Aangifte van "aanranding" gedaan gister.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 09:52

Het word steeds gekker in het park
Maar je heb goed gehandel hoor mien Lovers
een dikke knuf Lovers

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 09:55

Wat een smeerlap zeg!! Ik zou ook helemaal van de kaart zijn. Ik hoop dat ze hem pakken.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:03

Sonja schreef:
Daar zat ik dus idd ook aan te denken. Als je nog een keer op de fiets moet, misschien kun je dan je dressuurzweep meenemen. En als er dan wat gebeurt, slaan tot er bloed uit komt....
Gatverdamme wat een rotstreek zeg....


Dit wou ik eerst ook zeggen, maar 't 'probleem' is dan dat ze dan jou pakken ipv hem Boos!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:06

Sjimmy schreef:
Dit wou ik eerst ook zeggen, maar 't 'probleem' is dan dat ze dan jou pakken ipv hem Boos!

o, dus je moet je laten aanranden? ik vind dat een mens het recht heeft om zichzelf te verdedigen. Dan maar de wet overtreden. Als dat maar vaak genoeg gebeurt gaan ze de zaken misschien eens de goede kant omdraaien.

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:13

Jeezus wat een idioot. Goed van je dat je aangifte hebt gedaan. Weet je ook wie die gozer was?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:15

Sjimmy"]
[quote="Sonja schreef:
Daar zat ik dus idd ook aan te denken. Als je nog een keer op de fiets moet, misschien kun je dan je dressuurzweep meenemen. En als er dan wat gebeurt, slaan tot er bloed uit komt....
Gatverdamme wat een rotstreek zeg....


Dit wou ik eerst ook zeggen, maar 't 'probleem' is dan dat ze dan jou pakken ipv hem Boos!
[/quote]

Alleen als hij aangifte doet...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:16

Desiree"]
[quote="Sjimmy schreef:
Dit wou ik eerst ook zeggen, maar 't 'probleem' is dan dat ze dan jou pakken ipv hem Boos!

o, dus je moet je laten aanranden?
[/quote]

Tuurlijk niet, ik zou er zeker op los rammen! Jammer dan als ik problemen zou krijgen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:21

Sjimmy schreef:
Tuurlijk niet, ik zou er zeker op los rammen! Jammer dan als ik problemen zou krijgen.

dat bedoel ik. En als de rechter mij daarop zou durven te veroordelen dan haalde ik de media erbij.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:21

Gatver, wat een vreselijke ervaring Verdrietig !
Je hebt je dapper geweerd zeg! Hebben ze die eikel door jouw beschreiving al kunnen pakken Extreme duivel ?? Sterkte, want ik kan me goed voorstellen dat dit niet in je koude kleren gaat zitten Scheve mond !!

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-03 10:21

Ik heb heb nog nooit eerder gezien, ook nooit op gelet eigenlijk maar we rijden vaak 2-span door dat stukje dus misschien kom ik hem ooit nog tegen en trap ik hem per ongeluk expres van zijn scooter. Eikel.

Gistermiddag moest ik dus naar huis fietsen rond 17.00 uur en ik was best bang maar dan is het ook best druk want het is een soort sluiproete voor fietsers enzo. Ik wilde nog een mesje meenemen, advies van de staleigenaren. En mijn vriendin zei al dat ik een zweep mee moest nemen.

Ik ben heel erg benieuwd of ik er nog eens wat van hoor maar ik denk het niet eigenlijk.

Weet je wat het ook is, dat park ligt naast onze wei (meerdere) en er zijn altidj kids die naar hun pony gaan zonder ouderlijk toezicht. Ik heb er al een paar gewaarschuwd.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 10:28

Sja, helaas is nederland niet een vrij land voor iedereen. Eerder een vogelvrij land. Boos!