Hoe schrijf je een reactie...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-01 14:32

Hoi!
Ik las net bij topic "Iedereens mening svp" dat Bart graag zou willen dat wij bij het schrijven van reacties niet telkens "Groetjes" en onze naam er onder moeten zetten.
Tja. Ik heb het altijd wel als een vorm van beleefdheid gezien, niet dan?
Misschien zullen de fanatieke bokkers regelmatig zonder naam en "groetjes" reageren, maar als ik reageer bij bijv. een nieuw persoon zou ik het liever wel doen. Vind ik hoor.
De nieuwe persoon is het gewend van een ander forum, kijkt misschien niet zo gauw naar links bij dit berichtje (waar mijn naam staat) en snapt niet waarom ik niet "Doei", "Groetjes", "Welterusten" of wat dan ook zeg. Het is mij altijd zo geleerd, dus ja...
Er zijn situaties waarbij het niet nodig is hoor, en als mensen 'niks' neerzetten vind ik het ook niet erg, maar als er een regel komt waarbij gesteld wordt dat "Groetjes" en een naam niet meer mag? Lijkt me niet zo geschikt.
Wat vinden jullie?
Groetjes ( *LOL* ),
Dorine.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 14:35

ik denk dat het in bepaalde gevallen niet nodig is. Meestal niet dus.
't Is hier geen mailmachine, en zeker met oneliners is het gewoon heel erg Scheve mond\ Lips are sealed
Ik weet niet, als iemand heel zielig is ofzo, dan zet ik er wel Liefs onder, en bij hoge uitzondering mijn naam. Je naam staat ook al naast het bericht (bij mij mijn nick). Soms is het (bij nieuwelingen) wel handig ja..
Maar Dorine, je hoeft je geen zorgen te maken, jij typt meestal niet van die korte verhalen, dus is het niet zo erg Pling

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 14:58

Citaat:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]
" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).


Zo'n regel was ik dus ook van plan voor Bokt.nl

Het is gewoon compleet onnodig Lachen
Als je met iemand in discussie bent dan zeg je toch ook niet telkens 'Groetjes, Bart' als jij je argument hebt aangedragen? Lachen

Het is IMO gewoon zonde van de ruimte en voegt ook helemaal niets toe.. Je naam weten we al en dat je iedereen de groeten doet weten we ook Knipoog

Snappie?

[edit]
Oh, die regels van GoT staan dus hier:
http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#02
[/edit]
_________________
"It never hurts to help" -- Eek the Cat

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-07-14 14:59 ]</font>

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 15:00


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-01 16:42

Nou Bart, ik schrijf soms een wat langer verhaal waardoor het wel nodig is.
En ik 'groet' soms heel verschillend, afhankelijk of ik die mensen goed ken of niet, of ze 'het moeilijk hebben' of niet ("Sterkte").
Verder is ook bij sommigen vaak aan 'het groeten' te zien hoe iemand het meent wat hij net opschreef: luchtig, serieus, komisch, nuchter, etc.
Bart, ik vind je een toffe kerel en een geweldige techneut, mijn complimenten. Maar als je dit soort dingen wilt verbieden, doe je afbreuk aan de kwaliteit van de reacties.

Het kan dan niet nodig zijn, dat groeten, maar er is soms meer uit het groeten te halen dan alleen maar 'de groeten'.
En ik denk dat er meerdere personen zijn die er zo over nadenken?
(Ik zal het zelf eens nalaten *LOL* .)
......

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 17:47

Als je reactie goed in elkaar zit is een extra groet IMO niet echt nodig Knipoog

Maar iets als 'Sterkte', 'Beterschap' of succes is iets anders dan:

'groet
Naam'

Onderaan IEDER berichtje kloppen.. Dat voegt helemaal niets toe en is alleen maar irritant. Daar gaat het vooral over.. Mensen die altijd en overal dezelfde 2 regels neerzetten.. We weten dat je de groeten doet en we weten hoe je heet Knipoog

Robert

Berichten: 58
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 17:52

Bart, ik zie dat je duidelijk weer bang bent om over je 20Gb dataverkeer-limiet heen te komen!!

Lachen
[edit]Groet verwijderd... [/edit]


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Robert op 2001-07-14 17:54 ]</font>

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 22:51

ik zet nooit groetjes ofzo.ze weten mijn naam toch en van wie het berichtje is??? Scheve mond\