Bijdrage stichting voor gestolen paarden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-03 19:00

Hoi Adri,

Op dat "onderonsje" wil ik graag even reageren. Mocht het zo mogen zijn dat wij deze stichting echt van de grond krijgen. Dan maken wij graag een afspraak met je voor een persoonlijk onderonsje. Jij kent inderdaad het klappen van deze zweep, en wij willen maar al te graag alle tips en truken die jij inmiddels kent van je horen. Tevens kunnen we dan concrete afspraken maken hoe we de samenwerking zo goed mogelijk laten lopen. Dat geld wat wij nodig hebben is echt alleen ter oprichting van een officiele stichting. Dan ben je hier in nederland tenminste iemand, waar rekening mee gehouden wordt. Helaas zijn de notariskosten afschuwelijk hoog. Iets wat wij zelf ook niet echt alleen kunnen en ook niet alleen willen dragen. Het is zeker niet het plan er ook maar iets aan andermans narigheid te verdienen. Integendeel zelfs. Maar goed, eerst dat maar goed geregeld, dan komt de rest vanzelf, zeker met jouw kennis en tips.
Groetjes, en alvast bedankt voor de inmiddels gegeven tips
Lil (moeder van Colin)

Adri
Berichten: 896
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Balen - Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 19:48

Aan alle Bokt mensen,

Kijk even op www.kempischeregionale.com, vannacht zijn in Belgie vier paarden gestolen uit de weide, hulp gevraagd, indien U ze zou opmerken in Nederland. D egegevens over de gestolen paarden worden vanavond nog vermeld
Adri

Ferretangel

Berichten: 264
Geregistreerd: 29-05-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-03 23:54

O gut dat lijkt me echt een nachtmerrie:als je paard gestolen wordt.
Ik vind het een top idee om die organisatie op te zetten en zal kijken of ik wat geld kweit kan aan het eind v/d maand.
Nu ff kijken naar die gestolen paarden uit belgie...

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 20:04

ik kan wel wat over maken, maar helaas zal het niet veel worden, ik hoop dat je dat niet erg vind.

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 20:05

En als ik jullie nog ergens mee kan helpen, hoor ik het graag.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 20:16

Ik lees dit nu pas.. wat een schande.. Ik wil graag een bijdrage storten, hoor, ook al ben ik een arme student Haha! Ik zal eens kijken of ik deze maand financieel rond kom (vanwege de enorme dierenartsrekening van mijn kat) en anders komt het geld volgende maand waarschijnlijk... Is dat oké? Ik weet namelijk wat het is om een dier kwijt te zijn: nog geen zes dagen geleden heb ik mijn kat als vermist op moeten geven en ik was echt hopeloos; je weet echt niet meer waar je moet zoeken. Gelukkig is hij nu terecht, weliswaar in erg slechte conditie. Bij paarden is het nog frustrerender, omdat een paard over het algemeen niet uit zichzelf uit zijn stal of weide vertrekt en omdat paardendieven veelal geen domme mensen zijn, maar hun plannen goed uitwerken en weten wat ze doen.. Als mijn paard gestolen zou worden (die ik overigens (nog?) niet heb), zou ik ook ten einde raad zijn en ik wil erg graag mensen helpen die zoiets afschuwelijks overkomen..

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 10:29

Hoi Allemaal,

Alvast bedankt voor jullie steun. Het hoeft ook niet veel te zijn wat je kan missen. Juist vele beetjes maken een berg. En de berg die we nodig hebben is niet zo heel erg groot. Overigens zijn tips en bijval net zo hard nodig. Ook wij zijn hier uiteraard helemaal groen in. Er wordt momenteel iets minder hard aan gewerkt, dat komt omdat Xono voor 3 maanden bij Sil is. Hij zal veel minder op bokt komen dan anders. De voorbereidingen gaan wel gewoon door, al is het wat minder intensief.

Die stichting zal er komen!!