Wat voor auto rij-instructeur hebben jullie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Wat voor auto rij-instructeur hebben jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 17:35

De mijne is echt een sukkel!
Van de veertien lessen die ik zou moeten hebben gehad heeft hij er 3 afgebeld. Ik heb er 1 afgebeld, omdat ik ziek was.
Bij de eerste belde hij 5 uur NA mijn rijles op, dat die rijles niet door kon gaan, omdat hij een spoedles had voor het examen.
Vorige week donderdag belde hij een kwartier voor mijn rijles om te zeggen dat hij niet kan.
Maandag belde hij 5 voor mijn rijles om te zeggen dat hij met spoed naar een dierenarts moet, omdat zijn hond niet meer kon lopen (ok, begrijpelijk). Hij zou me die maandagmiddag nog bellen en heeft tot nu toe nog niks van zich laten horen!
Maar ik vind het maar niks dat het zo gaat. Ik ben zijn klant en zo kan je je klanten toch niet behandelen?

Het is nooit gezellig. Hij zegt helemaal niks in de les, behalve rechts, links, straatje keren, enz. Hij heeft nooit wat te vertellen en begint ook geen gesprek. En als ik het initiatief neem, dan lijkt het net of hij het gesrek af wil kappen.

Nu ga ik vandaag proberen of ik een andere rij-instructeur kan krijgen, maar dat zal niet makkelijk zijn, omdat ik hem wel een beetje vaag, maar persoonlijk ken en hij is de eigenaar van die rijschool.

Gaat het bij jullie in de auto ook zo aan toe? Of ben ik weer de enige met het dilemma?
Laat het me aub weten!

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:38

Ik heb echt een hele coole rij-instructeur.
Als je instapt, begint hij te praten totdat je uitstapt Haha!

Hij is een beetje seksistisch en heeft een grote muil, maar hij is ontzettend grappig *LOL*

Het leven is een gebakje!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 17:41

Kijk zo eentje wil ik ook!!! Kwijl
Ik hoor van alle vriendinnen van me dat hun rij-instructeur soms tot vervelens toe hun oren van het hooft banketstaaf.

Kan iemand zo een rij-instructeur voor mijn verjaardag geven? Haha!

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:41

Ik had een hele strenge rij-instructeur, maar je kon wel een gesprekje houden en geintjes maken. Hij heeft m'n les 1x vergeten en ik ook 1x, dus daarin stonden we gelijk. Ik ben wel blij dat hij zo streng was, want ik heb wel in 1x m'n diploma gehaald.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 17:43

Die van mij is ook best streng, maar altijd zo chagerijnig!
Ik word jaloers!!! Kwijl Kwijl Kwijl

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:52

Ik heb een super-instructeur Pling
Hij is een jaar of 40, 45 schat ik, bebaard en gewoon een normale gezellige vent. Mijn zus had bij hem gelest, ik ben toen een keer meegeweest en hij blijft altijd rustig en geeft je nooit het gevoel dat je een domme doos bent die niet kan autorijden (dat gevoel heb ik soms zelf namelijk nog wel eens Schijnheilig ).
Hij belt wel vaak of mijn les wat eerder of wat later kan, maar als dat niet kan is dat ook geen probleem en haalt hij me gewoon op de afgesproken tijd op.
Als ik 2 uur achter elkaar les stoppen we na een uur altijd even bij de BIM om snel een kopje thee te drinken en dan gaan we weer verder.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:55

Dat klinkt als een echte drentse-rijinstucteur Tong uitsteken

Nou ik weet het nog niet, maar ik hoop dat het wel iemand is waar je gezellig mee kan praten, anders zit je gewoon de hele dag tegen een chagerijn aan te praten Tong uitsteken

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:55

Ik heb me nooit op mijn gemak gevoeld bij een rij-instructeur, niet
bij mijn B- en niet bij mijn E-rijbewijs. Het klinkt stom maar het enige
moment dat ik me op mijn gemak voelde is bij allebei de examens
geweest.
Ik kon heel goed met ze kleppen, bij mijn examen voor mijn B
had ik een vrouw en bij mijn examen voor mijn E een man.

Hij behandelt jou heel slecht als klant vind ik en als ik jou was
zou ik op zoek gaan naar een leukere rijschool die zich wel aan
zijn afspraken houdt

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:58

Ik heb 2 instructeurs gehad. De eerste was een gezellige prutsmuts die grappig was en veel geduld had. Zijn rijschool was een eenmansbedrijfje en hij stopte er mee, wat ik niet wist toen ik me op gaf bij hem. Ik heb dus maar iets van 10 lessen bij hem gehad. Hij leerde me ook veel dingen die niet nodig waren voor je examen, zoals een keertje parkeren in een smalle parkeergarage en hij gaf me een keer een kaart en zei: 'Rij maar naar Zeist.' Heel leerzaam.
De 2e was een sukkel, hij was achterin de 20 en zei meer lessen af dan dat hij wel kon. Ik moest erg aandringen voor het opgeven voor mijn examen want daar deed hij geen moeite voor. Ook wat betreft het geld was het een zooitje. De eigenaar belde dan op dat hij me niet op kon geven voor mijn examen omdat ik niet betaald had, terwijl ik dat allang gedaan had. Hij heet Tsjakka (de naam al) en zat in Vianen, niet daar gaan lessen, hoor! Haha!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:59

Bij m'n B rijbewijs had ik wel een hele leuke, lieve vent van tegen de 60, die helaas ME had en vrij ziek was. Maar echt een gezellige optimistische man was dat!

Bij m'n E rijbewijs had ik echt een chagerijnige kerel, niet normaal gewoon! Maar gelukkig was dat zo'n eendags-cursus, dus was ik snel van hem af.

Maar als ik jou was, zou ik ook een andere rijschool opzoeken hoor!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 18:00

Ik denk dat dat helaas niet meer kan, omdat ik een pakket heb genomen van 1752.50 euro's.
Ik moet nog 400 euro aan hem betalen.
Ik heb pas 10 lessen gehad van de 25 (elke les duurt 1,5 uur) die ik totaal heb. Er zit een TTT in, theorie-examen en praktijjk examen. Als ik weg zou gaan zou ik nog minstens 10 lessen moeten nemen en die examens.
Als ik per les zou betalen, was ik allang opgestapt.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:00

Hij is nu wel Drent Sundancer maar eigenlijk komt ie uit het westen Knipoog

Ik vind het ook belangrijk hoor dat je je op je gemak voelt in de auto.
Daarom heb ik ook voor deze rijschool gekozen, ik hoef geen flitsende popi-jopi instructeur, dit bevalt veel beter *LOL*

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:02

ik had een fijne vent. rustig, vriendelijk, zakelijk. zoals ik hem altijd wilde eigenlijk. jammer wel dat hij liefhebber was van het luidkeels meezingen van opera.

Amor Vincit Omnia

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:04

Cody schreef:
en geeft je nooit het gevoel dat je een domme doos bent die niet kan autorijden (dat gevoel heb ik soms zelf namelijk nog wel eens Schijnheilig ).


hahah, hier moest ik om lachen, hoe herkenbaar! Clown

Zelf ben ik wel tevreden over mijn rijinstructeur, als ik iets onder de knie heb gaan we vlot verder naar een volgend onderdeel. als ik iets nog niet goed kan(inzicht bij kruispunten en voorangsregels bijvoobeeld)oefenen we dat gewoon extra.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 18:11

Caar, bij welke rijschool rij je?

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 18:54

hoi kusia, de rijschool heet meerzicht en van maanen, maar dat is in zoetermeer.

Ik las dat je al je pakket had betaald, wat misschien wel een idee is om gewoon eens te babbelen met je instructeur(niet tijdens het rijden maar ff daarvoor) hoe je het vind gaan. misschien is dit voor hem al de stille hint en gaat het daarna beter.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 19:07

Ik rij zelf bij Sevice Center Rijscholen ook in Zoetermeer, dus vandaar dat ik het vroeg. Het enige leuke van mijn rij-instructeur is dat hij me thuis komt ophalen. Ben benieuwd of zijn collega's dat ook doen.
Maar voor mij is het al een beetje gedaan met hem. Het liefst stop ik en ga bij een andere rijschool rijden, maar ik denk maar dat ik van rij-instructeur moet wisselen.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Caar

Berichten: 160
Geregistreerd: 04-04-03
Woonplaats: Benthutte(aan de rand van zoetermeer)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 19:10

Sorry ik dacht dat je in Rhoon woonde en dat leek me zo ver weg!
Volgens mij ben je niet de enige die niet te vreden is over die rijschool! laatst werd ik opgehaald en moest ik een meisje thuis brengen die daar ook gestopt was omdat het niet ging.

Edit: ik kijk net in je profiel en zie dat je nog Caroline heet ook! Freaky! Lachen

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 19:15

De mijne was geweldig.
Bere veel humor en heel eerlijk.
Legde alles super goed uit en liet je afentoe ook even zelf aan kloojen Haha!
echt altijd lol toen er sneeuw lag kreeg ik een slip cursus was erg leuk *LOL*
Ik ga nu nog met hem om en heb een geweldige tijd met hem gehad.
Laatst bijgewerkt door cicero op 02-05-03 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt

komt het vandaag niet, dan komt het morgen

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 19:19

Caar: Ik woon ook in Rhoon. Hij komt me helemaal uit Zoetermeer ophalen. Maar het maakt eigenlijk niet veel uit, omdat hij soms met een leerling komt, die moet ik afzetten en aan het eind zet ik mezelf weer in Rotterdam af, omdat ik dan naar school moet.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 19:30

Die van mij was echt top.
Omdat ik best wel snel goed kon rijden Haha! gingen we andere dingen doen enz.
Gewoon lekker in de stad (Amsterdam) rijden enz, zo heeft hij me geleerd met piepende banden op te trekken enz !
Binnen een maand had ik mijn rijbewijs.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 21:29

Ik heb echt de grootste lol gehad met mijn autorij-instructeur Haha!
Hij is een Turk die maar half Nederlands praat Haha!
Als er dan van die irri-jongens met z'n 4en langs elkaar fietsten dan trok ie altijd lekker even het stuur naar rechts Schijnheilig
En als je langs bejaarden stond te wachten bij het stoplicht, muziek kei hard aanzetten en tegen mij zeggen dat ik heel hard moest optrekken. Hahahaha, ik heb echt de tijd van mijn leven gehad bij die vent Haha! Nou weet hij natuurlijk dat ik niet echt zo ben, dus bij mij kon ie dat doen, hij had ook echt wel lessers waar hij dat nooit bij zou doen.

mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 21:32

Met die van mij heb ik altijd supergezellig mn lessen doorgebracht.
Keihard de radio aan als NL moest voetballen... meejuichen met de doelpunten, hehe.

Alleen wassie af n toe wat verstrooid. Wassie bv weer brood vergeten, moesten we eerst weer via zijn huis rijden e.d.

Maar goed, ben er verder wel redelijk positief over...

Hoezo holle bolle Fries ?!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 21:48

Ik had echt een gave gast, praten over vanalles en nog wat. Rare opmerkingen maken, via het "bakkie" met andere instructeurs van het bedrijf grappen maken als die in de buurt waren. De anderen instructeurs de weg blokkeren etc Haha! Was echt lachen Lachen

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 21:51

Grrrrrrrr, dus ik ben weer de enige met een sukkel als instructeur!
Waarom moet mij dit weer overkomen?

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jokonootje, Kasmir en 151 bezoekers