Wat moet ik nu doen..?? (Gerbils)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Wat moet ik nu doen..?? (Gerbils)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 20:33

Ik heb dus sinds vorige week donderdag 5 gerbils van een vriendin omdat die op vakantie is. Ze zitten met z'n 5en in 1 groot hok, sinds een paar dagen zijn er 2 aan het knokken en zo erg dat gisteren bij 1 van de 2, z'n hele kont open ligt en bloedde. Die heb ik dus apart in een kooi gezet, want volgens mij als ik die bij elkaar laat zitten slachten ze elkaar. Nu zit er dus 1 apart in een kooi omdat ze anders gaan knokken. (die andere 4 knokken niet..) Net dus weer geprobeert om die ene bij de andere 4 te zetten, maar weer knokken en nu gingen er meer achter aan dus gelijk er weer uitgehaald, en zit nu weer alleen.

Ik heb het vroeger ook 1 keer gehad met een van m'n eigen gerbils, die konden dus absoluut niet meer bij elkaar anders slachten ze elkaar echt.

Maar wat moet ik nou..? Want het zijn niet mijn beesten, ik heb haar al een sms gestuurd.. dat ze hebben gevochten (Ze zit nu in Spanje) en ben bang dat ze ook niet meer bij elkaar terug kunnen.. Lips are sealed

Fijn als je op iemand anders z'n beesten ga passen, en dan gebeurt er dit.. Scheve mond
Ik denk dat het beste maar is om die ene apart te houden.. k weet het anders ook niet..


nicolientje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 20:38

ik zou ze gewoon appart houden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 20:40

Ehm, wat zijn dat eigenlijk voor beesten? (Ben niet dom, ben een deurknop)

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 20:40

gewoon apart houden en mischien 1 andere erbij zetten met wie het wel goed gaat zodat ie niet hellemaal alleen is!

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 20:42

Anique_Vaandrig schreef:
Ehm, wat zijn dat eigenlijk voor beesten? (Ben niet dom, ben een deurknop)


Soort Muis/Ratachtige knaagdieren..

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-03 20:43

Lautjuh123 schreef:
gewoon apart houden en mischien 1 andere erbij zetten met wie het wel goed gaat zodat ie niet hellemaal alleen is!


Daar zat ik ook al aan te denken, maar zullen z'n wondjes dan wel helen..? Lijkt mij dat die andere er dan telkens aan gaat zitten.. *Zucht* kl*tebeesten.. }>

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 21:27

Als ik jou was, zou ik hem alleen laten, iig totdat de wondjes dicht zijn.
Ik heb ook gerbils gehad, en als er 1 een plekkie had, dan bleven ze vechten. Misschien dat als hij weer opgeknapt is, dat je er nog 1 bij kan zetten. Wel een rot timing van die beesten, zeg!

"Be the change you wish to see in the world."
"Happy Barehoof"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, DeGelukkige4, HorsePhoto, janneke_S, Omany, Sascha_Z, Sjokki, Telpeva, Varenka en 193 bezoekers