Spam

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Spam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-03 22:39

Je merkt dat de economie aan het inzakken is....ik haal na 2 dagen weer eens mijn e-mail op en wat denk je?

22 (!) berichten om mij te verleiden tot het afsluiten van een goedkopere lening, het kopen van bosjes bloemen, het aanschaffen van nog meer boeken, en al wat niet meer zei...
en idd, ook nog een bericht met het Goldfish-virus erin...

Helaas geen enkele brief voor mij persoonlijk, alleen maar spam, niets anders dan spam...

Sign of the times?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 22:43

Ja ik denk het wel.
Internet heeft er bij ons laatst 3 dagen uitgelegen, had 114 (!!) nieuwe mails in mijn hotmail, waaronder maar 3 persoonlijk aan mij gericht van vrienden. Kan je nagaan.
En blocken helpt niet.
Zelfs een nieuw account aanmaken bij hotmail heeft geen zin, want zonder dat je er iets mee doet staat hij al bomvol troep.
Gelukkig heb ik op mijn @home mail nooit rotzooi.

ivar

Berichten: 579
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 22:50

Ja op mijn hotmail account heb ik er ook last van. Spam over borstvergroting, penisvergroting, knappe russische bruiden en ga zo maar door.

Stralend de dag door.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 22:55

ivar schreef:
Ja op mijn hotmail account heb ik er ook last van. Spam over borstvergroting, penisvergroting, knappe russische bruiden en ga zo maar door.



Hahhahahahahaha sorry hoor moest even heel hard lachen om deze uitspraak *LOL* mijn account word ook helemaal bedoezeld door alle spam, ennehh, Belker doet daar net zo hard aan mee Knipoog Die stuurt me steeds hele gekke dingen *LOL*

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 23:02

ik krijg iedere keer reclame mailtjes van middeltjes om een grotere penis te krijgen.....
Jammer dat ik geen penis heb....... Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 23:04

Laat ik die nou wel hebben en ook die troep krijgen Tong uitsteken
Heb het iig niet nodig, dus ik gooi het fijn weg voor degene die het wel wil. Eigenlijk zou ik het door moeten gaan sturen Schijnheilig Tong uitsteken

little

Berichten: 323
Geregistreerd: 21-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 23:48

Citaat:
ik krijg iedere keer reclame mailtjes van middeltjes om een grotere penis te krijgen.....
Jammer dat ik geen penis heb.......


Dit komt mij ook bekend voor, op de zaak word ik hier ook mee doodgegooid. Thuis heb ik er geen last van. Het is volgens mij gekomen nadat ik een route heb opgezocht bij 1 of andere site. Daarna is het begonnen.

Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag !

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 23:51

little schreef:
Daarna is het begonnen.


Het begint echt bij het minste of geringste. Bijna alles waar jij je mailadres invult geeft wel iets door naar een andere site enz enz enz. Mn vorige adres zit tegenwoordig elke dag helemaal vol met mails van spam, het is maar goed dat er een limiet op Hotmail zit, anders had ik er volgens mij wel 40-50 per dag gehad... Gelukkig heb ik er met mijn nieuwe adres niet zo last van..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 23:59

Mijn hotmail staat op het hoogste filter, alleen mails van afzenders in mijn contactlist komen in mijn inbox, verder niks.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 00:12

Lovely schreef:
Mijn hotmail staat op het hoogste filter, alleen mails van afzenders in mijn contactlist komen in mijn inbox, verder niks.

Dat heb ik dus ook. Echt DE manier om van je ongewenste e-mails af te komen Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 00:14

is zoiets ook in te stellen op mijn planet-adres?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 00:15

En hoe die je dat dan precies, heb er ook wel belang bij natuurlijk.
Is dat bij de instellingen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 00:15

Gefeliciteerd met je verjaardag Rom Haha!.

Cody, bij je filters kun je dat instellen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, hokke, YandexBot en 195 bezoekers