Hecht(t)en jullie veel waarde aan de 1e keer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Hecht(t)en jullie veel waarde aan de 1e keer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 22:58

Ik zoveel meisjes om me heen die voor hun 16de maar "zomaar" ff met een jongen naar bed gaan. Als je ze dan hoort praten dan is het zo van "Ja mijn eerste keer was op mijn 12de" Als ik zo na ga, op mijn 12de hield ik me er nog helemaal niet mee bezig, bovendien begon het me later wel te trekken.. maar zou ik nog niet zo 1,2,3 met iemand het bed in duiken. De eerste keer voor mij was voor mij niet met "zomaar" iemand ff "zomaar" snel snel .. Daarom vroeg ik me af, hecht(t)en jullie veel waarde aan de eerste keer?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 22:59

Ik heb er veel waarde aan gehecht ja, en dat doe ik nog steeds. Was echt blij dat de eerste keer met degene was waar ik echt van hou.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 23:26

mijn eerste keer was ook met iemand waar ik op dat moment van hield. Ik hechtte er wel waarde aan... maar achteraf had ik wel zoiets van "Is dit het nou?" Haha!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 23:32

Een beetje...ik wilde het alleen met iemand doen waarvan ik wist dat hij ook echt wel wat om me gaf en het niet de dag daarna over was.

Verder was ik echt niet op zoek naar 'de ware'. Gewoon iemand waar ik goed mee kon opschieten en kon vertrouwen.

En het is ook helemaal goedgekomen. Ik spreek hem eigenlijk bijna niet meer, hij woont omgeving Rotterdam. Maar als ik hem weer zou zien, even goede vrienden. Het was echt een lieve jongen. Ik was uiteindelijk alleen niet verliefd meer..

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 00:27

in mijn geval wel ja, heel veel.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 01:42

ik heb mn 1e keer met een vakantievriendje meegemaakt, absoluut geen spijt van! mooie herinnering, en tsja ik heb eigenlijk aan alle jongens/mannen met wie ik t bed heb gedeeld wel mooie herinneringen, maar idd de 1e keer vergeet je niet zomaar!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 02:09

Niet speciaal de eerste keer elke keer moet met een persoon zijn waar ik veel voor voel.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 02:31

ik hecht er ook waarden aan
ik zal het alleen doen met iemand waar ik tot over mijn oren om verleifd ben en al een tijdje ken
moet een leuke herinnering zijn he

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 07:15

Ik hecht er ook zeker waarde aan, maar ik was er alsnog vroeg bij Knipoog
Ik was 15, met mijn eerste echte verkering (voor hem ook de eerste keer) en het gebeurde gewoon veilig in mijn eigen bed.

Ik ben echt blij dat dat zo gebeurt is want mijn eerste sexuele ervaring was zonder toestemming van mijzelf, godszijdank ben ik toen niet echt ontmaagd...

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 08:45

Ik zou er veel waade aan hechten, en ik zou het niet zomaar vergeten. Ik ga ook pas met iemand naar bed als ik diegene echt kan vertrouwen, en vol van hem hou. Ik ga niet zomaar 'even snel' hoplaaaaa en Amsje is ondmaagd, zo hoeft het niet van mij. Zo wil ik het niet eens. Als eht aan mij ligt: Jongens blijf voorlopig maar bij mij uit de buurt, ik ben jullie éventjes zat...
ghehehe lees: [SC] Ik Ben Het Zat.
Maar ik zou pas naar bed gaan met iemand die ik echt kan vertrouwen, ja.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 10:51

Absoluut. Vandaar dat ie ook nog niet geweest is Haha! Ik wil een fatsoenlijke relatie met iemand hebben voordat ik er uberhaupt aan denk.. En mijn vorige twee relaties liepen net stuk op het moment dat ik dacht dat we er wel aan toe waren.. Too bad. Maar ik heb geen haast hoor, schaam me ook nergens voor. Liever lang wachten dan met de eerste de beste een nare ervaring Lachen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 16:18

Ik was 15 en het was een blamage... hecht er dus niks aan. Haha!

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 17:46

de jongen waarmee ik het de eerste keer deed, zal ik zeker me hele leven onthouden, het is toch wel speciaal.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 17:48

Mijn eerste keer was toen ik 16 was, ik had 3 maanden met mijn vriend. Voor mijn huidige vriend had ik 1,5 jaar iets met een jongen, daarmee heb ik het niet gedaan. Ik wou gewoon de juiste persoon ervoor vinden.

Op mijn huidige vriend ben ik stapel gek, dus dat was niet zomaar en ff snel. We hebben nu alweer bijna 15 maandjes, dus het betekende wel veel voor me

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 18:29

Ik hechtte er wel veel waarde aan maar achteraf gezien heb ik toch wel wat spijt gehad. Op dat moment denk je altijd dat dat de ware is en dat je het goed doet.
Heb maar 3 maanden met die jongen gehad en had dus beter mezelf kunnen bewaren voor een specialer iemand...

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 21:51

Ik hecht daar wel veel waarde aan, zou niet zomaar met iemand het bed in duiken. Mijn eerste keer was met iemand met wie ik ook echt een relatie had. Die relatie heeft dan ook nog 4 jaar geduurd. Het ging allemaal heel klungelig, maar was toch ook wel heel speciaal.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:54

Absoluut! Voor mij was de eerste keer niet met zomaar iemand en daar ben ik trots op.
Dat is alweer een paar jaartjes terug, maar nog steeds moet het speciaal zijn wil ik met iemand naar bed gaan. Een mooie kop of vlotte babbel is echt niet voldoende. Ik moet wel echt "iets" hebben met die persoon.
Ik ben ook niet in voor one-night-stands. Dat is niets voor mij, sex is voor mij niet vrijblijvend.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:59

Mijn eerste was een jeugdvriendje dat altijd mijn vriend en zo nu en dan mijn vriendje was. Niet 'de (gedroomde) ware' voor mij, maar wel degene met wie ik 'alles' het eerst in vol vertrouwen heb kunnen doen. Nooit spijt van gehad en waardevolle herinnering/ervaring voor het leven.
Veel vriendinnen hebben hun eerste keer 'verknald' en hebben daar altijd nog minstens een b'tje last van...

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:00

euhm nou ik geloof dat ik er dus heel anders over denkt, ik hecht er absoluut geen waarde aan. ik moet ook zeggen de 1e keer wil ik snel vergeten. ik hield van die jongen maar was veel te jong, ik weet het ik was een beetje dom!