Ik word zo ontzettend moe van al dat geklaag .....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 11:54

gijsenkim schreef:
huh? hoe komen die mensen hier dan?


Met gevaar voor eigen leven....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 12:03

Sonja"]
[quote="gijsenkim"]huh? hoe komen die mensen hier dan?
[/quote]

Met gevaar voor eigen leven....
[/quote]

het ging om dit zinnetje

[quote="Jippie schreef:
Nee dat heb je niet overal! Er zijn meer landen waar je die leuze niet hebt dan wel. Als je ergens in Soedan, Irak of waar dan ook woont dan is die keuze er niet voor iedereen. Daarom wordt ik ook zo moe van dat geklaag


Maar dat ze dat doen met gevaar voor eigen leven ben ik met je eens.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 12:09

Tsja... ik weet toch echt ook wel genoeg dingen op te noemen die ik in nederland niet vind deugen hoor...en alles is natuurlijk relatief; dat het hier stukken beter is geregeld dan in een hoop andere reden wil wat mij betreft nog niet zeggen dat we dan maar niet mogen klagen. Maar ik ben het in een aantal opzichten echt met Desiree eens helaas... vrijheid klinkt allemaal hartstikke leuk, en we zullen best een hoop vrijheid hebben, maar in sommige dingen is Nederland imo een grote bureaucratische bende... papiertje zus voor dit, papiertje zo voor dat ... zelfs met bepaalde logische dingen waarvan je zou (mogen) verwachten dat je dat soepeltjes kan regelen lijkt de burocratie van Nederland je als burger af en toe nog lekker even te willen treiteren... maar goed... niet alles is slecht... maar sommige dingen lekker wel dus ik klaag vrolijk mee... ben helaas te pessimistisch (realistisch: Schijnheilig ) om te geloven dat ik daar zelf iets aan kan veranderen... Wie weet haal ik mijn lief wel over om over een x aantal jaartjes lekker saampjes te (r)emigreren Haha!
Laatst bijgewerkt door vikki op 12-05-03 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 12:12

Misschien moet je eens een keer vroeg naar bed gaan, zodat je lekker kunt uitslapen! }> Clown

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 16:22

Malabarista schreef:
Misschien moet je eens een keer vroeg naar bed gaan, zodat je lekker kunt uitslapen! }> Clown

met problemen bagatelliseren komen we er ook niet he.