ik ben een beetje zielig...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

ik ben een beetje zielig...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 14:50

Ik heb al een tijdje een gekke bult aan de binnenkant van mijn lip zitten (ja ik weet het erg vreemde plek) dus ik liet het zondag voor de zoveelste keer aan mijn moeder zien en die vertrouwde het ineens niet meer dus ik was vanochtend de kluns. Om 10 voor 9 in de morgen *gaap* stond ik op de stoep bij die vrolijke (not) dokter. Ik heb een uur moeten wachten voordat ik aan de buurt was maar daar heb ik het nu even niet over Gaaaap
Ik liet mijn bobbeltje aan die man zien en die zei heel droog oh dat is een cyste Schijnheilig snuggere dodo
Ja en wat nu??? Nou maandag 19 mei om 12 uur moet ik in het Havenziekenhuis zijn en daar wordt mijn sabbelmaatje Lovers weggehaald Huilen
Inmiddels heb ik die bobbel een naam gegeven en dat is sabbelmaatje, je kan er namelijk lekker op sabbelen, klinkt misschien vreselijk vies maar ach je moet toch wat doen als je je zit te vervelen Vingers aflikken
Mijn proces van afscheid nemen is sinds vandaag in volle gang gezet, maar ach als ie eenmaal weg is dan vind ik het ook wel weer okay

Ik moest dit toch ff mededelen zodat jullie niet schrikken als ik straks foto's heb met een gekke mislukte mond, er kan tenslotte alles fout gaan met zo'n ingreep. maar dat zal wel loslopen *hoop ik* moet tenslotte toch ooit nog eens aan een vent zien te komen

Tot zover mijn super gezellige ochtend met een geweldige vooruitblik haha.

o'ja heeft iemand ervaring met het verwijderen van een cyste en euh doet dat zeer Scheve mond

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 15:58

Je bent er gelukkig erg nuchter over,en ik hoop voor je dat het niet zo'n pijn doet ik wens je veel sterkte!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 16:16

Je krijgt denk ik gewoon een verdoving en dan zal er een klein sneetje gemaakt worden denk ik... zal niet zo'n pijn doen toch?

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-03 16:17

ja ik heb geen idee ik krijg het 19 mei wel te horen. maar bedankt voor de berichtjes, erg lief !!!!!