Je kent t wel.. Ik ben getrouwd, heb een koophuisje, 2 paarden dus bar veel geld heb ik niet voor kleding.
Ik vind t leuk om iets uit te zoeken wat een beetje apart is en waar ik toch een poosje mee vooruit kan..
Dat laatste, dat lukt me niet zo goed

Heb al veel pogingen ondernomen om zo voorzichtig mogelijk om te gaan met de spullen die ik aan heb..
maar volgens mij ligt er altijd iets op de loer.. en met dat iets bedoel ik pech

Zo had ik vanmorgen mijn nieuwe leren jasje aan.. Was even met mijn paard gaan stappen en toen ik weer in de auto stapte zag ik vanuit mijn ooghoek dat er wat mis was

Ook had ik een vrolijk jurkje aan met legging. Legging is al vakkundig gesloopt door de hond van de buren, die tegen me op spron

dus die heb ik, handig als ik ben

Om niet af te dwalen van t jurkje.. ik liep op t werk en zag in de spiegel dat ik er een smerige vlek in heb zitten..
Leuk met al dat bezoek dat we over de vloer krijgen

Als dat bezoek zich op mijn voeten concenteerde, kon men ook zien dat daar ook iets niet in de haak is..
Heb een poos geleden gave, ik dacht degelijke, Dr. Martens laarzen gekocht..
Nou daar hing dus de zool half onderuit...

Soms heeeeeeeeeeeeel soms lijkt t me zooo fijn om miljonair te zijn en iedere dag nieuwe kleertjes te kunnen kopen, zodat ik nog eens fatsoenlijk over straat zou kunnen.
Maar zelfs dan vraag ik me af of het me zou lukken.....