Kunnen ze dit maken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 20:39

flair schreef:
Ik vind nog steeds dat ze dit niet kunnen maken, ze hebben dus eerst een zooi mensen hoop gegeven door te zeggen dat ze een sollicitatiegesprek krijgen, en dan zomaar op het laatste moment nemen ze toch maar niemand aan. Dit wisten ze een paar maanden geleden ook heus wel hoor, en zo niet wisten ze dat een maand geleden zeker wel, dan had ik tenminste nog de kans gehad voor sollicitatie`s buiten de stad.

Het lijken mij mensen die totaal niet weten waar ze mee bezig zijn, zo ga je natuurlijk niet met mensen om. Het recht om geen mensen aan te nemen hebben ze, maar kom daar dan niet op het laatste moment mee en geef mensen geen valse hoop.


Ik vind dit een ontzettend kinderachtige reactie.
Ik kan me toch al niet indenken dat ze letterlijk schrijven dat je in mei een oproep zal krijgen. Het lijkt mij dat ze neerzetten dat er dan sollicitatierondes zijn en dat er dan oproepen worden verstuurd.
Want als ze 80 brieven krijgen zullen toch echt niet alle 80 de mensen een oproep krijgen. En natuurlijk schrijven ze je niet gelijk af, eerst kijken wat ze binnen krijgen.

En dat ze het niet eerder wisten... ik weet niet hoor, maar misschien is het langs je heen gegaan... het gaat niet goed met de economie. Veel bedrijven moeten inkrimpen, veel mensen gaan eruit.
Ja... een stagiair kost niet veel, verzet bergen werk. Maar kost wel veel aandacht, veel inwerktijd dus... ook geld want je moet er wel een kracht bij zetten.

In veel bedrijven worden er mensen uit gegooid. Ik zou het niet tof vinden om er vandaag uit gegooid te worden en morgen te merken dat ze wel een nieuwe stagiair hebben.

Als je op gesprek was geweest en je was afgewezen dan had je ook niets. Dus ik denk dat je het wat minder zwart wit moet zien als dat je het nu ziet!