tong uitsteken

Heb hem nu ook in een hoekje van m'n scherm staan, nu reclame Boos! Bweeeeeh.

Ondertussen nog wat proberen te werken Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 20:58

Enne, wat zouden jullie zeggen van een goed boek? Haha!

renee_m

Berichten: 730
Geregistreerd: 23-02-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 21:00

k zit em nu te kijken, bijna verplicht door mn broer, die stomverbaasd en verontwaardigd was dat ik hem nog nooit had gezien. Haha!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 21:01

BartVB schreef:
Had het vorige week nog over The Matrix Reloaded met wat mensen op de uni.. Niet 1 vriendin die meewil naar The Matrix. Belachelijk, tsssssssss. Volgensmij snappen de meeste chicks The Matrix gewoon niet Tong uitsteken


Heeee, rustig daar }>
Ik ga er toevallig (!!) wel heen

onder lichte dwang...

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 21:08

Hij staat hier aan, maar ik volg het maar half.
Ik snap nu al niet meer waar het over gaat *LOL*

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 21:31

Op www.thematrixreloaded.com staan ook al korte fragmentjes van de film. Ik wil dus echt wel naar de bios.. the matrix zelf kijk ik nou ook al voor de derde x , echt gewoon een top-film !

En ik ga die nieuwe dus echt wel kijken!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 21:57

Jola schreef:
|( Ik heb die zender niet ! Boehoe Huilen

Ik heb de film wel al gezien maar er is hier op de Belg weinig aan vanavond, wordt dus een avondje Bokken Haha!

Ik geloof dat The Matrix nu woensdagavond op Kanaal 2 wordt uitgezonden... Knipoog

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 22:05

Super Leentje!!! Weet je toevallig ook hoe laat?
*moet ik ff stoeien met de video Haha! *

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 22:15

om 21.15 (snel ff opgezocht via de site, dus schiet me niet af als het fout is eh Haha!)

foei Jola, stoeien met de video, wat moeten we ons daar wel niet bij voorstellen?? Bloos

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 22:17

Leentje schreef:
foei Jola, stoeien met de video, wat moeten we ons daar wel niet bij voorstellen??

Uhhhh? Dat ik de handleiding niet weet te liggen? Clown

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 22:44

yeah sure Knipoog

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 22:52

Hij is echt cooooool! Tot zover snap ik het nog, maar ik ben dan ook een doorgewinterde x-files kijker, dus ben wel wat gewend Haha!. Ik ga ook zeker naar deel 2 in de bios .

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 22:56

Ik vind het zo'n coole film, maar dat komt ook doordat we met filosofie (toen ik ooit, lang geleden nog op de middelbare zat) het over zo'n situatie hebben gehad. Echt heel cool omdan zo'n film te zien. Reloaded wil ik ook zekers wel zien Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 00:57

Bart, ik wil ook naar Reloaded hoor! Tong uitsteken

Ben net naar X-men 2 geweest. Was op zich wel een goede film, alleen ben nog steeds geen fan van die figuurtjes...

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 07:47

BartVB schreef:
Had het vorige week nog over The Matrix Reloaded met wat mensen op de uni.. Niet 1 vriendin die meewil naar The Matrix. Belachelijk, tsssssssss.



Ik weet niet wie eerder met het voorstel kwam om naar reloaded te gaan, mijn vriend of ik.

Ik kan ook heus wel begrijpen dat het voor veel mensen "vaag" is. De matrix heb ik trouwens op dvd en al een stuk of 10 keer gezien Haha! dus het is er gister niet echt van gekomen om nog eens te kijken.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 08:19

Af en toe zou ik het wel willen hoor: even een file downloaden en je weet hoe je een helicopter moet besturen. Zou een hoop tijd schelen die je anders aan je opleiding kwijt zou zijn...Haha!

Dees

Berichten: 18934
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-03 09:32

Jaaa. Dat ff downloaden en dan alles kunnen en weten, dat lijkt mij ook zeker wat!

jammer van al die reclameblokken er tussen door...maar ik zat er weer midden in hoor, wat een boeiende film! Die DVD die haal ik alsnog! O zal ik wachten voor de trilogie box? Scheve mond Dat wordt pas 2004 vrees ik....hmmmm....

Ik ben helemaal weg van de dieper liggende boodschappen...what if....stel dat wij hier ook allemaal met een 'waas voor de kop' zitten te bokken....

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41664
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 10:06

Mwoh... Je moet niet al te lang over The Matrix na gaan denken hoor Haha!

Afbeelding

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 10:11

BartVB"]
Volgensmij snappen de meeste chicks The Matrix gewoon niet Tong uitsteken
[/quote]

Niet snappen? Tsk Haha!. Ik heb 'm gisteren weer eens gezien (wel vanaf DVD trouwens) en ik lag echt in een scheur bij sommige scenes, zoals die 'riool-doortrekscene'. De mannelijke persoon met wie ik zat te kijken, kon mijn lachbuien niet zo waarderen: 'het is een serieuze film hoor'... *LOL*

Uiteindelijk ben ik precies op de helft in slaap gevallen. Vanavond of morgenavond de andere helft. Schijnt dat ik een kaartje heb voor de premiere van donderdag, eerst maar eens kijken of ze me met een gipspoot kwijt kunnen in de bios, anders houdt het op voor mij, dan zie ik 'm tzt wel weer op DVD.

[quote="Cassidy schreef:
Af en toe zou ik het wel willen hoor: even een file downloaden en je weet hoe je een helicopter moet besturen. Zou een hoop tijd schelen die je anders aan je opleiding kwijt zou zijn...Haha!


Kijk, dat vind ik dan wel weer wat. Haha!
Laatst bijgewerkt door Karin op 13-05-03 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 10:17

Het hele Matrix-concept doet me trouwens denken aan boeken die op mijn boekenlijst Engels stonden: 1984 en Brave New World. Overigens kan het niet zo zijn dat dat hele filmscript in nuchtere toestand is bedacht, zoiets verzin je niet met een heldere geest. Volgens mij zijn er heel wat pilletjes, blowtjes en litertjes alcohol aan vooraf gegaan. Haha!

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 10:18

Ik ga lekker donderdag avond om 22.00 u naar de bios om de nieuwe te zien Haha! Dat is dus de eerste voorstelling Lachen Ik heb er wel zin in!!

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 10:36

Hmm Matrix.. wel goed, maar ben geen grote fan ofzo.
En mayo.. X-Men 2 hoe kun je daarheen gaan als je al niet van de tekenfilm houdt.. Verward
Ik naar X-Men iig nooit! Ik vind dat helemaal niks!
Je had naar Darkness moeten gaan.. ben zooooooo benieuwd hoe die film is!! *LOL*
Als iemand erheen gaat of is geweest... laat even weten hoe hij is/was!!
En Matrix reloaded.. hmm miss huren als hij in de videotheek ligt.. haha! Want ben wel benieuwd of ze weer van die mooie special effects hebben.. *LOL*

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 11:05

Karin schreef:
Uiteindelijk ben ik precies op de helft in slaap gevallen.

Toen pas Verward
Zozo Haha!

Maar je moet er inderdaad niet al te veel over nadenken. Het is gewoon een toffe actie film Lachen