Vandaag heeft mijn man (ja we zijn getrouwd nu) me weer op de scooter naar mijn werk gebracht. Ik heb gescheurde enkelbanden en mag dus niet zoveel auto rijden (jaaaa heb ook weer een auto). Aangezien hij altijd erg bezorgd is omdat ik zo moe uit mijn nachtdienst kom, vind hij het dus ook prettiger om me te brengen. Mijn leven achterop de scooter is dus nog niet voorbij

Vandaag was echter een vervelende dag, eigenlijk de hele week al. Vorige week is de opa van mijn man overleden en afgelopen maandag heb ik mijn dierbare hond moeten laten inslapen. Ik had haar gekocht na het overlijden van mijn tweeling, zo'n 8 jaar geleden. Ze betekende dus echt alles voor mij... Vandaag is mijn lieverd gecremeerd en heb ik haar as mee naar huis genomen.
Al met al ben ik dus niet echt vrolijk en dat uit ik ook. Helaas resulteert dat in ruzie zoeken met mijn man... Gisteren dus een fikse ruzie gehad met hem, het ging over foto's die ik openbaar plaats en hij dus niet. Ik ben er trots op dat ik getrouwd ben met hem en had onze trouwfoto's op mn hyves en op een spelletjes site in mijn fotoalbum. Hij doet dat dus niet, ik voel me daardoor erg gepikeerd, net alsof hij niet trots erop is en dat hij me wel verbergen. Hij geeft als reden aan dat hij niet vindt dat vreemden onze foto's zomaar hoeven te zien.
Ik heb nu dus mijn foto's weggehaald, waar hij weer boos over werd (logisch he) ik vroeg hem waarom ik ze dan wel moest laten zien en hij niet, ik heb er nog steeds geen duidelijk antwoord opgekregen.
Ik ben zo'n trut die de hele dag boos blijft, ik stuur geen smsjes, bel hem niet op en doe mijn eigen ding. Ik ben langs zijn winkel gegaan waar hij me een zoen gaf, wat hij normaal nooit doet en ik verweet hem gelijk "slijmen". Hij merkte aan me dat ik nog steeds boos was... Hij had zelfs gekookt toen ik thuiskwam met het as van mijn hond.
Vanavond bracht hij me dus met de scooter naar mijn werk, de huizen heb ik dit keer niet gezien... ik voelde de kou en wilde net zo koud aanvoelen als mijn hond vandaag aanvoelde. Het gelukkige gevoel was er dan ook niet, hij pakte onderweg mijn hand en zei zachtjes, hou me nou stevig vast, anders val je er dalijk af.
Ik heb niet geantwoord, ik hield hem ook niet steviger vast. Huizen vlogen voorbij, maar ook aan mij, wat voelde ik me leeg

Net op de spelletjessite gaf hij aan dat hij naar bed ging, hij ging aan mijn kant liggen zodat hij mijn geur rook. Ook vroeg hij of ik hem in de ochtend wilde bellen zodat hij wakker kon worden met mijn stem, allemaal van die lieve dingen en ik .... ik ben nog steeds boos... of het nou op hem is of op de hele wereld, alles is zo oneerlijk

Zucht trut die ik ben, hoe houdt hij het vol met me...